Maahanmuuttajien tuet

Kommentoitu viesti


Vieras

#311 kohta 20 vuotta suomessa ei pakolaisena

18.06.2012 16:51

Muistakaamme että kaikki pakolaiset ja turvapaikanhakijat ovat maahanmuuttajia mutta kaikki maahanmuuttajat eivät ole pakolaisia joten eivät saa penniäkään enemmän kuin suomalaiset kuten minä ja perheeni! kaikki maahanmuuttajat syytetään yhteen lyttyyn vaikka asia on että ihan eri asia pakolainen, turvapaikan hakija ja maahnmuuttaja!!! samala tavalla suomeen muuttaa ihmisisä ilman "suurempaa syytä" kun suomalaiset esimerkiksi espanjaan.


Ja muistakaa myös että kaikilla maahanmuuttajilla ei ole automaattisesti työlupaa eli he eivät saa tehdä töitä! minua vaan pännii että maahanmuuttajia syytetään kun asiahan on niin että eduskuntahan se päättää ne etuudet ei maahnmuuttajat turha niille kitistä asiasta!! eduskunnan pitäisi ajatella että tasavertasia ollaan kaikki ja samat etuudet olisi jo pitänyt olla ensimmäisestä päivästä lähtien eikä vasta nyt. Mutta hyvät ihmiset älkää katsoko vinoon kaikkia tummempia ihmisiä sillä teillä ei oo mitään ideaa mikä heidän tausta on!

mielestäni on oikein että kaikilla samat etuudet en väitä sitä vastaan mutta se vaan ärsyttää että tämmöset aisat lähtee liikkeelle enemmän sen takia että luullaan vaikka mitä vääriä juttuja ja lohkotaan kaikki maahanmuuttjat yhteen syssyyn

Vastaukset


Vieras

#312 Re: kohta 20 vuotta suomessa ei pakolaisena

2012-06-18 17:02:34

#311: - kohta 20 vuotta suomessa ei pakolaisena

kaikki ne nostaa hirveitä rahasummia ja nauraa meille hölmöille. olen omin silmin nähny.

^^^^^^^^

#333 näin on

2012-08-03 20:10:33

#311: - kohta 20 vuotta suomessa ei pakolaisena

Toimeentulotuen normit ovat täsmälleen samankokoiset kantasuomalaisille ja maahanmuuttajille. Ihan yhtä hyvin tai huonosti kohdellaan kaikkia asiakkaita sossussa, ei siellä tunneta mitään "värilisää".