KKY ei saa jättää kissoja pakkaseen

Kommentoitu viesti

Kirsti L
Vieras

#23 Nostaisin syytteen kunnianloukkauksesta Kirsiä jne vastaan

06.12.2010 19:34

Jos olisin puheenjohtaja , niin tekisin rikosilmoituksen kunnianloukkauksesta. KKY:ssä on autettu villejä kissoja enemmän kuin muissa yhdistyksissä.
Näkee selvästi, että kirjoittajat havittelevat vain rahaa, eivätkä todella välitä kissoista.
Olen KKY:en jäsen, mutta asun toisella paikkakunnalla, mutta tiedän yhdistyksen asioista erittäin hyvin.
Kukaan ei estä teitä "kissojen ystäviä" loukuttamasta villikissoja ja ottamasta niitä kotiinne tarkkailuun ja uuden kodin etsintää varten. Valitettavasti vain kaikille täysin villiintyneille kissoille ei löydy kotia, joten on parempi, että eläinlääkäri nukuttaa aikuiset villikissat.
Itsekin nuorempana loukutin villikissoja ja maksoin kulut omasta kukkarosta, koska eläinsuojelu on minulle elämäntapa!
Näkee selvästi, että kirjoittajilla on vallanhalusta kyse. Järkevintä on hoitaa kissat yksityiskodeissa . Antakaa kissojen ystävien tehdä työtä katastrofikissayhdistyksessä ja perustakaa te adressin allekirjoittajat oma yhdistys !

Vastaukset

loukattu
Vieras

#347 Re: Nostaisin syytteen kunnianloukkauksesta puheenjohtajaa vastaan

2010-12-13 22:09:55

#23: Kirsti L - Nostaisin syytteen kunnianloukkauksesta Kirsiä jne vastaan 

 Nyt näkee aivan selvästi että tämä Kirsti L, ei piittaa tippaakaan kissojen talteenotosta ,Enää.

Joskus on autettu, se  ei riitä.

Niitä pitää ottaa koko ajan, AINA NE KÄRSII pakkasesta ja hoidon puutteesta. Ja TAAS otetaan RAHA esille.

Mikä riivattu näitä "vieraita" oikein vaivaa? ovatko ne kaikki vanhuudenhöperöjä? pahasti kuulostaa siltä.

KKY on perustettu kissojen talteenottoa varten, ei rahan keruuta varten, vai oleko väärässä?

Toimintakertomuksissa sanottiin vuosikaudet, että vain villit ja sairaat lopetetaan, olen ollut mukana. Miksi lehti on käännetty?

Kissat kärsii ja yhdistys vain kerää rahaa. ONKO SE OIKEIN?

Täysin villiintyneitä siis ei ole tarkoituskaan ottaa. Etkö lue muiden posteja, vai onko epäselvästi kirjoiteltu?

Miten Kirsti L. on ajatellut rahojen varastamisen yhdistyksitä tapahtuvan? Vain puheenjohtajalla, varapuheenjohtajalla ja sihteerillä on yleensä nimenkirjoitusoikeus ja kaksi yhdessä. Kukaan muu ei rahoihin edes pääse käsiksi.

Onko Kirsti L tarkoittanut että nämä yllä mainitut aikovat KKY:n rahat viedä?

Silloinhan puheenjohtajaa olisi syytäkin epäillä, muustakin kun kiusaamisesta ja asioiden vääristelemisistä.

KKY ON ILMOITTANUT ETTÄ EI OTA ENÄÄ PUOLIVILLEJÄ KISSOJA HOITOON. Villit menevät piikille.

Kirsi
Vieras

#356 Re: Nostaisin syytteen kunnianloukkauksesta Kirsiä jne vastaan

2010-12-14 19:16:26

#23: Kirsti L - Nostaisin syytteen kunnianloukkauksesta Kirsiä jne vastaan 

Oli jäänyt tämä kommentti lukematta. Puheenjohtaja sekä kaikki muutkin voivat kyllä nostaa rikossyytteitä minua vastaan, jos kokevat siihen olevan tarvetta. Poliisi päättää sitten, että alkaako edes tutkia juttua. Tässä tapauksessa ei, koska eipä ole mitään laillista syytä minua kunnianloukkauksesta.

Minulla oli keväällä 2010 riittävät perusteet nostaa syytteet puheenjohtajaa sekä taloudenhoitajaa vastaan ja jatkumattomaton kiusauksen jälkeen meninkin poliisille. En halunnut asiasta oikeuteen asti mennä, vaan lopettaa kiusaamisen, joten poliisi oli puhelimitse yhteydessä puheenjohtaja Terttu Kanervoon sekä taloudenhoitaja Marko Kariin. Kiusaus onneksi loppui tuohon poliisin soittoon.

Että Kirsti ja muut voisivat tutustua ensin Suomen Lakiin ja sitten vasta uhkailla, jos jotain aihetta olisi. Aikaa teiltä säästääkseni voin todeta, ettei mitään laillista syytä ole.

Olen todella onnellinen, että lopultakin puheenjohtajan ja taloudenhoitajan käytös ja muu toiminta ollaan saatu jäsenien tietoon. Yhdessä voimme muuttaa asian vuosikokouksessa maaliskuussa 2011!!! Tulkaa porukalla äänestämään kissojen puolesta!!!