Adressit.com

Vastustamme oikeuden päätöstä palauttaa amerikanbulldoggi, sitä parvekkeelta roikottaneelle omistaja

Ota yhteyttä adressin tekijään

Vieras#351 Oct 28, 2010, 18:47

Re: Koirakuristaja

#336: Virta Pekka - Koirakuristaja

Joku saatana joka tietää tän psykopaatin voisi mennä ja tempaista turpaan niin paljon että ei enään muista koiraa hänellä olleenkaa!!! Toivon sydämmestäni että jos tämä koira palautetaan se todellakin syö ja raatelee sen kusiperseen kappaleiksi!

Vieras#352 Oct 28, 2010, 18:48

Re: Re: jep

#345: Vieras - Re: jep NÖNÖNÖÖNNÖNÖN, ETPÄ PALJO PIEKSÄ.... nönönönö!!  ;)))) anna hali

Vieras#353 Oct 28, 2010, 18:49
Ei näin. Miten helvetissä joku voi antaa tommoselle kusipäälle mitään eläintä kyllä idioottimainen päätös tolta tuomarilta mennään roikottaa tota omistajaa kuristuspannasta parveekkeelle. >:(
Vieras#354 Oct 28, 2010, 18:49

Re: Re: jep

#345: Vieras - Re: jep

Kukaan ei uskalla!!!

Vieras#355 Oct 28, 2010, 18:50

Äijä roikotettakoon itse parvekkeelta

... se sama 5 tuntia ja koiranpitokielto tietenkin.
Vieras#356 Oct 28, 2010, 18:50
Voiskohan sen äijän laittaa munistaan killumaan siitä parvekkeen reunan yli muutamaks tunniks, ihan vaan mielenkiinnosta että onko se niin mukavaa. Jos sillä ois vaimo (vaikka tuskin tommosella sekopäällä on) niin se vaimo vois laittaa sen riippumaan siihen ja voitas sit kattoo saako se muija sen äijän vielä takas kotia sen jälkeen..
Vieras#357 Oct 28, 2010, 18:51

Surullista, niin surullista

Eipä tässä varmaan kannata ihmistä hirttämään ruveta, vaikka mieli tekisikin - ja ettette ymmärrä minua väärin; en todellakaan puolusta tätä rääkkääjää ja ymmärrän kyllä täysin kaikkien vihan, mutta josko yritettäisiin pysyä lain säätämissä rajoissa. Tärkeintä olisi nyt saada KOIRA TURVAAN ja tälle rääkkääjälle kunnon tuomio; opetukseksi sekä itselleen että muille. Vähintä, mitä tästä tulisi seurata, on eläintenpitokielto - ja valvottu sellainen!
Toivottavasti joku aktiivinen ja kekseliäs saisi koottua esim. mielenosoituksen tms. näkyvää ja asiaan vaikuttavaa.
Vieras#358 Oct 28, 2010, 18:52

Re: Re: juuri

#349: Vieras - Re: juuri

paskalapiolakko meinasit mennä?

Vieras#359 Oct 28, 2010, 18:53

Re: -..

#13: reipari - -.. 

Jos koira hyökkää omistajan kimppuun niin yleensä me ihmiset viemme koiran lopetettavaksi tilanteen pahuuden mukaan mutta rääkkääminen ei koskaan auta ja siinä ei myöskään kerrota oonko mies aiemmin pahoinpidellyt koiraansa ei koirratkaan kaikkea kestä.

Vieras#360 Oct 28, 2010, 18:54

Suomen oikeuslaitos

Suomen oikeuslaitos on paskin systeemi tässä maassa. Pitäs varmaan raiskata ja hakata joka tuomari ja asianajaja että saatas hommat kondikseen.
Vieras#361 Oct 28, 2010, 18:55

Re: Re: Re: Maailmanpelastajat taas liikkeellä

#294: Vieras - Re: Re: Maailmanpelastajat taas liikkeellä

Nämähän vain ovat yksi ilmenemis muoto. Tekijälle se on yksi ja sama onko ketjussa ihminen vai eläin, eli kyllä nämä "voi ressukks koijjuli" tapaukset ovat merkki niistä MAAILMAnlaajuisista ongelmista. Se että objektina on hiljaisten vesien lemmikki, ei anna oikeutta tehdä tällaista.  Ihmisistä huolehtii oikeuslaitos, eläimistä ihmiset.

Vieras#362 Oct 28, 2010, 18:55

JOo !!

Mielenosoitus olis todella kivaa ja ihQuuuu!! eiks siinä heiluteta jotain pahvilappua jossa lukee "EI KOIRAA OMISTJALLE" JNE...?? mä oon vähän tällänen hömppä pömppä pömppis
Vieras#363 Oct 28, 2010, 18:56

Vai tekopyhyyttä?

Paljon näyttää olevan eläinrääkkääjän ystäviä ja puolestapuhujia.Mielenterveyden ongelmathan on Suomessa hälyyttävästi nousseet,vai?.Oikeuslaitoksessa ainakin ongelmia riittää.Ei muodollinen sakko eläinrääkkääjän luonnetta muuta,voi haukku parka!! Vit..sapettaa.
Vieras#364 Oct 28, 2010, 18:57

PENA PENA

PENA ON MIES!!!!!
Vieras#365 Oct 28, 2010, 18:58

Oikeus on voittanut taas!

Oikeuden päätos on täysin päätön. Kukaan joka kohtelee eläintä noin ei mielestäni saisi saada edes anoa poikkeuslupaa koskeakseen yhteenkään eläimeen! Ikuinen eläintenpitokielto jota ei korkeinkaan "oikeus" voisi kumota. Lisäksi ehdoton vankeusrangaistus olisi paikallaan.
Tietysti itse jos saisin päättää niin sama teko käytäntöön kovennettuna mitä tuo sairas ihmisyksilö teki. Naru kaulaan, varpaat hipoo lattiaa ja potkusäkin rooliin budosalille vähiintäänkin kuukaudeksi!!!!
Vieras#366 Oct 28, 2010, 18:58

VOI HELVETTI!

Hyi helvetti mimmoisia ihisiä oikein voikaan olla olemassa! Mutta onneksi varmasti monet tietävät tämän tyypin ja toivottavasti joku niistä todellakin tokkaa nokkaan ja kunnolla äijjää! Ystäviähän tämmöisellä pervolla ei voi kyllä moniakaan olla! Koiraa ei missään tapauksessa takaisin ja ikuinen eläinten pito kielto tälle häiriintyneelle tyypille!!!!Munan jatkeena on tainnut tämä koira hänelle olla! Miten ihminen voi itse olla 5h-ihan kuin ei mitään ja samalla tietää että toinen kituu ja kärsii samaan aikaan!!!Tämmöinen ihminen ei pysty samaistumaan toisen tuskaan eikä tuntea empatiaa ketään kohtaan! Vaarallinen psykopaatti joka voi myös vahingoittaa lapsia.
Vieras#367 Oct 28, 2010, 19:01

Re: VOI HELVETTI!

#366: - VOI HELVETTI!

IHAN SAMAA MIELTÄ SINUN KANSSA LISSU

Vieras#368 Oct 28, 2010, 19:01

Koira parempaan kotiin

Ei missään nimessä koiraa saa antaa tälle hullulle,varmaan kurittaa jatkossakin ja tuolla tavallaa vahingoittamalla koiraa...Ei ole eläinystävä ei!
Vieras#369 Oct 28, 2010, 19:02

Re: Re: Re: jep

#352: Vieras - Re: Re: jep

taidatkin olla tämä kyseinen mulkku...kuole.

Vieras#370 Oct 28, 2010, 19:03
Jaha, teinit itkee taas.
Vieras#371 Oct 28, 2010, 19:06

Hirveää!

Suomessa on todella liian alhaiset tuomiot eläinrääkkäyksestä! Eläinlääkäri saa uhkailusta 500 euroa, mutta koira palautetaan kiduttajalleen. Onkos tässä nyt jokin pielessä?!
Vieras#372 Oct 28, 2010, 19:07
Toi on sairasta, ei eläintä saa kiduttaa millään lailla:/ pistää kyllä ihmetyttää tommonen oikeuden päätös..
Vieras#373 Oct 28, 2010, 19:07
Ihan mahtavaa, joka sekunti tulee lisää allekirjoituksia ja tämä täyttyy ihan järjettömän nopeasti! 18 000 yhdessä päivässä
Vieras#374 Oct 28, 2010, 19:10

Kuulkaas nyt!

Te jotka kitisette siitä kun ihmiset suuttuu tälläisista asioista. ette varmaankaan itse omistaa koiraa, niin ette sen takia tunne suuttumusta.

Sellaiset ihmiset joilla on koira ja rakastaa lemmikkiään, ottavat henkilökohtaisesti tuollaiset. Itse en voi sietää eläinrääkkääjiä ja TODELLAKAAN SELLAISELLE EI TULISI KOIRAA PALAUTTAA!!

Tekisi mieli "kurittaa" kyseistä henkilöä, koska se mitä hän teki on väärin. Vaikka itsellä kuinka menisi hermot niin ei koira ansaitse tuollaista kohtelua. Jos ei kerta tule koiran kanssa toimeen niin se kannattaisi antaa pois, johonkin kotiin jossa sitä oikeesti rakastetaan ja pidetään perheenjäsenenä.

Olen samaa mieltä monien kanssa että rangaistus jonka kyseinen henkilö sai ei ole riittävä!!! koira pois eikä koskaan mitään lemmikkiä!!

Minun mielestäni pitäisi kaikista eläinrääkkääjistä tehdä lista ja toimittaa se esim kasvattajille niin tietäisivät varoa myymästä koiraa tälläisiin paikkoihin. Koirakin on elävä olento ja ei todellakaan ansaitse tuollaista kohtelua.

Te jotka ette todellakaan omista koiraa niin ette voi ymmärtää että tuollainen kosketta aja pistää vihaksi!
Vieras#375 Oct 28, 2010, 19:10

Tuomari ja eläinrääkkääjä frendejä tai sukua?

Niin, kyllähän tuo "oikeuslaitoksen" tuomari on tässä keississä ihan yhtä suuri Pssskapää kuin tuo eläinrääkkääjäkin... Tätäkään keskustelua ei tarvittaisi, jos tuomari olisi hoitanut hommansa. Eläinsuojeluvalvojalla olisi varmasti jo uusi koti tälle koirareppanalle.