VAADIMME MUUTOSTA SUSIPOLITIIKKAAN: KANSALAISALOITE

Kommentoitu viesti


Vieras

#1055

11.01.2012 19:32

Kiitos rohkeasta ulostulosta ja adressin perustamisesta. Tarvitaan kansalaisrohkeutta ja johtajuutta näinä aikoina, kun maalaisuus sen olemassa olo ja perinteet tässä maassa ovat kaupan. Ei näytä olevan tällä maalla enää arvoa pysyvää. "Viherkommunismilla" on uskomaton tuhovoima. Aivan kuin tämä taajamien ulkopuolella asuva ihmisrotumme olisi niin kummallinen että se ja sen elinolosuhteet pitää tuhota-vaikkapa tekemällä petoreservaatteja. Jos ehdokkailta tai edustajilta ei tule kyllä/ei vastausta on kykenemätön päätöksiin tai tietämätön maan asioista. Kuuluu hyssyttelyporukkaan ja maton alle lakaisijoihin. Onnea ja menestystä adressin perustajille.

Vastaukset


Vieras

#1128 Re:

2012-01-13 21:05:46

#1055: -

Tämä adressi on hävytön. Itse olen maalainen, ja mitään ongelmia ei ole susien kanssa, eikä tule. Pidän koirani kytkettynä ja huolta lapsistani. Kotieläimet laitetaan sisätiloihin, jos on susiriski. Olen maalainen ja haluan asua luonnon keskellä. Sellaisen luonnon, joka se on susineen kaikkineen. En koe tarvetta vainota susia. Päin vastoin, on mukava asua taajaman ulkopuolella, villissä luonnossa, sudet naapureina. Kyllä me toimeen tullaan. Minusta sinä lakaiset maton alle oman vastuusi huolehtia niistä, joita pelkäät susien vahingoittavan. Ketä ne muuten ovat?