Eroa, maatalousministeri Sirkka-Liisa Anttila

Kommentoitu viesti

Eero Vuorela
VANTAA

#13 Anttilan toimenpiteet ovat näennäisiä...

20.02.2010 17:30

Olen nyt ja todennäköisesti tulevaisuudessakin lihansyöjä. En ole kuitenkaan koskenut suomalaiseen sianlihaan liki puoleen vuoteen. Näyttää siltä että moni muukin lihasyöjä on tehnyt samankaltaisen päätöksen. Sianlihantuottajat ja lihateollisuus joutuu kauppaamaan lihat entistä halvemmalla, ettei tavara jää käsiin. Noh, minä en sitä silti osta, en ennen kuin on riittävät takuut siitä että eläinten kohtelu saadaan mielestäni asialliselle tasolle. Mutta niin kaunan kuin Sirkka-Liisa Anttila on maatalousministeri tai mitenkään muutenkaan tuotanto- tai valvontaketjussa mukana luottamus ei palaa. Anttila on nyt jälkikäteen pakon edessä näennäisesti alkanut puuttumaan ongelmiin, mutta alunperin kun nämä laiminlyönnit sikatiloilla ja turkistarhoillakin tulivat esiin Anttilan mielestä suurimmat syylliset olivat nämä eläinoikeusaktivistit, jotka toivat nämä ongelmat esiin.
Anttilan on itse tajuttava erota tai sitten asiallisten lihantuottajien on pakotettava hänet eroamaan. Ellei näin käy, niin lihantuottajat totutelkoon entistäkin tiukempiin aikoihin.

Henkilökohtaisesti kannatan kotimaista maataloutta tai yleensäkin kotimaisuutta, mutta pitää siinä olla sentään joku laatu...

Eero Vuorela

Vastaukset

Vieras

#28 Re: Anttilan toimenpiteet ovat näennäisiä...

2011-02-02 18:18:22

#13: Eero Vuorela - Anttilan toimenpiteet ovat näennäisiä... 

Mihinkähän katosivat kaksi kommenttia?