Luottotiedottomille Oikeuksia!

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Luottotiedottomille Oikeuksia!.

#123451223123441

#101

30.12.2015 18:47

niin tai sitten tulevasta rahasta joku tietty prosenti esim: 1500e siitä pois vaikka joku 8%

 


Vieras

#102

30.12.2015 21:09

Koska tuo on tosi. Luottotiedot menettäneellä on jo tarpeeksi vaikeaa että, sitä ei pidä enää vaikeutta, päinvastoin voisi olla jotain helpotuksia että, olisi mahdollista päästä taas ns. kunnon kansalaiseksi, jolla on myös jotain oikeuksia.

Vieras

#103

30.12.2015 21:13

No tämähän on joka toisen kohtalo eli siis todellakin vain pelkkää faktaa

Vieras

#104

30.12.2015 21:25

Koska tekstissä joka kertoi adressin syyt olen täysin samaa mieltä. Meillä ei tunnu olevan edes ihmisarvoa kun luottotiedot ovat menneet.

Vieras

#105

30.12.2015 22:15

Koska nuorin tyttö lensi pesästä pois , niin ei ollut enään varaa maksaa Helsingin kaupungin vuokria , joten muutimme maaseudulle.

Vieras

#106

30.12.2015 22:16

Koska itelläni on ulosottoa ja olen maksanut sitä jo useamman vuoden (oma moka että velkaa on) , korot ovat kohtuuttomat eikä velka tunnu pienentyvän ollenkaan korkojen sekä ulosotto maksujen takia ( joka velasta, josta UO vie maksun meneee myös ulosotto maksu) ja tuntuu siltä että olet pahempi rikollinen kun raiskaaja tai joku muu kavaltaja jos olet päästänyt velkasi ulosottoon.

pipsa

#107 Re:

30.12.2015 22:22


Vieras

#108

31.12.2015 05:36

Olen samanlaisessa tilanteessa kuin kirjoittaja vouti vie sen millä elää pitäis ei jää rahaa taskuun 200€ kun on vuokran maksanut elä sillä sitte kuukaus ja muista ostaa seutulippu et pääset töihin

Vieras

#109

31.12.2015 06:49

Olen nuorena tehnyt tyhmiä virheitä ja ulos otossa on niin paljon kaikea maksettavaa jakaiken näköiset perintä toimistot muistaa jatkuvasti.tämä on loputon kierre kun ei rahat riitä edes korkoihin..en edes jaksa enää avata niitä kirjeitä kun hermothan siinä menee ja päivä pilalle.antaisitte edes mahdollisuuden korvata typerät nuoruus virheet..ale kirjoittakaa ihmeesä velkojen maksu vaikuttaa pieni tuloisten elämään niin että kinnostu työ elämmään katoaa kun ei palkasta jää mitää käteen,paremmin elää esim sos tuilla tai kellan avareilla...

Vieras

#110

31.12.2015 07:11

Tämä väärin hyih
Tiitu

#111 Kotivakuutuksesta

31.12.2015 07:34

 Olen ollut lähes koko aikuisikäni luottotiedoton, en vain ole osannut hoitaa raha-asioitani. Olen silti aina saanut kotivakuutuksen ongelmitta. Joten jos oma vakuutusyhtiö saanoo ei, niin sitten vaan vaihtamaan vakuutusyhtiötä (ja kaikki muut vakuutukset luonnollisesti siinä samalla).

......

#112 Kilometrikorvaus

31.12.2015 07:36

Samaan adressiin saisi kyllä lisätä tämän töissä käyvien kilometrikorvaus systeemin. Kun nykyisellään kuukausittain kilometrikorvauksen nostavat saavat korvaukset veroitta ja uo ei rahoihin koske, mutta mikäli otat korvauksen veronpalautuksina, niin uo vie kaiken. Ei mitään logiikkaa...


Vieras

#113

31.12.2015 08:43

Niin siis te jotka elätte yli varojen, teiltä ei sais ottaa mitään takasin vaikka ootte käyttäny enemmän mitä teillä on? Sit etelään vaan veronmaksajien kustantamilla tuilla "kun ei kannata mennä töihin". Ihme valitusta jos ootte sössiny asiansa. 


Vieras

#114

31.12.2015 09:54

Olen itsekkin luottotiedot ja ahtaalla sen vuoksi että jo pelkät korot maksuista on niin suuret että itse pääoma ei missään vaiheessa vähene vaan nousee kokoajan. Siis velka pääoma.
t.s

#115 Re: Re: Kansalaisaloite

31.12.2015 10:17


Vieras

#116

31.12.2015 12:28

olen ollut luottotiedoton ja tiedän ton tunteen

Vieras

#117

31.12.2015 12:49

Mielestäni ulosottoviraston aivoitukset velkojen lyhentämisestä on täysin absurdeja. Ja vielä kun ne ottavat perintään vanhoja velkoja miljardivoittoja tekeviltä kansainvälisiltä perintätoimistoilta jotka ovat jo saatavansa saaneet moneen kertaan. Tyhmiäkö ne on?

Vieras

#118

31.12.2015 13:56

koska itse olen samassa tilanteessa.Pienestä eläkkeestäni viedään osa ulosottoon.Kuukaudessa jää ruokaan vajaa 200.Lähin kauppa 30km päässä joten auto on pakollinen.Sossu ei anna rahaa kun sen mielestä tuo riittää ruokaan mutta ei ota huomioon kauppamatkan pituutta.Osa tuosta rahasta menee bensaan.
txt

#119 Mitä ihmettä?!

31.12.2015 19:02

Miten 355 euroa ei riitä yhdelle ihmiselle elämiseen, kun siitä on jo maksettu mm. sähkö ja puhelin? 

En ymmärrä, turhaa valitusta. Maksa laskusi ajoissa niin ei tarvitse maksaa ulosottoon

 


Vieras

#120

31.12.2015 21:23

Olen itsekkin ollut luottotiedoton.(käynyt läpi velkasaneerauksen) yksinhuoltajana! Oli todella helvettiä! Ja todellakin, jos ihminen on elämässään töpeksinyt täytyykö siitä kärsiä hautaan saakka?? Paitsi, että luottotiedoton ei saa edes hautapaikkaakaan.... elämä on luottotiedotomille tehty kertakaikkiaan todella vaikeaksi... siis mahdottomaksi. Mitään ei saa ilman takuita ja mistä siihen rahat?? Ei jumalauta... suomessa on toiminta nykyään tämä, että köyhät kyykkyyn ja nujerretaan lopullinenkin itsetunto ja arvo, kaikki vaan mentaliteetti.... lopulta se viimeinen keino monelle on päättää päivänsä oman käden kautta :( aikoinaan tilanteessa huomasin, että köyhät auttoivat toisiaan, eivät ne joilla olisi siihen ollut mahdollisuus...
suossa ja syvällä

#121

31.12.2015 23:28

Olipas tuo vaan kova isku pankille kun luottotiedottomana avasin pankkitilin.Sain myös verkko pankkitunnukset.Kuuluu muuten kansalais oikeuksiin.Puhelin soitto lakimiehelle ,puhelin pankin virkailijalle hetken aikaa suoraa suomen lakia .Pankin täti avas kiltisti tilin naama punaisena.Ei pankit ole ottanu selvää omista oikeuksistaan,mielivaltaisesti pompotellaan ihmistä jolla luotto tiedot menneet sairauden takia.on tämä  kumma maa

Päivänvaloon

#122 Re: Kansalaisaloite

01.01.2016 06:23

#1: Ninnu - Kansalaisaloite 

Luottotieto-, perintä-, ulosottoasioista, koroista, kuluista, velallisen asemasta Suomessa ja paljosta muusta aiheeseen liittyvästä puhumme https://m.facebook.com/groups/1390872551220381?ref=bookmarks

 

Köyhä mutten tyhmä

#123

01.01.2016 12:37

Jep, samassa veneessä täälläkin.. Maksuja ja maksujen päälle. Joka kuukausi maksan näitä velkoja joten ruoka on haettava ruokajonosta.. Mitään vakuutuksia ei ole eikä mihinkään ole varaa. Olen maksanut velkoja pois jo noin 10,000e, vielä jokunen tonni jäljellä.. Terveys on mennyt huonon ruuan ja stressin takia, paino tippuu liiankin helpolla.. Töissä tai ei, ole väliä koska rahat  menee uo:lle. hallitusta jaskat kiinnostaa meidän asema, olemme lypsylehmiä heille koska kyllä velat saadaan aina jotenkin perityksi.

Itsellä ei ole edes pyykkikonetta, kännykkä ikivanha enkä koskaan ota puheaikaakaan, kaikesta tingin, jopa lääkkeistä, otain vain puolet mitä pitää ja toivon ettei tapahdu mitään pahaa.. Astman kanssa alkaa olla jo aika hankalaa. kaikessa tässä ironisinta on että minulla on toisen puolen suku erittäin rikasta, ona kiinteistöjä, maita, kesämökkejä ja kaupunki-asunnot... Mutta ketä kiinnostaa köyhät, ei ketään...


Vieras

#124

01.01.2016 15:40

Koska se oli täyttä totta luottotiedottoman ihmisen elämästä.

Vieras

#125

01.01.2016 16:00

Olen luottotiedoton tiedän kuinka vaikea on elää ja olen kirjoituksen puolella