Hakaniemen kauppahallin tuleva remontti

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Hakaniemen kauppahallin tuleva remontti.

03.04.2016 08:07

Hakaniemen Kauppahalli on nykyajan kiireen kesekellä ainutlaatuinen paikka ja mahdollisuus vaalia perinteitä sekä päästä mielessään kiinni juhlapyhien tunnelmaan jo edeltävänä arkena. Käyn aina ennen pyhiä nuuhkimassa ilmapiiriä ja tunnelmaa sekä ostamassa perinteisiä herkkuja. Kiitos kauppiaiden tämä on onnistunut edelleen näin ikääntyneenäkin ja kuitenkin vielä työelämässä kiinni olevana. KIITOS!

06.04.2016 12:23

Toivon todella, että Hakaniemen halli säilyy nykyisen laisena, elävänä hyvän palvelun ja laadun ruokaostospaikkana. Muut hallit ja torit on jo pilattu.

11.04.2016 12:03

ei ole vaihtoehtoa!

21.04.2016 07:20

Hakaniemen halli on oikea ruokahalli, jolla pitkät perinteet. Kauppiaat tekevät aidosti sydämestään työtä ja osaavat opastaa ruoan valmistustavoissa. Uuteen halliin pitäisi saada kauppiaille myös mahdollisuus pienimuotoiseen bistrotyyliseen ravintolaan kojunsa ohella kuten Erikssonilla vanhassa kauppahallissa. Euroopasta löytyy upeita lasipaviljonkeja, joissa harjoitetaan torikauppaa ja ravintolatoimintaa. Suomen vaihtelevat ja kylmät säät puoltaisivat paljon lasipavinjongin rakentamista. Tori on aina suosittu käyntikohde ja lisäisi varmasti turistienkin kiinnostusta. Torikauppaa pitää tehdä aukioilla ja ulkona, eikä missään markettiloissa sisällä. Lasikatetulla hallilla olisi varmasti muutakin käyttöä vilkastuttamaan liiketoimintaa. Ilmastointi, lämmitys ja seinien avattavuus pitää huomioida hyvin rakennuksessa. esim Wienin Naschmarkt.

24.04.2016 17:54

Vanhana Hakaniementorin kauppiaana kannatan Hallikauppiaita