Kannabis lailliseksi

Kommentoitu viesti

Kohti vastuullisempaa päihdepolitiikkaa

#3301 Allekirjoitanko?

21.12.2011 03:18

Join ensimmäiset kännini 15-vuotiaana, ja kokeilin kannabista ensimmäisen kerran 16-vuotiaana. Uskalsin kokeilla, koska tiesin jo silloin ettei se ole vaarallista. Tänä päivänä olen parikymppinen työssäkäyvä ja veroni maksava yliopisto-opiskelija, ja vaihtanut viikonloppujen ryyppyreissut ja kännissä ördäämisen kokonaan kukan nauttimiseen. Tyypillisenä perjantai-iltana poltetaan kavereiden kanssa paukut, kävellään ulkona, ja mennään sitten jonkun luokse pötköttelemään, syömään ja kuuntelemaan musiikkia. Muita päihteitä en todellakaan aio kokeilla, tupakkaakaan en polta. Liikun säännöllisesti ja kävelen työmatkani (3km). Olen elämääni tyytyväinen, voin hyvin, minulla on tulevaisuudensuunnitelmia. Luulen, että kannabiksen laillistamisen vastustajat suhtautuvat siihen negatiivisesti siksi, että se on heille tuntematon ja demonisoitu. He eivät myöskään näe laillisen ja säännellyn kannabiskaupan tuomia etuja yhteiskunnalle. Avoimin mielin asiaan perehtymällä jokainen voisi ymmärtää, miksi tämä adressi on tehty, ja miksi täällä on näin paljon nimiä. Allekirjoitan ehdottomasti!

Vastaukset


Vieras

#3313 Re: Allekirjoitanko?

2011-12-29 20:18:47

#3301: Kohti vastuullisempaa päihdepolitiikkaa - Allekirjoitanko?

onko kannabiksen poltto sen arvoista? voithan pärjätä ilmankin. Liiku enemmän ei tule houkutuksia moiseen