Suomen Kennelliitto: sano EI Maailmannäyttelylle Kiinassa 2019

Kommentoitu viesti


Vieras

#1033

04.07.2016 19:14

kiinasta pitäisi poistaa kaikki elollinen. lapset ja eläimet. olen katsonut kaiken mahdollisen kiinan eläintenpidosta ja en todellakaan hyväksy koiranäyttelyä maahan jossa tarjoillaan näyttelyalueellakin varmasti grillattua koiraa. tähän on tultava stoppi. miksi asia vaan hyväksytään!!??

Vastaukset

Kidutus on väärin

#1036 Re:

2016-07-11 22:06:57

#1033: -  

Kuinka sinä voit tietää, mitä koiranäyttelyalueella tarjotaan? Olen käynyt Kiinassa useita kertoja, Guangzhoussa, Shanghaissa ja Hong Kongissa enkä ole törmännyt ruuaksi myytäviin koiriin. 

Voi luoja, että täällä ihmiset ovat ennakkoluuloisia ja jotenkin naiiveja. Kiinassa kidutetaan koiria ja syödään, ja se on ikävää ja väärin! Muualla maailmassa, USAssa ja euroopassakin kohdellaan eläimiä huonosti, joskus kidutetaankin mutta minäpä uskon, että perimmäinen syy tälle Kiina-vastustukselle on se, että suomalaiset eivät hyväksy eri kulttuureita. Mielestäni hyvin kohdellun koiran syömisessä ei ole mitään pahaa, mutta moni ihminen silti on hyökkäämässä sitä vastaan. Maailmassa tapahtuu paljon ikäviä asioita joihin me emme ikävä kyllä voi vaikuttaa. 

Olen melko varma, että te kaikki kommentoijat kirjoitatte tänne Kiinassa valmistetulla puhelimella tai tietokoneella. Mistä, tiedätte, onko laitteenne tekijä siellä tehtaalla juuri vähän aikaisemmin palannut syömästä koirasta tehtyä lounasateriaa? Kuinka moni juoksee tämän jälkeen heittämään koneensa parvekkeelta alas, koska "ei halua tukea koirien kiduttamista"? Veikkaanpa, että ei kukaan. Tässä nähdään, että kommentointi ja tuomitseminen täältä Suomesta on helppoa, mutta muutosta saa aikaan vain kovalla työllä




Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…