ISRAEL ELÄKÖÖN - ISRAEL MUST LIVE!

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista ISRAEL ELÄKÖÖN - ISRAEL MUST LIVE!.

Hail Lucifer

#426 Minä haluan kertoa teille Luciferista

19.08.2011 23:30

Lucifer on luonut maailman.Hän sotii Jahvea vastaan koska minä olen se joka minä olen ei ole rakastava ja armahtava jumala,sillä väittäähän hän luoneensa helvetin.Lucifer rakastaa syntiä ja hän ei ole kiinnostunut heikoista, eli kristityistä.Väitetty pyhä henki on vain sian oksennuksen haju.ei muuta.jeesus oli heikko kuolevainen ei jumala.muistakaa lapset lucifer rakasta teitä kaikkia:)
Eki

#427 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Juutalaisten joukkomurha ei tapahtunut Re: Ja Hitler oli vegaani

19.08.2011 23:39

#378: Kylmä totuus - Re: Re: Re: Re: Re: Juutalaisten joukkomurha ei tapahtunut Re: Ja Hitler oli vegaani

TOTUUS , niin on vain yksi ollut maapallomme pinnalla, joka on sanonut minä olen TIE,TOTUUS ja ELÄMÄ. Se on paljon sanottu, mutta ajattele sitä,että vuosisatojen kuluessa sen ovat kokeneet sadat miljoonat ihmiset henkilökohtaisesti ymäri maailmaa. Se on TOTTA, eikä mitään harhakuvitelmia. Sitä TOTUUTTA kannattaa etsiä, olen sen henkilökohtaisesti kokenut.

Hyvää yötä jokaiselle


Vieras

#428 Re: Minä haluan kertoa teille Luciferista

19.08.2011 23:39

#426: Hail Lucifer - Minä haluan kertoa teille Luciferista 

 Kiitokset nauruista! Kieli poskella ironian tunnistaa,.


Vieras

#429 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Juutalaisten joukkomurha ei tapahtunut Re: Ja Hitler oli vegaani

19.08.2011 23:41

#427: Eki - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Juutalaisten joukkomurha ei tapahtunut Re: Ja Hitler oli vegaani 

"TOTUUS , niin on vain yksi ollut maapallomme pinnalla, joka on sanonut minä olen TIE,TOTUUS ja ELÄMÄ."

Sanoin sen juuri hampaita pestessä, joten nyt meitä on ainakin kaksi.

Valitse nimimerkki

#430

20.08.2011 01:41

kun puhut jumalalle, se on rukoilemista.
kun jumala puhuu sinulle ,se on skitsofreniaa.

Vieras

#431 Re:

20.08.2011 10:14

#430: Valitse nimimerkki -  

 Noinhan se menee :)

Totuus tulkoon julki.

#432 Nimimerkki Vieras +muut käyttämäsi nimimerkit.Sinut on paljastettu.

20.08.2011 11:53

On ollut lähinnä huvittavaa seurata sivustoilla sinun yksinpuheluasi.Kommentti toisella nimimerkillä, vastaus toisella, tai koommentointi kolmannella nimimerkillä. Välillä jutut ovat täysin päinvastaisia, luulet kai että et näin paljastuisi.Tulee välillä mieleen jakomielitautisuus ja että sininen pilleri on aamulla jäänyt ottamatta. Luulen,että valtaosa hörhöjutuista on juuri sinun käsialaasi. NYT SINUT ON PALJASTETTU, joten voit siirtyä toisille sivustoille. Ihmettelen vain sinun vaikuttimiasi, kun näin kauan olet viihtynyt"kiusaamassa" tällä sivustolla. Tai toisaalta ehkä tiedänkin.....


Totuus

#433 Re: Nimimerkki Vieras +muut käyttämäsi nimimerkit.Sinut on paljastettu.

20.08.2011 12:22

#432: Totuus tulkoon julki. - Nimimerkki Vieras +muut käyttämäsi nimimerkit.Sinut on paljastettu.

 

Ei Raamatusta löytynyt parempaa argumenttia kuin ad hominem? :D

Mitä merkitystä kritisoijan persoonalla on, vapauttaako se teidät jollakin tavoin vastaamisen vaikeudesta?

 

Totuus, jota haluat tuoda julki ja olet kaiken kansan onneksi jo tuonutkin, lienee kuitenkin se, ettei kristinuskolla tai juutalaisuudella mitä ilmeisimmin ole mitään järkipohjaista vastausta jo esitettyyn kritiikkiin - sellaista ette ainakaan toistaiseksi ole onnistuneet tarjoamaan.

 

Samaten oudoksun taipumustanne kiihtyä kritiikin edessä; eikös kristittyjen tai juutalaisten tulisi olla jumalanne ohjeistuksen mukaan ennen kaikkea lempeitä tai lauhkeita? Vai onko tämä ominaisuus varattu "todellisille" kristityille tai juutalaisille?

Kiivailkaa toki puolestani vaikka kuinka ja paljon; mutta älkää unohtako, ettei suurikaan määrä tunteilua poista jo esitettyä kysymystä.

 

Totuus tulkoon julki.

#434 Re: Re: Nimimerkki Vieras +muut käyttämäsi nimimerkit.Sinut on paljastettu.

20.08.2011 12:55

#433: Totuus - Re: Nimimerkki Vieras +muut käyttämäsi nimimerkit.Sinut on paljastettu.

"Se koira älähti, johon kalikka kalahti" kuten vanha Suomalainen sananlasku sanoo. Eli olin täysin oikeassa esiintymisessäsi sivustolla. Mutta miksi...

Totuus

#435 Re: Re: Re: Nimimerkki Vieras +muut käyttämäsi nimimerkit.Sinut on paljastettu.

20.08.2011 13:14

#434: Totuus tulkoon julki. - Re: Re: Nimimerkki Vieras +muut käyttämäsi nimimerkit.Sinut on paljastettu.

 

Vaikka oletkin väärässä kyseisistä esiintymisistä, et edelleenkään kykene tarjoamaan vastauksia kysymyksiin.

Miksi sillä olisi jotain merkitystä, vaikka joku henkilö toimisi tällä tavalla?

Pelkän sananlaskun tai Raamattunne jakeen siteeraaminen ei varsinaisesti riitä syyksi.

 

Varmemman vakuudeksi kehotan vertailemaan eri viestien lähettäjien IP-osoitteita; tulet huomaamaan niissä eroavaisuuksia.

Tietystikin näin, jos suinkin uskallat selvittää asiaa.


Vieras

#436

20.08.2011 13:25

Israelilla on OIKEUS omaan maahan.
Totuus tulkoon julki.

#437

20.08.2011 14:27

#435: Totuus - Re: Re: Re: Nimimerkki Vieras +muut käyttämäsi nimimerkit.Sinut on paljastettu.

Jälleen viestistäsi kuvastuu. että olin täysin oikeassa siinä, että käytit useita nimimerkkejä ja levittelit melkoisia hörhöjuttuja. Ihmettelen kuitekin miksi? Mikset reilusti esiinny yhdellä nimimerkillä, keskustele ja kysy asioita asiallisesti, jos asia sinua kiinnostaa. Monet kommenttisi ovat ivallisia ja jopa pilkallisia. Kysyt sellaisia asioita joita tuskin pystyy vastaamaan kuin Jumala itse. Sitten saat hykerrellä pienessä mielessäsi. Tämäkö on TOTUUDEN etsintää?

Sitten viestistäsi saa edelleen sellaisen kuvan, että täällä on jokin salainen yhteenliittymä, joka yhteistuumin juonii jotain ihmeellistä. Henkilökohtaisesti olen tullut sivustoille antamaan tukeni Israelin valtiolle ja halunnut täten siunata sitä. Kun siirryin tänne viestisivuille huomasin em. viestisi, joihin reagoin. Ei tämä sen ihmeellisempää ole. En ole vastuussa muiden viesteistä, enkä tiedä vastauksia moniinkaan kiperiin hengellisiin kysymyksiin. Tärkeimmän TOTUUDEN olen kuitenkin löytänyt, TIE JUMALAN YHTEYTEEN KULKEE JEESUKSEN SOVITUSTYÖN KAUTTA. Se vahvistettiin kalliin SOVINTOVEREN hinnalla. Sen olen henkilökotaisesti kokenut, se riittää minulle tällä erää, toivottavasti sinullekkin.


Vieras

#438 Re: Viimeinkin järkevää puhetta krisityltä!

20.08.2011 14:57

#437: Totuus tulkoon julki. -

Siinähän se onkin ,että melko moni täällä kieltäytyy kommentoimasta kun esittää liian vaikeita kysymyksiä.ja jos on eri mieltä niin sitten tuomitaan kadotukseen ja helvettiin tai uhataan jumalan kostolla.Israelin kansalla on oikeus omaan valtioon ,eikä sitä kukaan (kai) ole kiistänyt.Kysymyshän on siitä ,että taikauskoisesti kuvitellaan että kaikki juutalaiset ovat jotenkin pyhempiä ja ottavat automaattisesti jeesuksen vastaan kun aika tulee.

vedotaan ilmestyskirjaan vaikka se jos mikä on vähintäänkin tulkinnanvaraisin osa raamatussa.Jos saat henkilökohtaisesti jeesuksen veren kautta yhteyden jumalaan niin hyvä!

 

jokainenhan on tietysti oikeassa omasta näkökulmastaan katsottuna.

 

Kutsuttu totuus

#439 Re:

20.08.2011 15:14

#437: Totuus tulkoon julki. -

Miten, tarkalleen ottaen, viestistäni kuvastuu sinun olleen täysin oikeassa - ja vieläpä siitä huolimatta, ettet ole?

Lisäksi oletko kenties sattunut lukemaan koko viestiä?

 

"En ole vastuussa muiden viesteistä" - lue omaa sanaasi, ja viisastut.

 

Tämän lisäksi kysyin: "Miksi sillä olisi jotain merkitystä, vaikka joku henkilö toimisi tällä tavalla?"

Vastauksesi on ollut, kuten tyypillistä onkin, vaikeneminen.

Olen lopultakehottanut sinua tutkimaan viestien lähettäjien IP-osoitteita. Tähän taitosi tai uskalluksesi eivät ilmeisesti ole riittäneet, mutta eipä tuo mitään: rohkeuden puutehan onkin laajemmalti asian ytimessä.

 

Miten muuten sait aikaiseksi tämän salaliittotulkinnan? Mielestäni sen vetäminen kirjoittamastani vaatii melkoisia mielikuvituksen taitoja - ei sillä, ettei niitä sinulla voisi olla.

En ole niinkään kiinnostunut motiiveistasi toimia, sitäkin enemmän olen kiinnostunut, kuten olen jo kirjoittanut, kaikenlaisen mielettömyyden vastustamisesta. Pilkkaa tai ivaa saatte mielestäni ihan kohtuuden nimissä kestää; jos kanttinne ei siihen riitä, kannattanee omakin asiansa esittää hieman säyseämmin.

Miten muuten oli sen kristillis-juutalaisen säyseyden laita, kuuluiko se nyt puritaaneille ainoastaan vai ei?

Kysyn asioita, joista te väitätte tietävänne joko jumalanne ilmoituksella tai muuten; ei ole minun häpeäni niinkään kuin se on teidän, ettette sittemmin osaakaan kertoa niistä mitään. Jos minulla on pieni mieli, selkeästi se on jumalanne antamaa mieltä suurempi - kykeneehän se osoittamaan "tietonne" aivan muuksi, näet tietämättömyydeksi, mukatiedoksi, henkilökohtaisiksi haaveiluiksi.

Ja jollette osaa vastata, miksei jumalanne vastaa? Hyvänen aika, selkeästi olisi tilausta selvennyksille, ja mitä tapahtuu?

Kaikkivoipa, -tietävä ja kaikkea rakastava jumalanne on vaiti.

Siinä mielessä oletkin vastannut esitettyihin kysymyksiin perin taivaallisen esimerkin nojalla.

 

Älä tässä tai muussakaan asiassa erehdy kuvittelemaan, että jotenkin nauttisin väitteidenne kaatamisesta - päinvastoin, on täysin käsittämätöntä löytää yhä tällaisia kyhäelmiä usean tuhannen vuoden kehityskulun jälkeen. Tiede ja tekniikka ovat edistyneet, mikä lie dogminne laita?

Kyhäelmiä kuten "Sen olen henkilökotaisesti kokenut, se riittää minulle tällä erää, toivottavasti sinullekkin."

Minulle näet riittää vain itsestäni riippumaton totuus, eivät henkilökohtaiset haavemaailmat.

Vexi
Vieras

#440 Re: Nimimerkki Vieras +muut käyttämäsi nimimerkit.Sinut on paljastettu.

20.08.2011 19:44

#432: Totuus tulkoon julki. - Nimimerkki Vieras +muut käyttämäsi nimimerkit.Sinut on paljastettu. 

 Israelhörhöjä ja raamatunlainaajia riittää. Eivät ne ole yksi ja sama henkilö.

Onhan näitä nähty ennenkin, liekö sama tyyppi aiemminkin, tutulta tuntuu järjettömät tekstit

#441 Re: Nimimerkki Vieras +muut käyttämäsi nimimerkit.Sinut on paljastettu.

20.08.2011 19:56

#432: Totuus tulkoon julki. - Nimimerkki Vieras +muut käyttämäsi nimimerkit.Sinut on paljastettu.

On ollut lähinnä huvittavaa seurata sivustoilla sinun yksinpuheluasi.Kommentti toisella nimimerkillä, vastaus toisella, tai koommentointi kolmannella nimimerkillä. Välillä jutut ovat täysin päinvastaisia, luulet kai että et näin paljastuisi.Tulee välillä mieleen jakomielitautisuus ja että sininen pilleri on aamulla jäänyt ottamatta. Luulen,että valtaosa hörhöjutuista on juuri sinun käsialaasi. NYT SINUT ON PALJASTETTU, joten voit siirtyä toisille sivustoille. Ihmettelen vain sinun vaikuttimiasi, kun näin kauan olet viihtynyt"kiusaamassa" tällä sivustolla. Tai toisaalta ehkä tiedänkin...

 

Vastaus: Ahaa, sinäkin huomasit saman asian mihin itse kiinnitin huomiota - tuohon henkilöön, joka on välillä TeroK, lusifer, välillä muslimi, mutta kieltää ehdottomasti olevansa muslimi, vaan sanoo olevansa muka kristitty ja kuitenkin kehuu allahia ja muslimeita, palestiinaa, hitleriä ym pimeetä ja haukkuu kauheasti juutalaisia, kristittyjä ym.

Tyyppi on mielestäni tosiaan joko huumeiden käyttäjä, mt-lääkkeitä saamaton mt-henkilö tai sitten omaan elämäänsä kyllästynyt trolli-peikko.

V

#442 Re: Re: Nimimerkki Vieras +muut käyttämäsi nimimerkit.Sinut on paljastettu.

20.08.2011 20:06

#441: Onhan näitä nähty ennenkin, liekö sama tyyppi aiemminkin, tutulta tuntuu järjettömät tekstit - Re: Nimimerkki Vieras +muut käyttämäsi nimimerkit.Sinut on paljastettu. 

Hehheh. Olen itsekin tänne kirjoittanut ja kyllä voin sanoa, että Tero K ynm ovat kaikki eri ihmisiä. Joukossa on järkeviä viestittäjiä (kuten Tero K), mutta on siellä omituisia holocaustkieltäjiäkin.

Tämä kylläkin taitaa olla saman tyypin vastaus omaan viestiinsä :)

eero t

#443 Re:

20.08.2011 20:33

#1: -

Kunpa joku muistaisi sen, kuka ja koska osti - muistaakseni Turkilta takauksella suurehkon alueen, josta nykyinen Israel on melko pieni alue! Muistammehan Jumalan Mooseksen kautta lupaaman alueen - erämaasta Eufrat virtaan ja Libanonista Suureen mereen, ( tuolloin lienee tarkoittanut nykyistä Välimerta - minulle kyllä Atlanttikin kelpaisi)! Muistakaamme, että Jeesukselle on annettu kaikki valta!


Vieras

#444 Re: Re:

20.08.2011 21:11

#443: eero t - Re:  

 "Muistakaamme, että Jeesukselle on annettu kaikki valta!"

Frankly my dear, uskotko tosissasi, että Jeesus olisi ylivoimaisen sortajan puolella?

Yeshua eli Jeesus Kristus - Israelin Kuningas ja Kaikkivaltias Ylituomari antaa oikean tuomion

#445 Re: Re: Re:

20.08.2011 21:42

#444: - Re: Re:

"Muistakaamme, että Jeesukselle on annettu kaikki valta!"

Frankly my dear, uskotko tosissasi, että Jeesus olisi ylivoimaisen sortajan puolella?

 

Kuka ihmeen Frankly???

Jeesus Kristus, Israelin Jumalan Poika ja juutalaisten kuningas on kuule ihan takuulla ainakin israelilaisten

puolella.

Sortajista en tiedä mitään, paitsi tarkoittanet muslimi-terroristeja, jotka sortavat ja uhkaavat murhata Israelin kansan ja viedä heiltä maat.

Vaan sitäpä ei Kaikkivaltias Jumala salli ikinä tapahtuvan. Israelin Kuningas ja kaikkien kansojen Tuomari, Jeesus Kristus on aina kansansa Israelin ja häneen uskovien kristittyjen tukena ja kostaa heidän vihollisilleen viimeistään viimeisellä tuomiolla valkoisen valtaistuimen edessä.


Vieras

#446

20.08.2011 21:54

Y-K Ei voi tehdä samasta asiasta kahta päinvastaista päätöstä.
Ei ikinä teologiseen

#447 Re: Re: Nimimerkki Vieras +muut käyttämäsi nimimerkit.Sinut on paljastettu.

20.08.2011 21:54

#441: Onhan näitä nähty ennenkin, liekö sama tyyppi aiemminkin, tutulta tuntuu järjettömät tekstit - Re: Nimimerkki Vieras +muut käyttämäsi nimimerkit.Sinut on paljastettu.

Totta puhut ja näyttää homma kiihtyvän taas iltaa kohden. Sama nimimerkkileikki näyttää jatkuvan edelleen. On jollain huvinsa.


Vieras

#448 Re: Re: Re: Re:

20.08.2011 21:56

#445: Yeshua eli Jeesus Kristus - Israelin Kuningas ja Kaikkivaltias Ylituomari antaa oikean tuomion - Re: Re: Re:  

 Frankly my dear, ei minulle ole mitään väliä Jeesuksen sillä ja tällä. Tuo vuodatuksesi pateettisuus on aika huvittavaa..

Hih


Vieras

#449 Oletko tosissasI?

20.08.2011 22:04

#445: Yeshua eli Jeesus Kristus - Israelin Kuningas ja Kaikkivaltias Ylituomari antaa oikean tuomion - Re: Re: Re:  

"Israelin Kuningas ja kaikkien kansojen Tuomari, Jeesus Kristus on aina kansansa Israelin ja häneen uskovien kristittyjen tukena ja kostaa heidän vihollisilleen viimeistään viimeisellä tuomiolla valkoisen valtaistuimen edessä."

Jeesus... kostaja?

Ei koskaan teologiseen tiedekuntaan

#450 Leikkikää rauhassa pellet

20.08.2011 23:38

Sama nimimerkkileikki jatkuu yhden tai kahden toimesta. Enpä ihmettele, ettei kukaan halua tosissaan enää keskustella kanssanne tai tällä foorumilla yleensä,sitähän te varmaan haluattekin. Todella irvokasta pilkkaa ja ivaa asioilla, jotka toisille ovat tärkeitä ja pyhiä. Ehkä tämäkin todistaa missä ajassa elämme. En voi muuta sanoa kuin HÄVETKÄÄ!!! En voi tulla muuhun tulokseen kuin, että joko tosiaan olette muslimeita tai olette menneet etsikkoaikanne ohi tai olette tosiaan satanisteja tai opiskelette teologisesa tiedekunnassa,ehkä olette sen jo käyneet. Olen viime vuosina huomannut, että sen nykyään läpikäyneissä on melkeimpä eniten Elävän Jumalan kieltäjiä sekä vielä suuremmassa määrin Jumalan Sanan kieltäjiä. Todella Surullista. Minä häivyn nyt näiltä sivustoilta,leikkikää ja pelleilkää kuten haluatte. Muistakaa kuitenkin, JEESUS ELÄÄ ja ELÄKÖÖN ISRAEL JUMALAN SILMÄTERÄ. Hyvää yötä, Jeesus myötä!!!!!!!!