Hoitajamitoitusta EI SAA LASKEA KOUVOLASSA

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Hoitajamitoitusta EI SAA LASKEA KOUVOLASSA.


Vieras

#1

08.11.2016 09:06

Hoitajamitoitus on jo nykyisellään liian alhainen

Vieras

#2

08.11.2016 12:40

Hoitajamitoitusta täytyy pikemminkin nostaa!!!!

Vieras

#3

08.11.2016 18:27

Minun mielestä hoitajamitoitusta vanhustenhoidossa ei saisi laskea missään paikkakunnalla Suomessa. Hoitajat tekevät työtä vanhustenhoidossa jo tällä hetkellä Suomessa oman terveytensä kustannuksella. Toivoisin, että Superin puheenjohtaja Silja Paavola toteuttaisi lupauksensa ja tekisi asiasta valituksen Euroopan ihmisoikeustuomioistuimeen.
todella kalliiksi tulee

#4 Ehkä mitoitus ongelmaankin on löydettävissä ratkaisua.

08.11.2016 18:34

Superissa tilanne on todella vaikea, superilaiselle täytyy olla hoitaja ja lisäksi apulainen,eli tuuraaja. Niinkuin yleensä suomalaisessa työelämässä, eikä se vielä siihenkään rajoitu, eläkkeellä ollessa hoitaja terveyspalveluineen.

Vaikeaa ja ressaavaa on, työaikaakin pitäisi lyhentää kuuteen tuntiin. Li Andersson on sitä mieltä, että palkkaakin pitäisi nostaa ja kopsata rahat vaikkapa jonkun toisen rikkaan taskusta.(vissiin valtion kassa on tyhjä)

Halonen taasen pani kansan seisomaan leipäjonoissa, kuten ruotsalaiset tykkää seista jonoissa ja köyhdytti kansan, jota on ollut sitten helpompi globalisoida.

Ennen Neuvostoliitossa kaikki työllistettiin, kolhoositkin tuottivat paljon vähemmän, kuin kuluttivat. Rahaa painettiin ja maksettiin hyvää palkkaa, eikä rahaa tarvinnut käyttää, kun ei ollut juuri mitään mitä ostaakaan.

Onneksi Suomessa on vielä sen verran jäljellä puhujan valtaa, että voi ongelmiaankin valittaa. Suomessa aletaan hävittää jo huonompikuntoisia pois. Meneeköhän kestäväkehityskin, kuten kommunismi, että aikansa kutakin.


Vieras

#5

08.11.2016 21:03

Asia on tärkeä, henkilöstön mitoitusta ei saa laskea!!

Vieras

#6

09.11.2016 06:38

Olen hoitaja ja kotoisin Kouvolasta. liian pieni hoitajamäärä ja laatu on jo nyt laskenut hoidossa.

Vieras

#7

09.11.2016 09:46

Erittäin tärkeällä ja oikealla asialla ollaan!

Vieras

#8

09.11.2016 09:57

Koska olen lähihoitaja, ja tiedän että nyt jo kiire työpaikoilla heikentää ihmisten oikeutta hyvään elämän laatuun, ei sängyssä makaaminen ole ihmisen pääasiallinen päivätoimi!

Vieras

#9

09.11.2016 14:29

Olen työskennellyt hoitajana liki 40- vuotta ja nähnyt kuinka kaikessa kiristetään ja supistetaan.Vaatimukset kasvaa kaiken aikaa...henkilökuntaa vähennetään...se koulutus minkä olen saanut ei ole sitä varten että siivoan ja tiskaan...pesen pyykkiä ja kuskaan roskia.Minut on koulutettu hoitajaksi ihmiselle...apua tarvitsevalle..nyt tämä pääasia jää muiden töiden jalkoihin.Olen onnellinen että uraa on enemmän takana kuin edessa...ja ihmettelen kuka meitä tulevaisuudessa hoitaa?

Vieras

#10

11.11.2016 11:01

hyvän asian puolesta

Vieras

#11

11.11.2016 16:36

Tärkeä asia

Vieras

#12

12.11.2016 12:58

Hoitajia nyt jo liian vähän .

Vieras

#13

12.11.2016 16:02

Sukulaisia hoidossa Kouvolassa tiedän kuinka pienillä resusseilla siellä mennään. Vanhuksille ja heikkokuntoisille ei ole hoitajilla tarpeeksi aikaa nytkään.
Terveysasemilla pitäisi olla myös terveydenhoitaja. Myös entisissä kunnissa joissa oli terveyskeskus .

Vieras

#14

14.11.2016 10:03

Olen itse alalla ja tiedän kuinka kovilla hoitajat ovat.

Vieras

#15

14.11.2016 11:08

Erittäin tärkeää pystyä varmistamaan asukkaiden/potilaiden hyvä hoito. Ja erittäin tärkeää myös pitää huolta hoitajien jaksamisesta!!
He tekevät erittäin tärkeää, arvokasta, sekä henkisesti että fyysisesti hyvin raskasta tayötä. Ja kun tätä ei voida rahassa mitata...se näkyy myös palkoissa.