VAADIMME MUUTOSTA SUSIPOLITIIKKAAN: KANSALAISALOITE

Kommentoitu viesti

Et voi olla vänrikki ennekuin aikuistut

#2881 Re: luonnonystãvã ja metsãstãjã

01.04.2012 09:30

#2880: VÃNRIKKI LISSABONISTA - luonnonystãvã ja metsãstãjã

luuletko sinä, että metsästäjät vihaavat luontoa ja haluavat tappaa sieltä kaiken pois? Niin ei todellakaan ole. Tottakai metsästäjät suojelevat luontoa ja turvaavat ja hoitavat eläinkantoja, jotta koko metsästys harrastus olisi edes mahdollista.

Minkä takia aloitat kommenttisi:Kãvin ãsken ulkona? Yritätkö luoda sillä jotain luontoihmisen kuvaa itsestäsi? Minäkin tulin juuri ulkoa. olin pari tuntia metsästämässä variksia ja kävin kaatamassa haapoja jäniksille.

"Henkilôkohtaisesti olet "a fuck-faced loser who is condemned to eternal ignorance"." Mitä nyt sinusta olen päätellyt tällä yrität luoda itsestäsi kovan ja älykkään kuvan itsestäsi, mutta voin kertoa että epäonnistuit.

Asut selvästi ainakin taajamassa. Olet nuori. Yrität olla kapinallinen ja Sinulla on luultavasti jonkunlaiset EMO-hiukset tai sitten olet hiljainen hyssykkä vanhempien kellarissa.

Kuvittelet olevasi isokin luonnosuojelia pienen pääsi sisällä. Käytät ehkä ainakin lieviä huumeita?

Sosiaalista elämää en usko sinulla kovin paljon olevan. Varmaan joku pieni hörhörinki jos sitäkään.

Miksi et osaa käyttä Ä-kirjainta?

Haukuit edellisessä kommentissasi metsästäjää pelkuriksi, millä perusteella? Luultavasti itse olet niin pelkuri että et uskaltaisi julkisesti esittää minkäänlaista kommenttia.

Ja kerroit myös omistavasi aseen. Toivon ja luulen että valehtelit.

Sanot myös toista psykopaatiksi. Tähän voin vain todeta että iso joukko ihmisiä pitää sinua näiden kirjoitustesi perusteella psykopaattina.

Kaikki maailman metsästäjät ovat varmasti enemmän luonnoystäviä kuin sinä.

Vastaukset


Vieras

#2883 Re: Re: luonnonystãvã ja metsãstãjã

2012-04-01 11:22:44

#2881: Et voi olla vänrikki ennekuin aikuistut - Re: luonnonystãvã ja metsãstãjã

Taitavat olla kaukana luonnonystävistä ja Suomen laki ei koske metsästäjiä. Vai onko metsästyslaki muuttunut viime aikoina?

Tässä voittajakennelin video http://www.youtube.com/watch?v=7ttfY8LRpB8&feature=relmfu

Ilmeisesti tälläkin ukolla on oikeus metsästää tiellä, tielle ja tien yli?

 

VÃNRIKKI LISSABONISTA

#2949 Re: Re: luonnonystãvã ja metsãstãjã

2012-04-04 06:45:55

#2881: Et voi olla vänrikki ennekuin aikuistut - Re: luonnonystãvã ja metsãstãjã

Kiitos kommentista. Profilointisi osui niin pieleen kuin mahdollista, ja kerron kohta miksi.

Aloitetaan ensin vastauksilla sinun minuun kohdistuvista imarteluista. Olen 48v., suomessa korkeastikoulutettu joka on asunut Portugalissa 20v. Sinã olet pelkuri ja impotentti raukkamainen viattomien elãinten(tãssã nimenomaisessa tapauksesssa ilmeisesti) variksien metsãstãjã.

Koita ymmãrtãã ignorantti juntti, ettã jos se varis olisi kolme kertaa sinua suurempi, niin se ei edes kiinnostuisi sinusta. Sõitkõ dick-wick ne varikset, ei vaan tapoit huvin vuoksi paskiainen.

Olen Vãnrikki vuosimallia 1985, ja sinã olet se ainainen onneton alokas jonka unelmana on olla poliisi.

Vedãt ne hõrhõrinki-hyssykkã jutut omasta elinympãristõstãsi, ja veikkaan ettã vaikka sait lukion pããtõkseen et ole mitããn jãrkevãã saanut aikaan sen jãlkeen muuta kuin aseen hankkimisen ja elãinten tappamisen.

Kysyt miksi "haukun metsãstãjiã pelkureiksi" eikõ se tullut selvãksi aikaisemmasta kommentistani: Metsãstãjã ei ole pelkuri, jos hãn haluaa tappaa elãimiã ja menee luontoon ilman aseita ja vaatteita, kohtaamaan samassa tilassa olevia kohteitaan.

Sinã olet yksinãinen ja onneton impotentti sosiopaatti, joka saa morbiiidista seksuaalista tyydytystã siitã ettã saa tappaa viattomia elãimiã, mitã pienempiã sen parempi.

Ensimmãinen orgasmisi oli kun tapoit sen pikkuelãimen 6-vuotiaana.

Vai a merda filho da puta.