Emme äänestä sukupuolineutraalia avioliittoa kannattavia

Kommentoitu viesti

Tellervo Nyberg
Hökerum

#76 Re: Mitä Sanoo Jumalan Sana?

11.09.2010 13:36

#74: Tellervo Nyberg - Mitä Sanoo Jumalan Sana?

Anteeksi, kiireessä kirjoitaessani kirjoitin väärin. Tarkoitin että papit, piispat ja Arkkipiispatkin joutuvat kerran vastaamaan Jumalan edessä kuinka ovat opettaneet kansaa tuntemaan Elävän Jumalan. Tietenkin myöskin homo-ja lespopapitkin.

Homot ja lespot joutuvat myöskin Jumalan edessä vastaamaan elämästään, niinkuin me kaikki muutkin syntiset ihmiset. Homous ja lespous ei ole synnynnäistä, vaan se on tapa johon ihminen on esimerkiksi uteliaisuuttaan jäänyt koukkuun kiinni. Ruotsissa on vain noin 0,03 procenttia homoja ja lespoja, plus heidän suosijoitaan. -Ihmettelen että pienessä ja rakkaassa synnyinmaassani voisi olla 1% heitä. En usko että tilasto pitää paikkansa. Täällä Svea-Mamman maassa itse homoyhdistys mainostaa heitä olevan 3% joka on täyttä valhetta. Ehkä 10 vuoden päästä kun ovat aivopesseet lapsemme ja lastenlapsemme päiväkodeissa ja kouluissa homoiksi ja lespoiksi, ellei Jeesu tule sitä ennen noutamaan omiaan Hääjuhlaan Taivaaseen ja senjälkeen perustamaan Valtakuntaansa tänne maan päälle, pääkaupunkina JERUSALEM jota saatana vihaa ja yrittää kaikin tavoin tuhota Jerusalemin ja Israelin kansan ettei mukamas Jeesus voisi tulla tänne.

Juuri synneistämme Jeesus vapauttaa meidät kun tulemme Hänen luokseen ja saamme syntimme anteeksi pestynä Jeesuksen kalliilla maahan vuotaneella Pyhällä Verellä, Pyhän Henkensä kautta! Olen itse sen kokenut konkreettisesti kun etsin elämälle tarkoitusta, enkä ollut vielä edes tehnyt uskon ratkaisuakaan vaan kysyin, "Jos Sinä Jumala olet olemassa niin ota nämä minulta pois?" Siis tupakan! Seuraavana päivänä olin vapaa tupakasta, olin polttanut 23 vuotta tupakkaa ja yrittänyt monta kertaa lopettaa, mutta aina aloitin sen uudelleen, koska himo nikotiiniin oli veressäni.

Jeesu vaupauttaa samalla lailla myöskin vääristyneestä sukupuolisuhteesta, homoudesta ja lespoudesta ja pedofiileistä ja kaikesta synnintä, joissa me elämme jos vain haluamme. Saatana on todellinen ja hän nauttii kun ihmiset tekevät syntiä ja jäävät synnin koukkuun kiinni matkalla kuolemaan ja ikuiseen eroon Jumalasta.

Rakas edes mennyt presidenttimme Urko Kekkonen sanoi joskus ainoinaan, "Jos minä kuolen...!" Hän kuoli, vaikka sanoi että "JOS!"  Näin on meidän kaikkien kohdalla, kerran omalla vuorollamme me kaikki kuolemme, ellei Jeesus sitä ennen tule noutamaan omiaan tuuliin ja pilviin!

Emme elä tässä ajassa ikuisesti, vaan meille on varattuna ikuinen Elämä Jeesuksessa Kristuksessa, Jumalan luona Taivaassa, jonne yksikään synti ei pääse pesiytymään! Toisenkin Urho Kekkosen lausuman sanat kirjoitan tähän: "Tosiasioiden tunnustaminen on kaiken viisauden alku!" Pitää 100% paikkansa. Meillä oli muuten viisas presidentti aikoinaan. Kaikki ihmiset olemme vajavaisia, niin oli Kekkonenkin omalla tavallaan. Vain yksi oli ja on täydellinen, JEESUS KRISTUS, Jumalan Poika!

Raamattu Sanoo että kaikki ovat syntiä tehneet ajatuksin, sanoin ja teoin, myöskin me uskovat teemme päivittäin syntiä, mutta meillä on Jeesuksen Verilähde ristin juurella, mihin saamme päivittäin ja hetkittäin mennä armosta puhdistaumaan ja pyytämään syntejämme anteeksi. Jotka Jumala meille armosta antaa anteeksi Jeesuksen ristinkuoleman kautta!Siis sinäkin rakas lähimmäiseni voit tulla ristin juurelle vapautumaan ja puhdistautumaan, olitpa lespo tai homo tai kuka tahansa. Jeesuksella on 24 tunnin vastaanotto vuorokaudessa, tie ristille on avoin meille kaikille, ketään eroittamatta tai syrjimättä!

Mikä ihana tosiasia ettei tartte vaeltaa syntisäkki raskaana painamassa sydämessämme!

Jumala on Rakkaus, HÄN rakastaa jokaista luotuaan, niin homoja, lespoja, pedofiilejä, varkaita, valehtelijoita, haureudessa eläviä, siis kaikkia syntisiä maan päällä, mutta Hän vihaa syntiä, koska kaikki synti on saatanasta lähtöisin.

Suomessa on laillisesti hyväksytty jo vuosia sitten avoliitto! Olen jyrkästi ollut  tätä sanaa vastaan, koska liitto ei voi olla avoin! Sanalla kaunistellaan ja suositaan synnissä elämistä! Itse elin noin 10 vuotta avosuhteessa, joten tiedän mitä sen on. Rakastin avomiestäsi kaikesta sydämestäni ja hän minua. Mutta kun tulin uskoon, en voinut jatkaa synnissä elämistä, vaan meidän oli pakko erota, koska avomieheni ei ollut myötämielinen uskoon tulolleni eikä Israelille ja juutalaisille.

Jumala on rakkaus ja Hän on ilmoittanut meille itsensä, Poikansa ja rakkautensa Pyhässä Raamatussaan!

Sinua siunaten

Tellervo Nyberg

 

Vastaukset

Vieras

#77 Ei pidä paikkaansa

2010-09-11 13:47:06

Homous ja lespous ei ole synnynnäistä, vaan se on tapa johon ihminen on esimerkiksi uteliaisuuttaan jäänyt koukkuun kiinni.

Mitä voi tehdä jos ihmisellä on vain väärää tietoa, josta hän ei suostu luopumaan minkään todisteen edessä?