Antakaa isäni jäädä suomeen!

Kommentoitu viesti

tsemppiä koko perheelle!

#237 Tässä tapauksessa herää vaan paljon kysymyksiä!...

14.11.2016 19:29

Tässä tapauksessa herää vaan paljon kysymyksiä kuten:
Miksi odota 9 vuotta ja sitten vasta karkottaa, jos hän on niin vaarallinen?
Miksi odottaa että hänellä on avovaimo, lapsi ja toinen tulossa, ja sitten vasta karkottaa häntä?
Jos hän on niin vaarallinen, miksi hän ei ole vankilassa?
Jos hän on niin vaarallinen, eikö hän ole vaara omalle perheelle ja muille esimerkiksi pieni Koskenkylän alueella?...
Tämä päätös tuntuu aivan järjetöntä ja kiusanteko.
Itse olen nähnyt hän ja koko perhe että he ovat hyvä yhdessä. Tyttö on iloinen kun näkee ja on Isän kanssa. Olen itse huomannut että hän Iloisesti, hymyilen,  hoitaa "Kosken kebab" paikka avovaimon ja muiden kanssa. Hän on rehellinen ja kova työn tekijä. Kun olemme keskustelleet aivan kaikenlaista asioista hän vetää siihen että hän haluaa vaan elää rauhassa perheen kanssa. Jotain suurin osa meistä unelmoida ja haluaa. Se sana, "vaarallinen" ei sopii siihen henkilöön jonka olen tutustunut. Pelkäänkö häntä? En ollenkaan. Mitä pelkään? Pelkään että tämä perhe hajoa turhaa takia. Pelkään että tämä stressi on liikkaa hänen avovaimolle ja he saattavat menettää heidän yhteinen lapsi joka avovaimo odota tällä hetkellä. ... Eli, hänen pitäisi jäädä Suomeen monesta hyvistä syistä. Toivon kaikkea hyvää ja jaksamista koko perheelle.

Vastaukset

Lässynlässyn lällällää

#238 Re: Tässä tapauksessa herää vaan paljon kysymyksiä!...

2016-11-14 19:54:26

#237: tsemppiä koko perheelle! - Tässä tapauksessa herää vaan paljon kysymyksiä!... 

 Sinä olla tökeröstä suomen kielestäsi päätellen joku matu - ellet peräti itse tämä häädettävä irakilainen. Ensin kirjoitellaan penskan nimissä sääliadressi yksinkertaisten, höynäytettävien ihmisten myötätunnosta allekirjoitettavaksi.

Minäkin toivon kaikkea hyvää ja jakselemista perheelle Irakissa. Tervemenoa!!!