Superfood

Kommentoitu viesti


Vieras

#5

07.11.2011 07:14

Tärkeää, että muutkin kuin lääketehtaat saavat asiansa julkisuuteen.

Vastaukset

Vieras

#146 Re:

2011-11-17 11:24:16

#5: -

Kuten aikaisemmin mainittu myyntiä ei olla kieltämässä vaan harhaan johtavaa mainontaa.

Itse etsin vaihtoehtoisia hoitoja vatsavaivoihin ja kokeilin jaksoittain eri yrtti-, vitamiini-, entsyymi ja maitohappobakteerivalmisteita, kun lääkäri ei aluksi onnistunut löytämään diagnoosia vaivaan. Seurauksena minulla meinasi mennä maksa pask*ksi ja lääkäriltä kuulin että tämä on hyvin yleistä. Ja tähän voi lisätä että olen juuri 30 täyttänyt, normaalipainoinen, enkä ole vuoteen käyttänyt alkoholia vaivojen takia (ja maksaarvot aikaisemmin todistetusti kunnossa. Koska lääkäreiden lausunnot täytyy perustua tutkitusti todistettuihin haittavaikutuksiin (ja näitä aineita ei ole tutkittu), niin ei voi antaa kielteistä lausuntoa julkisuuteen. Myös minun tapauksessa ei voitu yhdistää maksan hälyttäviä arvoja tiettyyn käyttämääni valmisteeseen, joten tuote on vielä markkinoilla.

Sama koskee kuulemma laihdutus pillereitä, jossa ystävällä oli myös käydä huonosti.

Norjan reissulta muistan lehdissä kun syntyi Oslossa suuri haloo kun ihmisiä oli kuollut tiettyjen vitamiini/yrttivalmisteiden yhdistämisen seuraksena. En tiedä mikä on tilanne Suomessa mutta varmasti meiltäkin löytyy vastaavia maksan pettämiseen liittyviä tapauksia.