VR:n kaukojunayhteys säilytettävä Kirkkonummella

VR:n kaukojunayhteys säilytettävä Kirkkonummella / Tiedotteet / Keskustelutilaisuus 2.3 tai 3.3 Kirkkonummella / Kommentit

15.02.2016 09:21

Valitettavasti en pääse paikalle matkan vuoksi. Toivoisin, että siellä ihmeteltäisiin, miksi Turun junan pysähtyminen siirretty Leppävaaraan. Sieltähän on helppo matkata nopeasti vaikka Pasilaan Turun junayhteyttä varten. Kirkkonummelta kestää yli puoli tuntia (n 40 min) matkata Pasilaan!
Toivon myös, että Y-junan säilyttämistä vaaditaan voimakkaasti. Kyseessä on ruuhka-Suomen matkustajat! Ihmettelen myös, mistä koko junaliikenteen huonontaminen nousi esiin, se ei ollut julkisesti ainakaan hallitusneuvotteluasiana. Vaalien alla asiasta ei myöskään keskusteltu.
Terveisin, Anita Seppovaara, Jorvas Kirkkonummi

15.02.2016 20:47

Hittomitä sekoilua tällainen toiminta millä halutaan kansalaiset vain vihaiseksi

23.02.2016 11:29

Hienoa että järjestetään, kannatta jakaa fb kautta tiedotetta kunhan ajankohta varmistuu

24.02.2016 07:58

En pääse itse tilaisuuteen. Toivottavasti nostatte esille, että jos/kun Turun yhteys K:nummelta lopetetaan on Turun junan pysäkki siirrettävä Leppävaarasta edes Espoon keskukseen. Ei mitään järkeä, että juna pysähtyy Pasilassa ja Leppävaarassa etenkin jos K:nummi lopetetaan. Myös bussiyhteyksiä Karjaalta Kirkkonummelle pitäisi saada iltapäivälle lisää!