Eläkkeensaajan asumistukea ei saa laskea yleisen asumistuen tasolle

Eläkkeensaajan asumistukea ei saa laskea yleisen asumistuen tasolle / Tiedotteet / Lehtiin laittanut kirjoituksia ja kansanedustajille postia / Kommentit


Vieras

#26

06.06.2015 14:11

no se on hyvä juttu

Vieras

#27

07.06.2015 10:57

Kansalaisaloitetta ei kannata tehdä kun päätöstä ei ole tehty ja lakia ei muutettu siten että eläkkeensaajan asumistuki muuttuu yleiseksi.

Tärkeintä levittää adressia.studio55.fi, et-lehden nettipalsta... Eikä netissä vain. Kirjallisen paperin kanssa sinne missä eläkeläisiä on. Muutkin kuin Leena.

Vieras

#28

07.06.2015 14:46

Otan MIELUUSTI yritykseeni tämän tiedotteen:; osoite: Hämeentie ...tie 24, 20540 TURKU...T. Ire Leikonniemi,Hiustoimi Ire...Partui...Kampaamo!!

Vieras

#29

08.06.2015 14:50

Kiitos Leena. Ihanaa kun joku on aktiivinen hyvän asian puolesta.
Kepein ja rollaattorein barrikadeille

#30 Hölmöläisten peiton paikkausta ovat hallituksen toimet

09.06.2015 11:29

Saan sekä kansaneläkettä että työeläkettä ja lisäksi eläkeläisen asumistukea. Nämä yhteensä ovat juuri ja juuri sen verran, etten ole oikeutettu toimeentulotukeen. Nyt jos joudun yleisen asumistuen piiriin, eläke ja asumistuki pienenevät sen verran, että olen oikeutettu toimeentulotukeen. Eli kokonaisuutena katsottuna tulevaisuudessa saamani tuki pysyy samana, maksajaksi tulee vain Kelan lisäksi kunta, tai oikeastaan Kela siinä vaiheessa, kun kaikki tuet tulevat samalta luukulta.

Minun kanssani samanlaisessa taloudellisessa tilanteessa on lukuisia lukuisia pienen eläkkeen ja eläkeläisen asumistuen saajia, joten mikään ei muutu: valtion ja kuntien yhteiseen "isoon kukkaroon" ei jää yhtään sen enempää rahaa asumistukia yhdistämällä. Siinä saadaan ainoastaan lisää ihmisiä toimeentulotuen hakijoiksi. Hallitus ei osaa laskea yksinkertaista matemaattista tehtävää, jos se kuvittelee asumistukia yhdistämällä vähentävänsä valtion menoja!

Sen verran polvi- , lonkka- ja selkävaivani vielä sallivat minun liikkua, että barrikadeille olen valmis vastustamaan hallituksen heikoimpiin kansalaisiin kohdistuvaa kyykyttämis- ja nitistämispolitiikkaa!!

 


Vieras

#31

09.06.2015 15:02

Kiitos Leena, että olet ollut aktiivinen. Ihan hirvittää, Miten asumistukeni käy...... ETTÄ NE KEHTAAVATgrrrrr

Vieras

#32

10.06.2015 06:20

No ,HEI! - Minun VIESTI on,ETTÄ....ALENTAKOOT KANSANEDUSTAJAT TIENASTEJAAN VANHUSTEN HYVÄKSI,,,,,,,vANHUKSET OVAT "meidän ÄITEJÄ...iSIÄ....JOTKA OVAT MEIDÄT,,,JA HEIDÄT HOITANEET...PYLLYJÄ PYYHKINEET,,,RUOOAN HANKKINEET SEKÄ SYÖTTÄNEET...JA KOULUT HOITANEET.....teidän....tulee vanhukset hoitaa...osallistua vanhusten HYVÄÄN elämään....PS...(joka olen)...hoitaa,,,kustantaa ÄITIEMME...ISIEMME ELÄMÄ!!! JOOO...ei asumistun alentamista...!
T: Ire Leikonniemi
Ire

#33

10.06.2015 06:21

No ,HEI! - Minun VIESTI on,ETTÄ....ALENTAKOOT KANSANEDUSTAJAT TIENASTEJAAN VANHUSTEN HYVÄKSI,,,,,,,vANHUKSET OVAT "meidän ÄITEJÄ...iSIÄ....JOTKA OVAT MEIDÄT,,,JA HEIDÄT HOITANEET...PYLLYJÄ PYYHKINEET,,,RUOOAN HANKKINEET SEKÄ SYÖTTÄNEET...JA KOULUT HOITANEET.....teidän....tulee vanhukset hoitaa...osallistua vanhusten HYVÄÄN elämään....PS...(joka olen)...hoitaa,,,kustantaa ÄITIEMME...ISIEMME ELÄMÄ!!! JOOO...ei asumistun alentamista...! T: Ire Leikonniemi


Vieras

#34

11.06.2015 10:59

Kiitos Leena arvokkaasta työstäsi :)

Vieras

#35

30.06.2015 08:30

Anja Koivistoinen Kisakatu 15 A 19 40720 Jyväskylä puh. 0400-277028
Teetän "rollaattoriin" mainoksen ja liikun sen kanssa ja kerään nimiä. Jos saan niitä paperi lomakkeita, niin hyvä. Mulla on pieni eläke ja iso vuokra. Laitan myös s-postia Keski-Suomen eläkeläisille ja käyn niissä kerhoissa kun tulevat kesätauolta. Kesäkuun olen pitänyt lomaa, jota minulla ei ole ollut vuosiin. Viimeksi olin Senioripuolueen puheenjohtaja ja se vei mehut ja osin rahatkin.

Vieras

#36

30.06.2015 08:36

Hyvä Leena. Jaksamista. Yhteystietoni on toisaalla. Anja Koivistoinen.
JS

#37 Re: eläkkeensaajan asumistuki

11.07.2015 15:34