Vastustamme Valviran aikeita puuttua kilpirauhasongelmien hoitoon

Kommentoitu viesti


Vieras

#901

17.01.2018 16:44

Vuoden vaihduttua lienee hyvä valita viime vuoden terävimmät tekstit vajishoidoista:

https://drive.google.com/open?id=1MBBzlnUJuGe6r68y1n_7qfnohVuPRifz

Vastaukset

petetty potilas

#907 Re:

2018-03-04 15:10:48

On tämä kyllä aivan järkyttävää pelleilyä tämä kilpirauhashoito Suomessa! Olen itse 3 vuotta kärsinyt ongelmista mitä yleislääkärit eivät ole osanneet paikallistaa kuten ei myöskään sisätautilääkäri. Itse olen epäillyt kilpirauhasta mutta olen lääkäreiltä saanut kuulla vähättelyä kun kuvittelen sellaista. Ongelma kun oli ettei minulla ollut selkeitä ja useita oireita mitkä sopisi kilpitauhaseen. Oli vain yksi ongelma ja kasa pieniä oireita joita en aina itsekään osannut pitää oireena mistään. Ja kun mitkään arvot verikokeissa eivät olleet selvästi vääristyneitä niin olin terve. Löysin sitten VIIMEIN asiantuntijan joka oli perehtynyt hormonaalisiin ja aineenvaihdunnallisiin asioihin niin johan alkoi tulemaan vastauksia kuin apteekin hyllyltä että missä on vika. Lisämunuaisen uupumus sekä kilpirauhasen vajaatoiminta mihin sain viimein lääkkeet. Mutta tämän seikkailun takia on mennyt täysin usko lääkärien asiantuntevuuteen ja haluun auttaa potilasta. Kyllä he ovat hyviä hoitamaan selkeitä sairauksia mutta jos on vähänkin vaativampi tapaus mitä pitäisi selvittää niin ei riitä kiinnostusta. Ei kyllä kiinnosta potilaan oireet jos labrakokeissa arvot ovat viitteissä. Jos väität että oireita on niin olet luulosairas tai masentunut ja saat masennuslääkkeet.