Maahanmuuttajien tuet

Kommentoitu viesti


Vieras

#78 Kamala adressi

18.12.2010 17:50

Tämä on vastenmielisin adressi, minkä olen nähnyt. Varmaan persujen masinoima. Persuilla on vetoa, koska Suomessa riittää 20-30 v vihaisia miehiä, joilla koulu meni vihkoon, työt on muuta mistä haaveiltiin ja olut maistuu pidemmän aikaa kun viikonlopun. Sille pitää löytää syyllinen. Ja Soinihan sen antaa tarjottimella. Amerikkalaisempaa mielikuvapolitiikkaa maailmasta on vaikea löytää: Apua, meitä uhataan. Soittakaa kun pelkäätte, koetamme siihen mennessä keksiä jotain järkevää.
Voi Kiesus !

Vastaukset

Vieras
Vieras

#80 Re: Kamala adressi

2010-12-20 14:53:55

#78: - Kamala adressi 

OLEN NAIMISISSA JA PÄTKÄTYÖLÄINEN! VASTUSTAN  KELAN HYVÄKSIKÄYTTÖÄ. SUOMI SUOMALAISILLE!!!!JOS ULKOMAALAINEN KUNNIOITTAA SUOMEN KULTTUUURIA JA TEKEE MIELUITEN TYÖSSÄ EIKÄ SALLI KELAN KÄY TTÖÄ.HYVÄKSYIN HETI HÄNET. EI RAISKAUS,EI RIKOLLINEN TOIMINTA,EI PIMEÄN TYÖN SALASSA,EI OMA KULTTUURIN TUOJA JNE.EI HUNNUN KÄYTTÖ!

Petri Mäkinen
Adressin tekijä

#87 Re: Kamala adressi

2011-01-05 22:18:28

#78: - Kamala adressi 

Ensinnäkin olen keskiluokkaa tienaava ihminen, tänä vuonna aloitin työt omalla yrityksellä. Vaimolla amk tutkinto ja keskiluokan tulot. Vauva syntyi viime vuoden lopussa, sikäli tämän vuoden tuloja vaikea arvioida.

Politiikasta on omat mielipiteeni ja yksi niistä on tämä adressi, muita en ala tähän eritteleen (jos haluat tietää ota yhteyttä sähköpostilla ptm_80@luukku.com)

Ne ketkä eivät tee toimeentulonsa eteen mitään ja saa hyvät tuet ilman perusteita, niin heitä en hyväksy. Onko tarpeeksi hyvä peruste saada hyvät tuet vain sen takia, että muuttaa Suomeen?

http://www.kela.fi/in/internet/suomi.nsf/NET/100403170102EH

"Kotoutumistukena maksettava työmarkkinatuki määräytyy samoin perustein ja on saman suuruinen kuin tavallinen työmarkkinatuki. Myös kotoutumistuki on tarveharkintainen. työllistymistä edistävien palveluiden ajalta kotoutumistuki maksetaan ilman tarveharkintaa."

Tähän voin sanoa: Tervetuloa Suomeen saat heti 500e/kk käteen, lisäksi muut tuet (kuten asuminen on ilmaista ymym.)

 

Vieras
Vieras

#89 Re: Kamala adressi

2011-01-29 19:03:20

#78: - Kamala adressi 

 No kyllä minuakin ihmetyttää mamujen jne (romaanien) paapominen. Normikansalaisena tienesti 35000 en ole valmis avustamaan mamuja. Itse käyttäisin nekin rahat vaikkapa peruskoulujen korjaamiseen ja opetusolosuhteiden parantamiseen. Mamuja pitäisi auttaa tulemaan toimeen omillaan eikä heti opeteta heille helpointa sosiaalitanttai auttaa-metodia.

  

 

KT
Vieras

#94 Re: Kamala adressi

2011-02-20 00:33:13

#78: - Kamala adressi 

Huomaa että elät itse Mikä-Mikä-maassa, jos et tunnusta että Suomen maahanmuutto- sekä turvapaikkapolitiikassa olisi paljon korjattavaa. Se että nostat itse heti ''rasisti-kortin'' esille, kertoo vain sen kuinka ennakkoluuloinen olet tiettyjä ihmisiä kohtaan, vaikka kuinka ''suvaitsevainen'' olisit olevinasi. Et ole pystynyt mitenkään tukemaan omia väitteitäsi, anna meille muille ihan tilastotietoa että maahanmuutto- sekä turvapaikkapolitiikka olisivat maassamme hyvällä mallillaan. Anna myös faktatietoa että jotkut etniset ryhmittymät ovat sopeutuneet suomalaiseen ja länsimaiseen elämäntapaan ongelmitta.

kiesus ja kiesus

#966 Re voi kiesus!

2013-04-16 11:52:58

#78: - Kamala adressi

eikö ole ala-arvoista keskustelua, kyllä heitä on vielä asemalle jääviäkin. Ollaan niin hyviä suomalaisia itte, että ihan haisee.

Kyllä tuetaan

#983 Re: Kamala adressi

2013-04-21 00:55:29

#78: - Kamala adressi 

Toivottavasti "Kamala adressi" ei koskaan sairastu vakavasti tai joudu yllättäin työttömäksi ja ole suomalainen mies. Naisilla asiat ovat hyvin, sillä kaikki sosiaalijärjestelmät ovat alunperin tehty naisia varten ja sosiaalityöntekijät ovat myös naisia. Sortoa kokevat vain suomalaiset valkoihoiset miehet riippumatta heidän puoluekannastaan.

Todennäköistä on, että Perusuomalaisen puolueen syntyyn ja kannatukseen on todella vaikuttanut virka-akkojemme systemaattinen omien kansalaisten syrjintä ja vieraitten suosinta. Maahanmuuttajat eivät ole suosintaansa syyllisiä, vaan nimenomaa oman maamme naiset.