Vaadimme Poriin toimivaa eläinlääkärin päivystyspalvelua.

Kommentoitu viesti


Vieras

#109

29.12.2015 20:04

Olen muuttanut kaksi kuukautta sitten Poriin. Koiran omistajana ja nyt jo täällä eläinlääkäriä tarvinneena olen tyrmistynyt jos täällä ei ole jatkuvaa ja toimivaa eläinlääkäri päivystystä. Ei kai se, että päivystävä numero on olemassa, mutta siihen ei vastata. Taikka soittajan hätää vähätellään ole palvelu johon paikkakuntalaisten on tyydyttävä? Hommaan täytyy saada parannus.

Vastaukset


Vieras

#145 Re:

2015-12-30 20:14:34

#109: -  

Tunnin ajomatkan päässä Näsilinnankadulla Tampereella on Eläinlääkäriasema Tuhatjalka. Suosittelen. Sen tunnin olen muutaman kerran odottanut täällä Porissa odotushuoneessa sairaan kissan kanssa. Päivystää joka päivä koko vuorokauden ja siellä on ystävällistä, välittävää hoitoa tarjoava henkilökunta. inhimillistä kohtelua olemme saaneet. Kissalla oli kasvain keuhkoissa ja se olisi nähty täälläkin, jos kuva olisi otettu. Onneksi sairaan eläimen pompottelu päättyi ja se pääsi kissojen taivaaseen. Sai rauhoituspiikin ennen lopullista piikkiä. Lääkärillä ei kiirettä, vaan välitti eläimestä loppuun saakka.En kilon kappaleinakaan olisi mennyt Poriin päivystykseen sinä sunnuntai-iltana noin vuosi sitten. Huonoa ja ylimielistä kohtelua. On silti kysymys eläimistä, jotka eivät pysty mitenkään puolustautumaan ja ovat meidän vastuullamme. Vaikka itkien lähdettiin, niin oli hyvä mieli siitä asiantuntemuksesta ja kohtelusta.