Emme äänestä sukupuolineutraalia avioliittoa kannattavia

Kommentoitu viesti

Vieras
Vieras

#332 Re: sori nyt vaan mut..

11.10.2010 21:45

#6: Sivula - sori nyt vaan mut..

Minä sanoisin tähän, että Jumala rakastaa jokaista ihmistä.

Mutta hän vihaa sitä syntiä mikä ihmisessä on. Ja raamatussa lukee ihan kirjaimellisesti,

että samaa sukupuolta olevien seksuaalinen yhteys on Jumalalle kauhistus.

Samalla tavalla ei Jumala tykännyt siitäkään, kun minä vielä puoli vuotta sitten käytin

amfetamiinia, kannabista ja muita juttua. Ei ne asiat ole Jumalasta, vaan saatanasta.

Ja  ne riippuvaisuudet on saatanan valheita. Ja kiitos Jeesukselle. Hän vapautti minut niistä kaikista

ja sanoi, että en tarvitse niitä enää.  Samalla tavalla on homoseksuaalisuus on himo, josta Jumala voi vapauttaa, jos se ihminen vaan tietää, että hän tekee väärin ja Jumalan vastaisesti.

Jeesus sanoo. Hän on tie, totuus ja elämä. Ja hän haluaa, että kaikki kääntyvät hänen puoleen.

En minä ainakaan halua, että Suomelle kävisi samalla tavalla kuin Sodomalle ja Gomoralle. Siellä saatana oli valloillaan ja sitten oli niitä kaikkea kauheaa, mikä on Jumalan silmissä väärin.

Minun mielestä homoseksuaali ei joudu helvettiin, jos hän uskoo sydämmessään Jeesukseen ja suulla sen asian tunnustaa. Mutta nämä kaikki Helvettiin joutumis asiat on kyllä aina Jumalan ja ihmisen välisiä asioita. Minä ainakin haluan, että Rakastavan Isämme taivaallinen tahto tapahtuu näissä asioissa.

Meidän ei tarvitse ketään tuomita. Jeesus tuo meille jokaiselle tuomionsa. Mutta meidän on hyvä aina kertoa ihmisille, kenestä me välitämme, että jos tiedämme hänen tekevän väärin.

Niin Jeesuskin tekee. Hän kertoo meille mikä on oikein ja väärin. Ja hän odottaa, että me jokainen kuuntelisimme häntä.

Jumalan siunausta teille jokaiselle. Tapahtukoon Taivaallinen tahto Suomessa ! Ja kaikki kääntyköön Jeesuksen huomaan :D

Vastaukset

Vieras
Vieras

#333 Re: Re: sori nyt vaan mut..

2010-10-11 21:54:10

En minä ainakaan halua, että Suomelle kävisi samalla tavalla kuin Sodomalle ja Gomoralle. Siellä saatana oli valloillaan ja sitten oli niitä kaikkea kauheaa, mikä on Jumalan silmissä väärin. 

Niin. Sitten Sodoman ja Gomorran tuhon jälkeen Lootin tyttäret vietteli ja harrasti seksiä oman isänsä kanssa. Että siinä teille sitä kannatettavaa ja tervettä seksuaalisuutta, jota Raamatusta voi ammentaa.

Vieras
Vieras

#334 Re: Re: sori nyt vaan mut..

2010-10-11 22:03:16

Samalla tavalla ei Jumala tykännyt siitäkään, kun minä vielä puoli vuotta sitten käytin amfetamiinia, kannabista ja muita juttua

Mikä ei olekaan mikään ihme, koska amfetamiini ja kannabis tuhoaa pikku hiljaa kehosi ja aivosi, lähimmäistesi elämän ja pakottaa sinut yhteiskunnan reunamille hankkimaan huumeet rikollisilla keinoilla, mikä vahingoittaa myös ulkopuolisia. Mitään näistä homous ei tee. Siksi ei ole perusteita sallia homojen syrjintää valtion taholta. Homoille oikeus tasavertaiseen maistraattivihkimiseen yhdessä heteroiden kanssa. Kirkko tehköön omat ratkaisunsa.

Vieras
Vieras

#336 Re: Re: sori nyt vaan mut..

2010-10-11 22:31:07

 

Samalla tavalla ei Jumala tykännyt siitäkään, kun minä vielä puoli vuotta sitten käytin amfetamiinia, kannabista ja muita juttua. Ei ne asiat ole Jumalasta, vaan saatanasta.

 

Ihanko ite kävi ukko kertomassa ettei nyt oikeen diggaile ku käytät huumeita?  Aika kovissa huuruissa oot mahtanu olla :D