Kannabis lailliseksi

Kommentoitu viesti

Seen too much of it

#3284 Re: Päihteitä pitäisi vähentää, ei lisätä

07.12.2011 19:11

#1: Lauri - -

Niin on. Yritetään kaikin keinoin lopettaa tupakanpoltto kokonaan..... Kielletään, rajoitetaan ja piilotetaan tupakkatuotteet.. Ja kuitenkin yritetään laillistaa kannabiksen polttoo?? Whatever. Burn out your lungs with tobacco but burn out your lungs AND brains with marijuana.

Vastaukset

Hasu

#3285 Re: Re: Päihteitä pitäisi vähentää, ei lisätä

2011-12-07 22:37:26

#3284: Seen too much of it - Re: Päihteitä pitäisi vähentää, ei lisätä

Aivan helvetin uskottavaa puhetta, herraseni. "Seen it too much". Kuinka monesti olet nähnyt jonku ihmisen tuhoavan mielen ja kehonsa kannabiksella? Herrajumala, minä elän joka päivä ihmisten ympärillä joista "pahimmat" tapaukset polttavat joka päivä jointin tai kaksi. He ovat aivan normaaleja ihmisiä kuin muutkin ja vaikutuksen alla he ovat luovampia, sosiaalisempia ja huumorintajuisempia. Pössyttelyn ulkopuolella he ovat reippaita opiskelijoita jotka pitävät itsestään huolen. He eivät käytä voimakkaampia aineita, jotkut heistä juo *ooh* ALKOHOLIA viikonloppuisin. Sillä alkoholihan on aivan normaali, vaaraton aine jotka jokainen suomalainen juo ihan perinteestä. Siitä vanhanaikaisesta urpoperinteestä. Jotkut heistä tupakoivat, jotkut eivät. Minä poltan kannabista silloin tällöin, eli ehkä kerran kuukaudessa. En tupakoi, en käytä voimakkaampia, en juo.

Olenko siis yhteiskunnan pohjasakkaa, rikollinen, terroristi ja työkyvytön narkomaani? Tuntien suomalaisen asenteen, olen. Omasta mielestäni olen ihminen joka tekee omat päätökset ja pitää niistä kiinni eikä anna muiden muovata ajatuksen kulkuani.

PS: Englanninkieli ei oikeen tee sinusta uskottavampaa.