ISRAEL ELÄKÖÖN - ISRAEL MUST LIVE!

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista ISRAEL ELÄKÖÖN - ISRAEL MUST LIVE!.

:)

#576 Re: Re: Re: Hohhoijaa....

24.08.2011 19:43

#570: - Re: Re:

Päätitpä sitten taas esittää kuvaelman parin eri nimimerkin voimin Vieras/Dorrit. Voi kumpa se kävisikin noin helposti. Tämähän EI OLE ENSIMMÄINEN sinun esittämäsi NIMIMERKKILEIKKI tällä sivustolla. Äläkä edes viitsi väittää, että asia ei ole näin.  Emme ole ystävieni kanssa lakanneet ihmettelemästä sinun vaikuttimiasi ja mitä sinä tällä toiminnalla voitat. Muutamat eivät takiasi halua enää  näillä sivuilla edes käydä, SITÄHÄN SINÄ VARMAAN HALUATKIN. Välillä esittelet kaikenlaisia ruokottomuuksia ja välillä pyhimyksen lailla raamatunlauseita tai hengellisiä fraaseja. Alkaapa todella väsyttää nämä fiksuuden osoitukset. Kaikesta kuvastuu kuitenkin jonkinlainen viha henkilökohtaisessa uskossa olevia kristittyjä kohtaan ja Israelia kohtaan. Siihen on varmaan syynsä, sitä en nyt käy arvailemaan. Mutta edelleen kysyn MIKSI???

:)      :)       :)       ;)        ;)          ;)        ;)

Häpeä, Juudas!!!

#577 Re: Rukousaihe: IDF

24.08.2011 19:47

#548: dorrit - Rukousaihe: IDF

Tämän IDF:N haukkuja ja israelilaisten itsemurhista valehtelija on häpeällinen antikristillinen henkilö, joka kehtaa vielä käyttää Jeesus-nimeä tässä oksettavassa kirjoituksessaan.

Tällaiset "kristityt" ovat niitä toisen evankeliumin ja toisen jeesuksen lapsia. He ovat antikristuksen puolella, tarkoituksenaan loata kristittyjen ja juutalaisten maine.

Nämä ovat juuri niitä, joille Israelin Kuningas, Jeesus Kristus taivaan portilla sanoo:

Menkää pois te kirotut.  Minä en ole KOSKAAN teitä tuntenut!!!

Todella kuvottavaa

#578 Re: Re: Re: Re: Hohhoijaa....

24.08.2011 19:53

#576: :) - Re: Re: Re: Hohhoijaa....

Päätitpä sitten taas esittää kuvaelman parin eri nimimerkin voimin Vieras/Dorrit. Voi kumpa se kävisikin noin helposti. Tämähän EI OLE ENSIMMÄINEN sinun esittämäsi NIMIMERKKILEIKKI tällä sivustolla. Äläkä edes viitsi väittää, että asia ei ole näin.  Emme ole ystävieni kanssa lakanneet ihmettelemästä sinun vaikuttimiasi ja mitä sinä tällä toiminnalla voitat. Muutamat eivät takiasi halua enää  näillä sivuilla edes käydä, SITÄHÄN SINÄ VARMAAN HALUATKIN. Välillä esittelet kaikenlaisia ruokottomuuksia ja välillä pyhimyksen lailla raamatunlauseita tai hengellisiä fraaseja. Alkaapa todella väsyttää nämä fiksuuden osoitukset. Kaikesta kuvastuu kuitenkin jonkinlainen viha henkilökohtaisessa uskossa olevia kristittyjä kohtaan ja Israelia kohtaan. Siihen on varmaan syynsä, sitä en nyt käy arvailemaan. Mutta edelleen kysyn MIKSI???

:)      :)       :)       ;)        ;)          ;)        ;)

 

Rakas Sisko/Veli, osuit aivan oikeaan. Tämä "dorrit-niminen" henkilö kirjoittaa mitä törkeintä tekstiä ja kuoruttaa sen

teko-kristillisyydellä, mutta aito kristitty kyllä huomaa heti mistä on kyse - antikristillisyydestä ja antisemitismistä.

Tasapuolisuutta kehiin

#579 Re: Re: Re:

24.08.2011 20:09

#562: - Re: Re:

Vaan sitten olen saanut TIETÄÄ enemmän miten israelilaiset toimivat! Toki myönnän, että heillä on kovat paineet ympäristönsä vuoksi, mutta silti - he käyttäytyvät ylimielisesti ja ylimitoitettuja voimatoimia käyttäen ja vähät välittävät mitä esim YK tänä päivänä sanoo. Vaikka juuri YK heidän valtionsa loi, eikä suinkaan jumala!

Esim. tässä taannoin pommitettiin se YK.n tarkkailuasema tieten tahtoen maan tasalle ja surmattiin siellä ollut suomalainen rauhanturvaaja/tarkkailija.

 

On kovin ikävää, että tämä suomalainen tarkkailija kuoli tuolla sotatilanteessa.

Se on kuitenkin faktaa, että hän oli siellä missä hänen EI olisi pitänyt olla  - Keskellä Israelin ja vastapuolen tulitusta!

Kuten Israelin ulkoministeri Lieberman sanoi käydessään Suomessa, että tuo yksi uhri oli kovin valitettavaa, mutta MIKSI ei koskaan puhuta niistä muslimimaiden uhreista, joita on miljoonia?

Afganistanissakin, joka on islamistinen maa, on vähintään yksi suomalainen rauhanturvaaja kuollut, miksei hänestä koskaan puhuta mitään - hän oli aivan yhtä arvokas suomalainen vapaaehtoinen sodan uhri kun tämä toinenkin!


Vieras

#580 Re: Re: Re: Re: Hohhoijaa....

24.08.2011 20:14

#576: :) - Re: Re: Re: Hohhoijaa....

Voi Pyhä Sylvi! Sinä siis silmät kirkkaana(?) väität ja USKOT minun olevan Dorrit, kun olin hänen kanssaan samaa mieltä ja vähän toisiamme kiiteltiin!

Jos itse alentuisin samanlaiseen typeryyteen, voisinpa melkein väittää ettei täällä ole kuin yksi ainut Israelin ystävä...

Kysyit että miksi, ja omasta puolestani voin vastata, että siksi kun tämän uskovaisen kirjoittamat tekstit ovat monesti olleet selkäpiitä karmivaa luettavaa.

:-(

:)

#581 Sama jatkuu edelleen.

24.08.2011 20:15

Sama kuvaelma näyttää jatkuvan. Varmaan sinulla on hauskaa "aivottomien" uskovien kanssa. Taidanpa tosissaan alkaa rukoilla puolestasi. Olen lukuisia kertoja nähnyt rukouksen voiman elämässäsni ja luuletko ettei se tehoaisi sinuunkin. Tavalla tai toisella. Jeesus elää ja on TODELLINEN. Toivon, että te muutkin alatte rukoilla tämän "häirikön" puolesta. Taidanpa lähteä tästä katsomaan uutisia, ISRAEL uutisia.
:)

#582 Re: Re: Re: Re: Re: Hohhoijaa....

24.08.2011 20:31

#580: - Re: Re: Re: Re: Hohhoijaa....

JUURI SITÄ TARKOITAN ! Sinä yksin kahdesta eri osoitteesta tai sinä ja kaverisi. Sen voi huomata "tyhmä" kristittykin. Missä vaiheessa marssitat estraadille törkeyksia latelevan "sikaosaston". Kuten aina kun jäät asiasta kiinni. Lopetahan hyvä mies tämä sekoilu.


Vieras

#583 Re: Re: Re: Re:

24.08.2011 20:37

#579: Tasapuolisuutta kehiin - Re: Re: Re:

Olet pahasti erehtynyt! Hän oli juuri siellä missä hänen piti ja tiedettiin olevan: YK.n tarkkailupisteessä.

Sitä en halua arvailla mistä mainitsemattomista ja keiden tappamista miljoonista muslimiuhreista mahdat puhua.

On hyvin kummallista verrata idioottimaisten rosvopäälliköiden johtamien talibanien surmaamia suomalaisia järjestelmällisesti ohjatun sivistysvaltion sotakoneiston suorittamaan sotilastarkkailijan kylmäveriseen teloitukseen!


Vieras

#584 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hohhoijaa....

24.08.2011 20:52

#582: :) - Re: Re: Re: Re: Re: Hohhoijaa....

Voihan helvetin 16!

Nyt tosiaankin huomaan, että tyhmä kristitty voi USKOA ihan mitä vain!

On vain niin mukavasti, että minä TIEDÄN sinun USKOSI olevan väärän! :-)

Mutta usko huviksesi, minä nautin tiedostani!

 

:)

#585 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hohhoijaa....

24.08.2011 23:05

#584: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hohhoijaa....

NUO LAUSEET KERTOIVAT KAIKEN. Ei tarvii yhtään mussutusta enää. GOOD BYE.


Vieras

#586 Elekee ny hyvät immeiset hermotko

24.08.2011 23:10

Rauhaa, rauhaa. Tämmösset asjat saa helpolla katottua netistä. Vähän vaan kuukkeloi, ja kyllä sitä jottain vihijettä löytää aina. vaikka ei tietenni mittää tuoretta tarkkaa Israelin Armeijan tilastotietova, se on melekosen hyvin salattua tietova, mutta aina lehistö on jottain vihijä onnistunu essiin kaivvamaan ja nettiin laettamaan. Joten googlataan, mitä löytyy.

Suicide, number 1 killer in the Israeli army

One soldier commits suicide every two weeks, number of soldiers who committed suicide is larger than those killed in military operations, traffic accidents, training and other causes, the source said.
....
During the same years the number of soldiers committed suicide, 40 during military operations, while in earlier years, number of soldiers who committed suicide was higher than the number of soldiers killed during military operations.
.....
In most of the cases, the public was not informed of the suicide cases, in some cases the press manages to uncover these events.
....

Suicide is the Leading Cause of Death in Israeli Army

Cause of Death (2003) Deaths
Suicide 43
Illness 27
Traffic Accidents, not on duty 27
Traffic Accidents, on duty 10
Training exercises 9
Military Operations 4
Other 8
..........

israeli ARMY SUICIDE RATE ON RISE www keepvid com
http://www.youtube.com/watch?v=bRx2oLP-HEk

 


Olis siellä ollu lissääkin sammaa lajia, mutta kyllä tuo ainaki minulle riitti tojisteeks. Pahalta tuo näyttää. Rukousta tarviip Israelin Armeija. Ei niitä poikii ja tyttölöi katteeks käy.


Vieras

#587 Re: Elekee ny hyvät immeiset hermotko

25.08.2011 00:24

#586: - Elekee ny hyvät immeiset hermotko

Enhän minä mutta tuo yksi, joka uskoonsa luottaen väittää minusta sellaista jonka (vain) minä ja Dorrit tiedämme olevan harhauskoa! :-)

Ja tuo googletuksesi oli ihan hyvä löytö, mutta arvaa vaan riittääkö se todisteeksi henkilölle, joka uskoo vain raamatun tekstiin.

Ei tässä kyllä tiedä itkeäkö vai nauraa kun näitä uskoonsa hurahtaneiden väitteitä ja vastaväitteitä lukee. He ovat täysin immuuneja kaikille tosiasioille, kun kerran raamattu sanoo sitä ja tätä ja kaikki muu on jonkun antisemitisti/muslimi/kuudemonin vääristelemää propagandaa.

Surullista. Säälittävää. Typerää.


Vieras

#588

25.08.2011 03:26

God bless Israel! ^_^
TimppaT.

#589

25.08.2011 03:29

ISRAEL:
Sak. 2:8
Sillä näin sanoo Herra Sebaot: Kunniaksensa hän on lähettänyt minut pakanakansojen luokse, jotka ovat teitä saalistaneet. Sillä joka teihin koskee, se koskee hänen silmäteräänsä. (Eipä siis kosketa Jumalan omaisuuskansaan, vaan tuetaan ja siunataan Israelia kaikin tavoin.) ^_^

:)

#590 Sama teatteri eri nimimerkein jatkuu.

25.08.2011 07:02

SAMA LEIKKI JATKUU eri nimimerkein, kyllä sä olet aikamoinen PELLE, en voi muuta sanoa.
Enpä todellakaan ihmettele, ettei täällä viihdy "KESKUSTELEMASSA" juuri kukaan. He ovat jo aikoja sitten huomanneet TEATTERISI.

Vieras

#591 Re: Sama teatteri eri nimimerkein jatkuu.

25.08.2011 10:25

#590: :) - Sama teatteri eri nimimerkein jatkuu.

 

Kristillinen lähimmäisenrakkaus näyttää voimansa. <3

 

"Jos et muuten kykene keskustelemaan, sinun tulee vastustajaasi persoonaa vastaan hyökkääminen." (1. Totuus 8:666)

dorrit

#592 # 587

25.08.2011 11:01

Hei

Pyydän anteeksi, että olet näköjään joutunut kärsimään IDF-rukousaihekirjoitusteni takia. Se ei todellakaan ole ollut tarkoitus. Ottaisin ne pois, mutta niitä ei ilmeisesti enää mitenkään saa pois.

Kun noita kirjoituksia katsoo, niin haluaisin kysyä, onko sinun ihan pakko pysyä täällä foorumissa? On varmasti paljon muita paikkoja, missä pystyy keskustelemaan. Netissä tai livenä.

Meitä kristittyjä on moneksi, ja teologiat, korostukset ja asenteet eri asioihin vaihtelevat. Ehkä tämän foorumin teologia ja ilmapiiri ei ole kovin avoin tai muita mielipiteitä hyväksyvä. Se on heidän valintansa, se heille suotakoon.

Mutta se ei ole ainoa tapa olla uskossa. On myös avoimia, ulospäinsuuntautuvia, keskustelevia uskonyhteisöjä. Netissä ja livenä. Kokeile vaihteeksi jotain muuta yhteisöä. Kannattaa etsiä ja tutustua vaihtoehtoihin, että löytää itselleen sopivan. Epäsopivassa ei välttämättä tule muuta kuin riitoja.

http://www.netmission.fi/fi/etusivu/?id=2
http://janoinen.net/smff/index.php?topic=1398.0
http://www.kolumbus.fi/gematria/links_mes_fin.htm
http://www.kristilliset.com/index.php/linkkipankki
-myös linkkejä seurakuntiin ym.
http://uskojarukous.net/links/index.php?category=Keskustelufoorumit
http://www.vapauteen.com/linkit.html

Jne. Löydät varmasti itse lisää, kun etsit omien mielenkiintojesi mukaisilla hakusanoilla. Ja tosiaan 15.9-15.10. on pääkaupunkiseudulla oikein erikoisesti tavoittavaa toimintaa. On runsaasti tilaisuuksia seurakunnissa (suurin osa luterilaisista ei ole mukana, mutta heillä on tietty normaalitilaisuudet), on 24/7 puhelinpäivystys, voi tilata kirjallista materiaalia ihan kotiin asti tuotuna, jolloin voi keskustella kirjallisuutta tuovan kuriirin kanssa jne.

http://www.irr-tv.fi/uutiset/18/211-mediakampanjahelsinginseudullealkamassa
http://koemuutos.fi/index.php/mita-teemme
http://koemuutos.fi/index.php/organisaatio/jarjestavat-tahot
http://www.verkosto.net/?sid=923

Varsinkin mission jälkeen on paljon Alfa-kursseja, joissa saa keskustella ja kysellä uskon asioista. Alfa-kursseja on lisäksi tietyin väliajoin seurakunnissa ympäri maata.
http://www.alfakurssi.fi/fi/index.htm Täältä löytyy "etsi lähin kurssi"-haku.

Vielä kerran - olen pahoillani ja pyydän anteeksi, että sait niskaasi likasangon minun kirjoitusteni vuoksi. Mutta millään en pysty todistamaan, että tosiaan olemme eri henkilö. Se, joka ei halua uskoa, ei usko vaikka kuinka vakuuttaisin.

Kukaties, Jumala on ehkä juuri tällä tavoin rohkaisemassa ja viemässä sinua eteenpäin. Joskus kotkaemon täytyy tyrkätä poikanen ulos pesästä, jos se ei muuten rohkene lähteä lentoon. :)

Vieras

#593

25.08.2011 11:06

On hienoa että vielä on niitä jotka näkevät Israelin Jumalalan
kansana ja silmäteränä,ja täten vastustavat näitä maan ryöstäjiä
Israelin valtio kuuluu kokonaisuudessaan Juutalaisille ja myös
maahanmuuttajille,niille jotka ovat olleet kauan hajotuksessa eri kansojen joukossa terv j.h pomarkku.
SW

#594 Re: # 587

25.08.2011 12:05

#592: dorrit - # 587

Hei kuoma, älä yhtään kanna huolta minun vuokseni, älä varsinkaan tuon 'likasangon' heittäjän vuoksi! Se/hän ei hetkauttanut minua mitenkään. Tai itse asiassa se vain nauratti että miten idioottimaisia jotkut ihmiset saattavat luuloonsa ja uskoonsa luottaen olla! Ja kuten sanoit, heidän uskoaan ei mikään tieto horjuta!!! :-)

Nimittäin jos meidänkin tekstejämme vertaa, ei minulle tulisi kuuna päivänä mieleen, että olisimme sama henkilö.

Sinä olet selvästi raamattusi lukenut, minä en jouluevankeliumeita enempää tiedä, enkä muitakaan uskovaisten juttuja.

Sanottakoon sekin, että olen kirjoittanut tänne n. kymmenisen juttua ja kaikki pelkkänä vieraana, mutta tästä lähtien käytän nimimerkkiä 'SW'.


Vieras

#595 Re: Re: Re: Re: Re:

25.08.2011 12:07

#539: Jumalan työrukkanen - Re: Re: Re: Re:  

 

Kerroppa missä "vääräuskoisia" on uhkailtu ja miten?

Jos tarkoitat Raamatun Sanan siteeraamisia, se ei ole uhkailua, vaan totta!

 

Juuri Raamataun siteerauksissa ja usein niihin liittyvissä jatkoselityksissä noita uhkauksia on tällä palstalla esiintynyt. Raamattu on lähinnä hölynpölyä.

dorrit
Vieras

#596 Re: Re: # 587

25.08.2011 12:24

#594: SW - Re: # 587

Ok. Mutta tuhlaat elämääsi täällä!

Toivottavasti sulla on myös joitain parempia foorumeja, joilla käyt. Netti- tai live.  Minusta tämä tuntuu paikalta, josta voi todella sanoa "Stop the bus, Iwant to get out!"  Itse en ainakaan halua täällä viipyä, tämä ei rakenna eikä rohkaise, ei puhu lähimmäisistään hyvää, ei usko, ei toivo, ei ole kärsivällinen eikä lempeä, ei unohda kärsimäänsä pahaa...

Ennen häipymistäni halusin vain "kuulla", että saat anteeksipyyntöni.

Ja vakavan suositukseni vaihtaa maisemaa.  ;)

Oletko käynyt joskus katsomassa mitään seurakuntia tai Israel-piirejä tms, mikä sua vois kiinnostaa?


Vieras

#597 Re: Se on uskoa, ei järkeilyä.

25.08.2011 12:50

#567: Tästä on kysymys. - Se on uskoa, ei järkeilyä. 

 >Meidän järkeilymme estää usemmiten tien löytymisen Jumalan yhteyteen.

Siinähän se ongelma onkin. Jos se ei käy järkeen, sei ei pidä paikkaansa.

 


Vieras

#598 Re: Sama teatteri eri nimimerkein jatkuu.

25.08.2011 13:11

#590: :) - Sama teatteri eri nimimerkein jatkuu. 

 

>SAMA LEIKKI JATKUU eri nimimerkein, kyllä sä olet aikamoinen PELLE, en voi muuta sanoa.
>Enpä todellakaan ihmettele, ettei täällä viihdy "KESKUSTELEMASSA" juuri kukaan. He ovat jo aikoja sitten huomanneet >TEATTERISI.
Oikeastaan tuo kommentti sopii parhaiten juuri sen kirjoittaneeseen henkilöön.
SW

#599 Re: Re: Re: # 587

25.08.2011 13:47

#596: dorrit - Re: Re: # 587

Saatan tuhlatakin, mutta mulla on siihen varaa. ;-)

Minut 'johdatti' tähän keskusteluun se uskonkiihkoilija, joka ei malttanut olla levittämättä tätä Israelin ylistystä aivan toisen aiheen adressin kommenteissa.

Kurkkasin tänne, ja ihastuin välittömästi tähän ilmapiiriin! :-) Näitä hurmahenkisiä juttuja on oikein viihdyttävää lueskella!

Kaiken huipentumana tuo oma 'likasankojournalistini'...

:-)

 

Valitse nimimerkki

#600 Raamatun Jumala on todellinen rakkaus

25.08.2011 14:20

Antoihan hän paholaiselle luvan kiusata Jobia,hänen uskollisinta palvelijaansa, aivan käsittämillä tavoilla.Aika pikkumainen tyyppi loppupeleissä siis.Ei ansaitse minun kunnioitustani tai kumarrustani tämä Jumala.