10KK LAURIA SIJOITETAAN 17.12.(!!!) POIS ÄIDIN LUOTA!!!

JEnnnau

#126 huhhuh mitä hommaa

07.04.2013 08:10

Ei mitään oikeita taustatietoja vain huhupuheita ja adressin yp poistelee viestejä :D
Kyllä sen nyt pitäis urpoimmillekki jo kertoa, ettei kaikkea kerrota.
Missäs ne isovanhemmat on, kun Kirsi hakee apua mediasta? Eli ei näy missään :)
huhhuh! Jos adressin aloittajakin olisi henkisesti kypsä ja tietäisi yhteiskunnasta jotain niin hän tietäisi, että vaikka tulisi 100 000 nimeä niin eduskunta ei tähän asiaan millään tavalla puutu :D
"isä ei puukottanut ketään ja kun kirsi soitti apua hän ei ollut raskaana" miksi se soitti apua, jos ketään ei puukotettu ? :o miksi isä on vankilassa, kun kaikki tiedämme hyvin suomen oikeusvaltion lepsut rangaistukset ja vankilaan on vaikea päästä :P
Säälittävää

#127

10.04.2013 05:04

Tämä on loppujen lopuksi hyvin surullinen tapaus. Henkisesti 10-vuotiaan tasolla oleva kehitysvammainen joutui omien lastensuojelutapausten katkeroittamien ääliöiden hyväksikäyttämäksi aloittamalla täysin älyttömän vihakampanjan lastensuojelua kohtaan eikä tämä onneton edes itse ymmärrä mitä on tekemässä. Lopputoloksena oli, että vauva jouduttiin siirtämään perhehoidosta laitoshoitoon perheen saamien uhka- ja herjausviestien takia ja laitoksessa hän joutuu olemaan kunnes täyttää 18 vuotta, sillä kukaan perhe ei enää uskalla ottaa häntä sijaishoitolapseksi tuon rähinäporukan takia.

Vieras

#128

12.08.2013 18:57

On todella törkeää, että pitää olla suurinpiirtein super ihminen, jotta saa pitää oman lapsena. Minulla on kolme vammaista lasta ja olen itse sairastellut paljon. Minulta yritettiin yhdessä vaiheessa myös viedä yksi lapsista pois. Onneksi asianajaja sai viranomaisten päät kääntymään ja sain pitää hänet sillä ehdolla, että suostuisin ottamaan vastaan kotipalvelua tukitoimenpiteenä.
Mm

#129 Re:

04.08.2014 03:16

#11: -  

 

Yli 100€/per pää

Vieras

#130 Kehitysvamma ei ole huostaanoton syy

08.04.2015 08:30

...eikä saa ollakaan syy huostaanotolle.

Tätä tapausta on liioteltu, oikeasti huostaanotolle on oikea hyvä syy. Kyseenalaistavat kommentit sekä faktat läheisiltä poistetaan Kirsin fb-sivulta, mikä tekeekin tästä tapauksesta oudon.

Kirsi ei osaa edes itsestään huolehtia, ja liikkuu huonossa seurassa, joissa ollaan avoimesti rikollisia, rasisteja ja natsismin kannattajia. Laurin isäkään ei ole ihan normaali väkivalta- ja rikostaustoineen, ja tuon miehen kanssahan Kirsi on mielellään.  Laurin isähän puukotti jotakin (vissiin niitä hörhökavereita) Kirsin asunnolla tämän ollessa raskaana ja kännissäkin vielä. Kirsi on uhannut myös kasvattaa pojastaansa natsin ja rasistin. Kuulostaako hyvältä, että lapsi kasvaa tuollaisessa ympäristössä? Laurin kehitysvammaisuus on tuossa tapauksessa todennäköistä, jos äiti on juonut puukotustapauksen aikana, ja onkohan juonut muulloinkin. 

Jos Kirsi olisi vammaton, kaikki olisivat tuumanneet huostaanottoon: "Hyvä, että Lauri huostaanotettiin, kun uhkaa kasvattavansa lapsestaansa natsin.".