Kiduttavat myöhäiset ja muutkin turhat abortit kriminalisoitava

Kommentoitu viesti


Vieras

#2 Re: Aivan järkyttävää roskaa

24.10.2016 20:48

#1: Järkyttynyt - Aivan järkyttävää roskaa 

 Minusta abortti on nimenomaan syntymättömien lasten oikeuksien polkemista. Aikuinen nainen tietää miten lapsia tehdään, kannattais miettiä siinä vaiheessa !!!

 

Vastaukset

Järkyttynyt

#3 Re: Re: Aivan järkyttävää roskaa

2016-10-25 04:43:27

#2: - Re: Aivan järkyttävää roskaa 

 Aikuinenkaan nainen ei etukäteen tiedä sitä, jos lapsi on kuolettavasti sairas tai vammainen. On epäinhimillistä sekä naiselle ja perheelle sekä vammaiselle sikiölle vaatia raskauden jatkamista loppuun asti, jos tiedetään että lapsi tulee kuolemaan synnytyksen jälkeen. 

Raiskauksen uhri ei valitse raskaaksi tulemista. On epäinhimillistä vaatia raiskaajansa lapsen synnyttämistä

Juliettejones

#19 Re: Re: Aivan järkyttävää roskaa

2017-01-29 10:19:17

#2: - Re: Aivan järkyttävää roskaa 

Ketään ei voi pakottaa synnyttämään. Jokaisella on oikeus itse määrätä omasta kehostaan. Kyllä, vaikka toisen elämä riippuisi siitä päätöksestä. Jos joku tarvitsee munuaisen tai luuydinsiirron ja minä olisin ainoa ihminen maailmassa, joka sellaisen voisi luovuttaa, ei kukaan voisi minua pakottaa, koska päätän itse omasta kehostani. Itseasiassa päätäntävaltani ulottuu jopa kuolemani jälkeiseen aikaan. Jos en ole allekirjoittanut suostumusta, ei elimiäni voida käyttää jonkun pelastamiseksi. Samaten raskaana olevilla naisilla on oikeus omaan kehoonsa ja päätöksiin, jotka koskevat sitä. Vai meinaatteko, että kuolleillakin on enemmän oikeuksia, kun raskaana olevilla naisilla?