Ei aiheuteta tarpeetonta kärsimystä teuraseläimille

Irmeline Mattsson
Espoo

14.11.2006 12:26

Mikäli joutuisimme katsomaan vaikkapa joka aamu pätkän eläinten kärsimyksistä
saattaa lihansyönti loppua. Ainakin minulta.
Aino Väisänen
Kuopio

13.02.2007 21:23

Eläinten kohtelu on nykyään liian väkivaltaista ja..muutenkin liian raakaa.Tuen ehdottomasti tätä adressia.
:)Minulta se lihan syönti on jo loppunut,juuri noista ihan eettisistä syistä.

Lopeta ihmeessä sinäkin hyvä ihminen lihan syönti ja tue tasa-arvoista maailmaa.
Henna Virtanen
Jokioinen

04.03.2007 19:11

Ottaen huomioon, että eläimet kärsivät suunnattomia tuskia ja, että maailmassa on ihmisiä, jotka kuolevat nälkään kun me syötämme lehmiä ja sikoja, kannatan lihansyönnin lopettamista. Siinä olisi jo kaksi hyvää syytä, ympäristöystävällinen ja eettinen syy.

Mutta, jollei lihansyönnin lopettaminen ole mahdollista, niin lopetettaisiin edes se teuraseläinten huono kohtelu.
mariella moske
uusiraja 9a4

01.07.2007 13:45

Itse en syö mitään lihaa/kalaa/kanaa. On oma asia syökö vai ei, mutta jotain tolkkua sille kohtelulle! Kaikki paapattavat siitä kuinka kamalaa on eläinkokeet ja turkistarhaus, vaikka itse syövät lihaa. Asiasta mainittuani oon vaan saanu vihasia katseita, ja "se on eri asia" selityksiä. Ihanaa että jotkut muutkin ovat tajunneet ja heränneet, että ainoastaan turkiseläimet ja koe-eläimet eivät kärsi.:D
Eläinproteiinien suurkuluttaja

13.02.2012 19:34

Lihakset ei kasva kunnolla rehuilla sori! Ja mulle hauiksen koko on tärkeenpää kuin lehmät ja possut.