Eläkkeensaajan asumistukea ei saa laskea yleisen asumistuen tasolle

Eläkkeensaajan asumistukea ei saa laskea yleisen asumistuen tasolle / Tiedotteet / HUOMIO! Eläkkeensaajien mielenosoitus lähestyy! / Kommentit

ropi

07.10.2015 05:45

Eissään saa pientuloisilta leikata eläkettä, ettei vanhemman eläkkeläisisen sairaa tarvitse mennä soppalan luukulle.

Olen seurannut tätä Sipilän hallitusta, mutta en ole kertaakaan kuullut ja en ole lukenut mistään, ensimmäisenä pitää leikata näiltä suurituloisilta Johtajilta eri yrityksessä, eihän se ole mistään kotoisin kun heidän palkat kuukaudessa on

kymmeniä tuhansia eruroja, tästä pitää laittaa kyllä mieleosoituksia, Johtajien palkat alas, sieltä saadaan Suomelle apua, ei saada mitään apua kun leikataan eläkkeläisin eläkettä ja asumis tukea, samoin opiskilijat, opettajat, kaikki pieni tuloiset. Kyllä pitää ruveta suurituloisilta Johtajilta leikkaamaan palkkoja rajusti alas, osinkojen jaot lopetettava. Onko tosiaan kukaan kuulut että hyvä tuloisilta Johtajilta leikkattas palkkoja, nyt pitää ruveta heiltä leikkaamaan todella rajusti, lähteköön Fazer ulkomaille, kyllä vielä tulee takaisin Suomeen.