Luottotiedottomille Oikeuksia!
Ota yhteyttä adressin tekijään
Koska itelläni on ulosottoa ja olen maksanut sitä jo useamman vuoden (oma moka että velkaa on) , korot ovat kohtuuttomat eikä velka tunnu pienentyvän ollenkaan korkojen sekä ulosotto maksujen takia ( joka velasta, josta UO vie maksun meneee myös ulosotto maksu) ja tuntuu siltä että olet pahempi rikollinen kun raiskaaja tai joku muu kavaltaja jos olet päästänyt velkasi ulosottoon.
Kotivakuutuksesta
Olen ollut lähes koko aikuisikäni luottotiedoton, en vain ole osannut hoitaa raha-asioitani. Olen silti aina saanut kotivakuutuksen ongelmitta. Joten jos oma vakuutusyhtiö saanoo ei, niin sitten vaan vaihtamaan vakuutusyhtiötä (ja kaikki muut vakuutukset luonnollisesti siinä samalla).
Kilometrikorvaus
Samaan adressiin saisi kyllä lisätä tämän töissä käyvien kilometrikorvaus systeemin. Kun nykyisellään kuukausittain kilometrikorvauksen nostavat saavat korvaukset veroitta ja uo ei rahoihin koske, mutta mikäli otat korvauksen veronpalautuksina, niin uo vie kaiken. Ei mitään logiikkaa...
Niin siis te jotka elätte yli varojen, teiltä ei sais ottaa mitään takasin vaikka ootte käyttäny enemmän mitä teillä on? Sit etelään vaan veronmaksajien kustantamilla tuilla "kun ei kannata mennä töihin". Ihme valitusta jos ootte sössiny asiansa.
Re: Re: Kansalaisaloite
#2: Tarkoitus olisi - Re: Kansalaisaloite
tauno.s jep jep
Mitä ihmettä?!
Miten 355 euroa ei riitä yhdelle ihmiselle elämiseen, kun siitä on jo maksettu mm. sähkö ja puhelin?
En ymmärrä, turhaa valitusta. Maksa laskusi ajoissa niin ei tarvitse maksaa ulosottoon
Olipas tuo vaan kova isku pankille kun luottotiedottomana avasin pankkitilin.Sain myös verkko pankkitunnukset.Kuuluu muuten kansalais oikeuksiin.Puhelin soitto lakimiehelle ,puhelin pankin virkailijalle hetken aikaa suoraa suomen lakia .Pankin täti avas kiltisti tilin naama punaisena.Ei pankit ole ottanu selvää omista oikeuksistaan,mielivaltaisesti pompotellaan ihmistä jolla luotto tiedot menneet sairauden takia.on tämä kumma maa
Re: Kansalaisaloite
Luottotieto-, perintä-, ulosottoasioista, koroista, kuluista, velallisen asemasta Suomessa ja paljosta muusta aiheeseen liittyvästä puhumme https://m.facebook.com/groups/1390872551220381?ref=bookmarks
Jep, samassa veneessä täälläkin.. Maksuja ja maksujen päälle. Joka kuukausi maksan näitä velkoja joten ruoka on haettava ruokajonosta.. Mitään vakuutuksia ei ole eikä mihinkään ole varaa. Olen maksanut velkoja pois jo noin 10,000e, vielä jokunen tonni jäljellä.. Terveys on mennyt huonon ruuan ja stressin takia, paino tippuu liiankin helpolla.. Töissä tai ei, ole väliä koska rahat menee uo:lle. hallitusta jaskat kiinnostaa meidän asema, olemme lypsylehmiä heille koska kyllä velat saadaan aina jotenkin perityksi.
Itsellä ei ole edes pyykkikonetta, kännykkä ikivanha enkä koskaan ota puheaikaakaan, kaikesta tingin, jopa lääkkeistä, otain vain puolet mitä pitää ja toivon ettei tapahdu mitään pahaa.. Astman kanssa alkaa olla jo aika hankalaa. kaikessa tässä ironisinta on että minulla on toisen puolen suku erittäin rikasta, ona kiinteistöjä, maita, kesämökkejä ja kaupunki-asunnot... Mutta ketä kiinnostaa köyhät, ei ketään...
| This discussion has been closed. |
niin tai sitten tulevasta rahasta joku tietty prosenti esim: 1500e siitä pois vaikka joku 8%