Vastustamme oikeuden päätöstä palauttaa amerikanbulldoggi, sitä parvekkeelta roikottaneelle omistaja

Kommentoitu viesti

Pirjo Autio
Vieras

#66 Koiran elämää!

28.10.2010 09:36

Ei missään tapauksessa koiraa saa antaa enää takaisin,sairashan tämä ihminen on,kyllä henkilö joka päätöksen palauttamisesta on tehnyt pitäisi harkita asiaa uudemman kerran!

Vastaukset

Tuisku, Hamina
Vieras

#71 Re: Koiran elämää!

2010-10-28 09:52:58

#66: Pirjo Autio - Koiran elämää!

Olen täysin samaa mieltä, ei missään nimessä sitä koiraa saa antaa omistajalleen takaisin!!  Henkilö joka palauttamispäätöksen teki, pitäisi yksinkertaisesti pidättää virastaan, kyllä se sellaisen virheen päätöksenteossa nyt teki!!  Nyt pitäisi sen, kenellä tämä viaton koiraparka on, piilottaa tämä koira eikä antaa sitä takaisin.  Tässä maassa näyttää kaikki olevan päin persettä (anteeksi, mutta ottaa niin aivoon), kun eläimelläkään ei ole minkäänlaista oikeutta turvalliseen elämään.  Vastustakaa siis kyseistä päätöstä älkääkä ihmeessä palauttako koiraa enää takaisin..... aivan varmasti pystymme koiran piilottamaan, kunnes omistaja itse älyää (jos sillä mitään on korvien välissä, mitä kyllä suuresti epäilen) luopua koirastaan.  Jos ei älyä hyvällä, niin pahalla sitten ...!!  Se 5:n tunnin roikotus samalla tavalla kuin koiraansa roikotti,  voisi hieman katsantokantaa muuttaa .... ja saman voisi kyllä tuo idiootti päätöksentekijäkin kokeilla ihan itse itselleen ....!!