Pelastakaa Törnävän kesäteatteri

Kommentoitu viesti


Vieras

#65 Re: Re: Katsotaan miten käy

04.01.2013 18:48

#63: teatterin suurkuluttaja - Re: Katsotaan miten käy

Mielenkiinnolla olen lukenut minua koskevia arvosteluja ja solvauksia! On totta, että Pekka Rädyn kinnittäminen teatterinjohtajaksi ei onnistunut. No, hyvin Valokin on pärjännyt. Sen sijaan olen esittänyt monien ehdokkaiden valintaa teatterijohtajaksi pitkän puheenjohtajakauteni (32 vuotta) aikana Seinäjoen kaupunginteatterissa ja aika hyvin onnistunut, kuten seuraava lista osoittaa: Turo Unho, Jukka-Pekka Rotko, Erkki Aura, Rauli Jokelin, Jarno Hiilloskorpi, Mikko Viherjuuri, Tiina Puumalainen, Mikko Roiha ja Roihan yllättävän eron jälkeen Mikko Viherjuuri ja sitten Petri Lairikko.

Vielä mustin virkistämiseksi. Kulttuurilautakunta teki yksimielisen päätöksen kesäteatteiasiassa esittelijän edhotuksen pohjalta! Hyviä teatterikokemuksia toivottaen, Ilmari Ylä-Autio, kulttuurilautakunnan puheenjohtaja (siihen saakka, kunnes uusi valitaan)

jk. tervetuloa keskusteleman, kun tavataan. Itse en oikein tykkää nimimerkkien takaa "huutamisesta"!

 

 

Vastaukset


Vieras

#72 Re: Re: Re: Katsotaan miten käy

2013-01-08 22:57:25

#65: - Re: Re: Katsotaan miten käy

Tarkoittaako "Yksimielinen päätös" sitä, että kaikki olivat samaa mieltä kuultuaan ja ymmärrättyään asian perusteet vai sitä ettei keneltäkään kysytty eikä asiasta keskusteltu?

Miksi asia tuotiin ratkaistavaksi vaalikauden viimeisessä kokouksessa? Oliko päätös helpompi jyrätä läpi?