Oriveden Opisto säilytettävä Orivedellä!

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Oriveden Opisto säilytettävä Orivedellä!.

13.06.2013 10:57

oriveren opistoa ei saa poistaa.

13.06.2013 12:46

Perinteikäs kulttuurin kehto on säilytettävä Orivedellä!

14.06.2013 05:03

ORIVEDEN KESÄKURSSIEN HENKI, KLEMETTI-OPISTON PERINTEET KESÄISTEN MUSIIKKIKURSSIEN TIENNÄYTTÄJÄNÄ JA SUOMALAISEN KAMARIKUOROTOIMINNAN ALOITTAJANA - NIITÄ EI SAA VIEDÄ ORIVEDELTÄ POIS!

14.06.2013 13:00

Oriveden opisto on toiminnallaan valmentava, sivistävä, terapeuttinen, sopiva hyvin erilaisille intresseille pohjusteeksi. Sen siirtäminen on idioottimaisinta mitä kukaan voi keksiä. Ja olisi henkisen kehdon murhaamista. Samaa kuin repisi vanhan puun juurineen ja repisi vielä juurakon palasiksi ja ripotteöisi ne eripaikkoihin. Ympäristö ja rakennukset ovat paikan sydän ja juuret! Oriveden opisto ei ole siirrettävissä! Joku bisnes vainuinen yrittäneen kaapata opistoa. Todella rikollista toimintaa.
Kokemuksella

14.06.2013 13:12

Odiveden opisto on valmentva, sivistävä, terapeuttinen toiminnaltaan. Hyvin erilaisin intressein varustettujen ihmisten kohtaus-ja ponnahdus alusta. Ympäristö ja rakennukset luovat ainutlaatuiset puitteet, ne eivät ole siirrettävissä ja miksi pitäisi, kun ne ovat ja toimivat hyvin?! Eihän vanhaa hyvin voivaa puutakaan revitä juurineen ja yritetä laittaa kasvamaan juuren kappaleista!

Vieras

#81 Re: Aamulehden pääkirjoitus otti vahvasti kantaa opison puolesta.

28.12.2014 15:55