Emme äänestä sukupuolineutraalia avioliittoa kannattavia

Kommentoitu viesti

Vieras
Vieras

#547 Re: Re: Re: Re: Re: sori nyt vaan mut..

06.12.2010 00:01

#546: Vieras - Re: Re: Re: Re: sori nyt vaan mut.. Eihän tämä viestisi ole ihan tosissaan kirjoitettu, eihän?

Jos olet syvästi loukkaantunut uhri, olen pahoillani, mutta et ole lukenut viestiäni tai tarkoituksella väännät sisällön. Itse en ole pahoillani siitä mitä kirjoitin, oikaisen tässä muutamat väännöksesi, jotta joku muu ei ymmärrä asiaa vain viestisi pohjalta.

Ei ole montaa aihetta, josta olisin yhtä tosissani. Uimahallihomoihin olen törmännyt jo melko nuorena aktiiviuimarina. En tiedä miten keksit, että rinnastaisin uhrit johonkin uimataidottomiin. Niin kauan kuin homojen annetaan mellastaa uimahalleissa, jos vanhemmat päästävät lapsensa sinne, heitä on siellä lasten keskellä. 

Lasten uimataito on hyvin eri tasoilla. 8-vuotias voi uida paremmin kuin moni kuntouintia harrastanut 60-vuotias. Yrjönkatuun viittasin, koska sen ilmiö tunnetaan laajasti, ilmiö ei kuitenkaan rajaudu vain sinne, vaan moniin uimahallien pesutiloihin. Ei Yrjönkatukaan ole K18 ja siellä on aikanaan käytetty koululaisia hyvinkin paljon, joten aivan turhaan puolustat seksuaalisten taipumusten harjoittamista siellä. Sänkypuuhat kuuluvat aivan muihin paikkoihin kuin julkisiin pesutiloihin oli kyse sitten homoista, heteroista tai kenestä tahansa muusta. Ainoastaan homoja ja yhden pedofiilin olen törmännyt niissä puuhissa julkisissa uimahalleissa. Sillä pedofiililla on tuomio ja joillain homoilla porttikielto ko. laitoksiin.

Tuossa viestissä en puhunut mitään homoliitoista. Lesbojen suhteen en yhtään epäile, etteivätkö voisi kasvattaa lapsia. Homojen suhteen vastustan viimeiseen asti, että lapset asetettaisiin alttiiksi aikuiselle homoparille. Voi olla, että on homoja, jotka ovat vain aikuisista kiinnostuneita, he eivät ole erottautuneet näistä uimahallihomoista, joten pidän mahdottomana ajatuksena, että sellaisen ryhmän kaikki jäsenet, johon kuuluu myös poikia himoitsevia saisivat oikeudet lasten pitoon. En pidä todellisena ajatusta, että Suomesta puuttuisi kokonaan se poikia himoitseva homoryhmä, kun he esittelevät itseään eri uimahalleilla pojille ja kun muualla maailmassa heitä on järjestäytymiseen asti.

Vastaukset

Vieras
Vieras

#548 Re: Re: Re: Re: Re: Re: sori nyt vaan mut..

2010-12-06 03:35:45

#547: Vieras - Re: Re: Re: Re: Re: sori nyt vaan mut.. 

Kysyt, miten kirjoittamasi voi ymmärtää väärin. Helposti. Esität kysymykset "Minkä eron näet homojen ja pedofiilien hyväksymisessä? Eikö homo tuhoa lapsen psyykettä aivan siinä missä hetero pedofiili?" Näihin kysymysten takana oleviin väittämiisi odotin tietenkin sinulta päteviä perusteluita/vastauksia. Mistä siis olisin voinut tietää, ettei samaan hengenvetoon esitetty uimahallikommenttisi ole vastaus kysymyksiisi? Voisitko siis nyt lopultakin esittää joitain perusteluita, mikäli näet samana homojen ja pedofiilien hyväksymisen? Ja jos mielestäsi homo tuhoaa lapsen psyykkeen siinä missä hetero pedofiili niin voitko perustella tämänkin. Niitä perusteluita sinulta ei ole tullut. Olet toistaiseksi puhunut ainoastaan siitä, miten koet häiritseväksi julkiseksin ja pedofilian (näitä siis harrastavat sekä homot että heterot), mutta perusteluita homouden vastustamiselle et ole ainakaan vielä tuonut esille.

Jos haluat kitkeä homot pois uimahalleista, tulisi sama tehdä myös heteroille. Kuinka ajattelit tämän toteuttaa? Yhtä lailla heterot kyttäävät alaikäisiä uimahalleissa. Miksi julkirietastelu ja pedofilia ovat siis mielestäsi heteroille oikeutetumpaa toimintaa? Entä miksi adoptio-oikeus tulisi sallia heteroille, vaikka Suomessa heissä on taatusti se lapsia himoitseva ryhmä, kun muuallakin maailmassa heitä on järjestäytymiseen asti. Itse en ole seksuaalisesti kiinnostunut lapsista ja siksi mielestäni olisikin erittäin väärin, että adoptio-oikeuteni evättäisiin vain joidenkin uimahallisetien takia. Minua myös loukkaa suuresti jos laitat minut samaan ryhmään heidän kanssaan. Vaikka homoseksuaalisuus onkin meillä yhteinen tekijä, emme todellakaan toimisi uimahallissa samalla tavalla.

"joten aivan turhaan puolustat seksuaalisten taipumusten harjoittamista siellä." Kappas. Väärinkäsityksiltä et välttynyt sinäkään. En ole puolustanut kommenteillani uimahalliseksin harrastamista vaan viittasin siihen, etten usko Yrjönkadun olevan uimaopettelupaikkaa etsivien lapsiperheiden ykkösvalinta - oli niitä pedofiilejä tai ei. Henkilökohtainen kantani julkiseksiin tai pedofiliaan on jyrkän kielteinen ja olen hyvin, hyvin surullinen, mikäli olet tästä joutunut harrastuksesi parissa kärsimään. Itsekään en voisi sietää mitään seksuaalista lähestymistä uimahallissa.

"Tuossa viestissä en puhunut mitään homoliitoista." Miten perustelet, että argumenttini olisi jotenkin epäpätevä, vaikka olisitkin puhunut pelkästä homoudesta? Turha yrittää venkoilla. Edelleen sivuutat lasten aseman heittämällä nämä kaksi seksuaalista suuntautumista samaan lokeroon. Melko törkeää!