Muslimilasten oikeuksien laiminlyönti Strömbergin ala-asteella

#101 Re: Re: Re: MUUKALAISTEN KOULUTUS

25.07.2015 09:00

#99: Qman - Re: Re: MUUKALAISTEN KOULUTUS

Aivan niin. Maahanmuuttaja saa tulla tänne tämän maan kulttuurin ehdoilla. Islam ei ole sellainen asia, jota Suomen pitäisi tukea. Jos muslimimaissa on elo mukavampaa, hopi hopi sinne vaan.

Tuure

#102 Re: Re: MUUKALAISTEN KOULUTUS

25.07.2015 09:26

#7: - Re: MUUKALAISTEN KOULUTUS

Miten se on niin vaikeaa käsittää että ME emme halua tänne pakolaisia, emme islamin kannattajia, emmekä ketään muitakaan jotka millään lailla vaativat MEITÄ mukautumaan heidän tapoihinsa. Meidän kaltaisia ihmisiä on paljon ja niitä tulee olemaan paljon enemmän kaiken aikaa. "Täynnä vihaa ja tietämättömyyttä", miten säälittävä kommentti. Mitä enemmän on tietämystä, sitä enemmän vastustan islamin leviämistä maahamme, ja koko eurooppaan. Minä olen todella ylpeä omasta alkuperästäni, koulutuksesta, työstäni, harrastuksistani jne. Ja kukaan, ei kukaan tule niitä muokkaamaan ja vaatimaan minua muuttumaan. Seison tuon rehtorin linjauksen takana täysin. Hän tekee loistavaa työtä koulussaan, ja toivon että kaikki muutkin oppilaitokset pitävät kiinni meidän suomalaisten traditioista.

Kyllästynyt.

#103 Kerranki rehtori joka käyttää aivoja.

25.07.2015 14:52

Ei mitään erityisoikeuksia ulkomaalaisille. Jos ei maassa voi olla maan tavalla, niin ei muuta kuin ulos maasta, täällä ei ole pakko asua.

Abdi

#104 tyhmma soomilainen

05.04.2016 10:37

Taita ola soomilainen vahha yksinkertaine? Muslim ei tarvi teke työ, ei opiskela, Kela anta raha ja vääräuskoinen kumarta. Hahahah.

t. Abdi

UUS NATSI

#105 卐 ISLAMI ON HOMO`PROPAGANDAA'' TM (PATENTOITU SOLVAUS) 卐

11.10.2019 22:06

<<<卐>>>

ISLAMI ON HOMO PROPAGANDAA JA KORAANILLA PYYHIN PÉRSE REIKÄNI

KAIKKI HOMO SEKSUAALIT PITÄÄ TAPPAA!

(MUHAMETTILAISET HINTENDOT)

HEIL HITLER!

MARCO DE WIT SUOMEN UUDEKSI PRESIDENTIKSI JA HOMOT KESKITYSLEIRIIN!

(ELI ISLAMISTI HIVI SIKAILEVAT HINTTARIT)

ISLAMISTIT TYKKÄÄ VETÄÄ PIKKU POIKIA 9-V PÉRSEESEEN KOKA MUHAMED AL GAY KIN TEKI NIIHN 1500 LUVULLA

;) __;