Australian maahanmuuttopoliittinen linja Suomeenkin

Kommentoitu viesti

En kirjoita.
Vieras

#8

21.01.2011 17:34

Törkeän rasistinen ja alkukantaisiin vaistoihin vetoava ahdasmielinen adressi!

Vastaukset

Vieras
Vieras

#18 Re:

2011-02-16 23:41:07

#8: En kirjoita. -  

 Se ei ole törkeää rasismia, jos haluaa ensisijaisesti huolehtia omistaan.

Niin sanotusti, ruokkisitko sinä muiden lapset ennen omiasi? Tuskinpa vaan.

Niin kauan kun meillä täällä Suomessa on omienkin kansalaisten keskuudessa vähäosaisia, autetaan ensin heitä ja tehdään stoppi elintasopakolaisuudelle!

Toisekseen maahanmuutto tarvitsee tiukennusta muutenkin kuin taloudellisessa merkityksessä.

Esim. maahanmuuttajien aikaansama rikollisuus on jatkuvassa nousussa, tilastot puhukoon puolestaan!

Nykyinen maahanmuuttopolitiikka on täysin retuperällä, ehdotonta tiukennusta vaatii!

Vieras
Vieras

#20 Re: törkkeän vähän tietoa mikä rasismia mikä oikeudenmukaisuutta,kohtuullista!

2011-02-20 12:34:51

#8: En kirjoita. -  en tiedä kuinka monen ns.ulkomaalaisen perheen naapurina olet asunut jne..itse olen matkustanut sikseen paljon et musta ei rasistia saa ja itselleni suomi ei ilmastollisesti unelma maa..

 

Vieras
Vieras

#22 Re: Pöh!

2011-02-22 19:56:41

#8: En kirjoita. -

Ei todellakaan ole! Minusta tämä on ihan asiallinen! Ulkomaalaisille työnnetään rahaa ja maksetaan asunnot, mutta kun suomalainen tulee hakemaan apua tarpeisiinsa, ei saa käteensä kuin setelin, jolla voi saman tien pyyhkiä p*rseensä. Minulla on kokemusta moisesta. Työttömäksi jäätyäni sain yli 400e vuokran maksuun 140e!!!!!!!! Sitten nää naistenahdistelijat saavat rahaa monta tonnia kuussa!


Vieras

#72 Re:

2014-10-11 16:42:29

#8: En kirjoita. -  

 ei ole rasismia laittaa samalle viivalle kantaväestön kanssa