Eläkkeensaajien asumistuki säilytettävä

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Eläkkeensaajien asumistuki säilytettävä.


Vieras

#51

15.08.2015 09:46

Allekirjoitin adressin, koska tämä tulee koskemaan itseäni. Elän muutenkin tiukilla esim. tarvitsisin tällä hetkellä erik.lääkärin palvelua eipä ole varaa ja ei taida olla jatkossakaan.

Vieras

#52

15.08.2015 12:01

erittäin tärkeä asia. voisiko joku tehdä aloitteen adressiin lapsilisien saamiseksi pois suurituloisilta. ja köyhien lapsilisiin tuntuva korotus. itse en oysty ilman avustsjaa.

Vieras

#53

15.08.2015 18:44

Eläkkeensaajien asumistuki on säilytettävä muuten tulee täysi kaaos asumisessa ja hengissä pysymisessä.

Vieras

#54

15.08.2015 19:49

Olen itsekkin tosi pienellä eläkkeellä kituuttaja!

Vieras

#55

15.08.2015 19:59

Koska olen sairaseläkkeellä ja asumistukeni putoaa 160e, tämä aiheuttaa sen että joudun loppuelämän ajan käymään sosiaalivirastossa, mahdollisuus ihmisarvoiseen elämään loppuu, sairaus ja kivut jo itsessään vaikeuttavat arkea, mikäli leikkaukset toteutuvat tulevaisuus tuntuu toivottomalta

Vieras

#56

16.08.2015 06:16

Vanhuksemme ovat tämän maan rakentaneet. He ovat halunneet antaa jälkeläisilleen parempaa kuin on itsellä ollut. Ovat unohtaneet hoitaa oman vanhuutensa kuntoon jopa lainsäädännöllisesti. Minusta pitäisi olla oikeus subjektiiviseen vanhustenhoitoon ja kohtuulliseen toimeentuloon.tiedän monta vanhusta, joilla ei ole varaa edes lääkkeisiin, puhumattakaan muusta. Ja sitten meillä on varaa subjektiiviseen päivähoitoon. Kukaan ei marssi omien vanhustemme puolesta!?

Vieras

#57

18.08.2015 08:51

On väärin, että kaikkein pienituloisimmilta viedään ihan ne viimeisetkin roposet.ei tämän maan talous näillä toimenpiteillä nousuun lähde.miksi ei tingitä esim. maahanmuuttajien toimeentulotuesta tai päihdeongelmaisten asumiskuluista.tavalliset köyhät ja kunnialliset ihmiset ajetaan mieron tielle.aikomukseni on valittaa tästä vakavasta epäkohdasta euroopan komissioon.nyt jo monet elävät alle köyhyysrajan tuloilla! Häpeäksi tälle maalle!

Vieras

#58

18.08.2015 12:11

SSS -joukko ajaa vanhukset , sairaat ja pienituloiset todella kurjaan tilanteeseen... : (

Vieras

#59

18.08.2015 13:38

pienet eläketulot ja siitä kun leikataan yleiselle asuntotukeen ei jää oikaistaan mitään käteen,nytkin saa venyttää rahojaan,pitäs ministereiltä ja kansanedustajilta pudottaa tiliäne saavathuikeetsummatjos ministeriöltä otetaa 3000€ pois palkasta sekäkansanedustajilta sekä rikkailta ei menis meiltä köyhiltä pois eläkeläistenasuntotuki,hävetkää hallitus!!!!! joku kirjoitti että itsemurhiatulee entistä enemmän ja muutakin varkauksia..

Vieras

#60

18.08.2015 16:24

Sodanjälkeinen veteraanisukupolvi ja heidän jälkeläisensä, ovat rakentaneet meille hyvän maan asua. Nyt heitä rangaistaan. Olen sitä mieltä, että eläkkeensaajan asumistuki on säilytettävä.

Vieras

#61

18.08.2015 18:43

En hyväksy sitä että kaikkein pienituloisimmat ihmiset laitetaan kärsimään rikkaitten päättäjien tekemistä virheistä. Eihän tässä ole enää mitään järkeä. Eikö näillä päättäjillä ole minkäänlaista omaatuntoa?
vieras

#62 Yleislakko päälle sekä uudet vaalit,

18.08.2015 20:30

Koko kansan puolesta Yleilakko päälle sekä uudet vaalit .

Irti kovasta Eurosta,emme silloin tarvitse leikkauksia .Mikään toinen Pohjoismaa ei kuulu

järjettömän kovaan Euroon.

Ei Leikkauksia vaan irti Eurosta,näin saadaan Suomen talous kuntoon

ja kansalle töitä.

 


Vieras

#63

19.08.2015 10:39

Kyllä säästöt pitää ottaa muualta kuin eläkeläisiltä.

Kirjoittaja on poistanut viestinsä (Näytä tarkemmat tiedot)

19.08.2015 17:31



Vieras

#65

19.08.2015 17:44

Joudun kohta taivasalle,eläke ei riitä,kun nyt jo menee puolet tulosta vuokraan ja sairaskuluihin sitten ei riitä ruokaan ja muihin pakollisiin kuluihin,tuntuu nololta pyytää pojalta apua jatkuvasti,Minun ikäluokka-47,on jo joutunut elättämään perheensä ilman tukia ja pienillä tuloilla,mistä nyt pieni eläke työ-ja kansaneläke n.900e,hyviä eläkepäiviä kaikille.

Vieras

#66

31.08.2015 07:13

Törkeää toimintaa hallitukselta muutella asumistukea.
Suurin osa meistä eläkeläisistä ovat tehneet pitkän työuran.
Minulla myös 40v.työntekoa takanapäin aina on leikattu kaikessa
menin 15v työ elämään ja eläke alkoi karttumaan vasta paljon myöhemmin ym.
törkeää

#67

31.08.2015 07:20

Eläkeläisen asumistuki pitää säilyttä ennallaan. sitte täällä Sumen hyvinvointi valtiossa vasta on katastrofi päällä kun monen pienituloisen on lähdettäva hakemaan sossun luukulta ruokarahaa. MINÄ EN OLE SAANUT KOSKAAN AIKAISEMMIN MITÄÄN SOSIAALI APUA.


Vieras

#68

04.09.2015 18:29

Ei se asumislisä nyt niin hurja ole jotta sillä pääsisi elvistelemään. Kyllä pitää miettiä aina minkä roposensa työntää Joko ostat ruokaa tai sitten lääkkeet. Molempiin ei ole varaa.
Kyllä täällä olisi paljonkin niitä intressejä joista jäisi säästöjä kaikenmaailman ostoskeskuksia ja muita turhanpäiväsyyksiä rakennellaan.

Vieras

#69

08.09.2015 17:23

On väärin riistää pienellä eläkkeellä olevilta ihmisiltä

Vieras

#70

11.09.2015 14:34

eläkeläiset,vanhat,sairaat,vammaiset pitää jättää rauhaan,säästökohteita löytyy kyllä,mut löytyykö päättäjiltä inhimillisyyttä!

Vieras

#71

12.09.2015 15:23

olen eläkeläinen eikä nytkään tahdo tulot riittää. jos asumistuki laskee niin en voi syödä ollenkaan. nyt lääkkeiden ja laskujen jälkeen jää satanen kuussa. jos se tippuu ei enää tarvii syödä.

Vieras

#72

14.10.2015 08:57

Nyt ollaan ottamassa köyhyysrajalla ja sen alle olevilta sairailta ja vanhuksilta.Tämä on kohtuutonta.Pientä eläkettä saavien on saatava asua nykyisissä kodeissaan eikä heidän asumistukeaan saa heikentää yhtään.Kohtuus on oltava hallituksen leikkauksissa.


Vieras

#73

23.10.2015 12:02

Kuinka moni kepulainen tai kokoomuslainen kansanedustaja oikeasti uskoo tai luule tulevansa itse toimeen jos asumis kulujen jälkeen 300:lla eurolla ostaa ruoat,lääkkeet ,vaateet, sähköt, puh.laskut ym päivittäiset laskut.
haastaisinkin ,että arvon kansanedustajat pakotetaan kokeilemaan 3kk tulemaa toimeen tällä kyseisellä rahalla ,tässä kalliissa yhteiskunnassa.
Samoin kun nyt meidät pakotetaan köyhyys loukkuun.

Vieras

#74 Re:

02.06.2017 13:01

#1: -  

 Ei eläkeläisten asunto tukea pois pieneläkeläiset ei pärjää jäävät ilman asuntoa ei ruokaa lääkkeet ostamatta.tätäkö herrat ajaa takaa.herroilla vain oikeus hyvään elämän