Pakolaisten ulkonaliikkumiskielto

Pakolaisten ulkonaliikkumiskielto / Tiedotteet / Turvapaikanhakijan oikeuksista / Kommentit

Vieras

06.12.2015 14:00

Oikeassa olet, eikä agenda ole yksin sinun, vaan kaikkien meidän, jotka tämän lystin maksajiksi on alistettu.
Tämä vapaa liikkumiminen, joka kaiken lisäksi alun alkaen oli niin vapaata, ettei varmasti vieläkään ole tiedossa keitä tänne yleensä on rajoittamattomasti avoinna olevan rajan yli tullut, on käsittämätöntä leväperäisyytta ja osoittaa, ettei maan hallinto ole tehtäviensä tasalla, eikä edes kiinnostunut olemaan.
Ymmärrettävää toki on, että hallinnolla on laajasti oma lusikka bisneksessä, ja rajattoman hyvää tulolähdettä ei haluta lähteä kahlitsemaan, sehän on rasismia, mutta nämä partalapsilaumat, jotka vapaasti saavat keskuudessamme toteuttaa omaa kulttuuriaan tulevat olemaan taatusti varmin tie yhteiskuntarauhan menetykselle.
Jos ei ole edes halua lainsääntöteitse tehdä pikaisia muutoksia palautuskäytäntöön, on meillä käsissämme ongelma, josta ei selvitä syyllistämällä kansalaisia rasismista.
Kun edes rikoksesta tuomittujen kohdalla ei ole halua tehdä pikakäännytyksiä, kertoo se politiikasta, joka ei toimi niiden valtuutusten mukaisesti, jotka päätöksistä vastuullisille tahoille on vaaleilla annettu.
Propaganda riittää, toimintaa odotetaan, ehdonalaiset tuomiot on saatettava välittömästi tiensä päähän, raiskatuille ja pahoinpidellyille tuomio ei ole ehdonalainen, se on elinikäinen.

Vieras

18.12.2015 14:22

Loistava adressi! Heti allekirjoitin ja linkitin jokaiselle jonka numero ja yhteystieto on!