Liikuntaesikoulu Hyppiksen puolesta

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Liikuntaesikoulu Hyppiksen puolesta.

07.01.2012 18:27

Omat lapseni ovat käyneet Hyppiksen aikoinaan, eikä varmaan ole sattumaa, että harrastavat tänäkin päivänä säännöllisesti MIELELLÄÄN liikuntaa. Muistoissame elää hyvin aktiivinen ja luova esikouluaika ja osaavat ohjaajat.

#2 Re:

07.01.2012 19:01

#1: - Niin Hyppis kantaa useasti paljon kauemmin kuin vain eskarin ajan. Lapsena saadut positiiviset kokemukset liikunnasta ohjaavaat liikkumaan aikuisenakin. Siitä saatu positiivinen energia kantaa myös muilla elämänalueilla.

14.01.2012 11:21

Kävin itsekin kyseisen esikoulun. Opettajat olivat mukavia ja koko vuosi kyllä painui mieleen. Lapsista pidettiin huolta ja tekemistä riitti. (: Ja sellaistahan huolenpitoa vanhemmat haluavat lapsilleen?

#4 Re:

14.01.2012 13:27

#3: -  Oma tyttäreni oli jo vuosia sitten Hyppiksessä. Mahtava paikka sekä äidin että tyttären mielestä. Hoitajat olivat hyviä, oli liikuntaa, kaikkien kanssa oltiin kavereita. Paras päiväkoti aika ehdottomasti! Ja tytär harrastaa edelleen säännöllisesti liikuntaa.

Esa

#5 Hyppiksen puolesta

16.01.2012 20:32

Joona ja Oskari kävivät Hyppiksen jo 12 ja 9 v sitten . Huomasin silloin, että yksityiset hoitopaikat olivat Porvoon kaupungin hampaissa. Tämä on vuosien ajojahdin tulosta. Kunnallinen organisaatio ei koskaan kykene tuottamaan samanlaatuista palvelua kuin lapsemme sai Hyppiksessä. Pojat saivat hyvän alun ja muistavat vieläkin esikouluaikoja.
Anu

#6 Re: Hyppiksen puolesta

20.01.2012 14:45

#5: Esa - Hyppiksen puolesta

Kiitos Esa!

Voisitko vallan julkaista tämäntyyppistä tekstiä esim. Uusimaassa ? Sinulla on sana hallussa ja puhuthan tosiaan kokemuksesta!

Lämpöiset terveiset Joonalle ja Oskarille ja koko perheelle!