Vetoomus Meri-Rastilan, Kivinokan ja Vartiosaaren puolesta

Vetoomus Meri-Rastilan, Kivinokan ja Vartiosaaren puolesta / Tiedotteet / Luontojärjestöiltä esitys Helsingin arvometsien säilyttämiseksi / Kommentit

18.06.2014 12:49

Kiitos infoviestistä!

18.06.2014 15:29

On tutkittua tietoa metsän vaikutuksista ihmisen hyvinvointiin.Omakohtaisesti koen tärkeiksi Kivinokan,jossa olen ulkoillut kesät,talvella hiihdellyt vanhankaupungin lahdella.asuin monta vuotta Herttoniemessä.Nyt asun Meri-Rastilan tiellä,
ulkooveni edessä Rastilan ulkoilualue.Meitä kaltaisiani ihmisiä on paljon,tarvitsemme puhdasta luontoa elääksemme.

19.06.2014 02:15

Helsingin rannat tulisi ehdottomasti olla kaupungin asukkaiden vapaassa käytössä, luonto arvoja opitaan jo pienestä pitäen, lasten tulee päästä vapaille rannoille, näin he oppivat kunnioittamaan maata, metsää ja merta.
Liisa Manninen lastenhoitaja
Taiteellinen silmä näkee

24.06.2014 18:17

Helsinkiin ei enää kannata lapsia hankkia. Onnettomat tuovat lapsensa, taiteeliisuus kuolee lapsessa. Melu on kauheinta, mitä ihmisen aivoille voi käydä. Aivot kärsii. ei korva. Vähenee 3000 perhettä vähemmän. Lukekaa tutkimuksia. Kalasatama näyttää suuruudenhullulta luontoihmisestä. Lapsia en veisi meluisaa Prismaan. Tiet kauheita lapselle, ihminenhän aistii koko ajan. Metsän rauha ainoa, joka auttaa rauhoittumaan. Nyt melua.

Kommentoi adressia

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…