Yksikin lapsimurha on liikaa

Kommentoitu viesti

Jutta

#4

30.08.2012 22:52

Olen sanaton..en voi ymmärtää lastensuojelun välinpitämättömyyttä en koulunkaan kun huomasivat merkkejä heti lapsen palattua kotiin ja taustaa oli tiedossa. Asiaan olisi pitänyt puuttua heti.

Vastaukset

Laura

#13 Re:

2012-08-31 08:55:15

#4: Jutta -

joo ketä tässä taas ajateltiin ja kenen etua? puolustuskyvytöntä lasta vai aikuisia? osasyyllisiä lastensuojelu!!! Kengänjälki persuksiin vaan tädeille/sedille. USKOMATONTA laiminlyöntiä, millaisia ammattitaidottomia pellejä siellä on oikeen taas ollut lapsen asiaa ajamassa?


Vieras

#474 Re: 0 toleranssi vääryydelle & sillä kiduttamiselle

2012-09-06 01:39:49

#4: Jutta -

Olen itse kokenut paljon samaa välinpitämättömyyttä jonka tiedän olleen tahallisesti tehytä oikeuksieni ja lapseni oikeuksien polkemista.

Tiedän myös kokemuksesta että nämä ammattinsa suojissa piileskelevät kidutusmieliset onnistuvat alistamaan ihmisiä omin päin, toimissaan siksi, koska ammatti ja sen antama yleinen käsitys luottamuksesta heihin, tekee heistä kaikista lopputulemassa hyvin välinitämättömiä ammattimaisen vastuunkantoon liittyen.

He palvelevatkin todellisuudessa eniten suomalaisten oikeuksien kieltämistä, vähättelyä, elämän halveksimista ja ihmis oikeuksien polkemista, jota kuvittelevat vielä, etteivät kansalaiset ikinä usko, millaisia todellisuudessa ovat ja siksi jatkavat vääriä tekojaan ja suojelevat toisiaan.

Olen kokenut paljon tältä saralta, olen siis liikaa läheltä nähnyt ja kokenut.. Kaikkien virastojen henkilöunta on saatava vaihtoon, koko Suomessa

SS

#502 Re: Mahdollisia syitä, miksi isää uskottiin..?

2012-09-13 13:21:23

#4: Jutta -

Tapaus on järkyttävä, niin järkyttävä, ettei sille ole sanoja. Tekee pahaa ja vihastuttaa ihmisten välinpitämättömyys.

Tämä adressi on todella aiheellinen. Asiaa on etenkin lastensuojelun puolelta tutkittava. Itselläni heräsi ajatus, että onko tappaja-isän äidillä tekemistä asian kanssa. Isää uskottiin niin sokeasti, niin vaikuttikohan se, että isän äiti on itsekin sossu Askolassa, kuuluu paikkakunnan perusturvalautakuntaan ja toimii lastenvalvojana. Nimeä en uskalla mainita, kun en tiedä saako sitä julkaista. Googlettamalla löytyy kyllä tiedot. Minusta sen asian kuuluu tulla julki.

KAUKO HORTTANAINEN

#571 Re:vankila ja mielisairaala opettaa näitä avustajia

2015-02-13 07:16:42

#4: Jutta -  

 TÄSTÄKIN VALTIO YRITTÄÄ VAIETA HILJAA VIRKAMIEHET YNNÄ VIRKAILIJA+POLITIKOT+KORKEIMMAN OIKEUDEN PRESIDENTTI,KOSKELO.SITTEN PRESIDENTTI SAULI NIINISTÖKIN YRITTÄÄ PYSYÄ HILJAA,SE JOHTUU VÄLINPITÄMÄTTÖMYYDESTÄ,NIIN KUIN MUISTAKIN,HILJAINEN HYVÄKSYMINEN VIRKAILIJOIDEN AVUSTAMAAN LAPSIMURHAAN.

NYT 11 VIRKAILIJAA SYYTTEESSÄ,JA LISÄÄ TULEE ILMI,SYYTETYT PITÄISI VANGITA OIKEUDEN KÄYNTIIN ASTI.TUOMIOT EHDOTTOMIA JA OSALLE MIELISAIRAALA TUOMIO.OIKEUDENKÄYMTI VAADITAAN JULKISEKSI,KASVOT NÄKYVISSÄ.

NYT TODETAAN SUOMEN OIKEUS LAITOKSEN PÄÄTÖKSEN TEKO KYKY JA SAAKO TÄMÄ MURHATTU LAPSI EDES NYT OIKEUTTA.

KAUKO HORTTANAINEN

#583 Re: virkailijat harrastaa alistamista.

2015-04-16 07:58:32

#4: Jutta -  

 tämä on totta virkailijat ovat itse henkisesti sairaita elämässä epäonnistuneita näille virkailijoille ei ole minkäänlaista valvontaa,huom tekevät pisnestä homojen ja lespojen kanssa.

ENSIMMÄISENÄ VASTUUSSA JA OSA SYYLLISIÄ ON KORKEIMMAN OIKEUDEN PRESIDENTTI KOSKELO HÄLLÄ VÄLIÄ TYYLI. NIIN KUIN SUOMEN LAIT MYÖS PERUSTUSLAKI OVAT MENETTÄNEET MERKITYKSENSÄ.