Ilkka Kanerva - Älä eroa

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Ilkka Kanerva - Älä eroa.

Joose Nurminen
Turku

24.03.2008 20:15

On lapsellista uskoa, että kättelemällä "Condieta" kahteen otteeseen ja juttelemalla niitä näitä puolituntisen tapaamisen aikana voitaisiin luoda "hyvät välit". Vierailu on vain symbolinen, ja sillä halutaan tehdä selväksi Yhdysvaltain suhtautuminen Tuomiojan ja Halosen ulkopolitiikkaan.

Ja mitä Kanerva sanoi duuman vaalien alla? "Venäläiset ovat valinneet jatkuvuuden", hän totesi, ei tuominnut tai kritisoinut. Venäjän presidenttiä valittaessa hän ilmaisi pettymyksensä Etyjin puolesta, ettei vaalitarkkailuoperaatiosta tullut sopua.

Kanerva on valehdellut, Kanerva on käyttäytynyt sopimattomasti ja nyt hän on myöntänyt kaiken tämän luullen saavansa kaiken anteeksi, mutta Suomen ulkoministerillä käydään strippariryhmän mainoskampanjaa niin kauan kuin Kanerva pysyy virassaan. Ei ihan kuka tahansa ministeri päädy samaan tilanteeseen toista kertaa, kun vaaleistakaan ei ole kuin vuosi. Nyt Kanervalla on enää jäljellä 3 vuotta ja 200 tekstiviestiä. Ike on aina Ike, joten en uskoisi miehen selviävän kunnialla noista kolmesta vuodestakaan.

pekka paananen
espoo

#2 Kyllä ulkoministerillä

28.03.2008 08:05

hölmöilyjen suhteen pitää olla nolla toleranssi.
Joten potkut jos itse ei älyä erota.
Pia Liukkonen
Vantaa

#3 Kanerva on tyhmä, eikä Suomella ole varaa sellaiseen

02.04.2008 20:19

Ei asiassa ole mitään muuta 'syyllistä' tai huonoa, kuin se, että Kanervan tyhmyys ja moraalittomuus paljastui koko kansalle. 60-v. eikä osaa ajatella, kuin seksinhimoaan.

Kanervahan on vakiintuneessa parisuhteessa. Tyttöystävä parka. Itse jättäisin Kanervan alta aikayksikön, jos tämmöistä sikailua ilmenisi.

Jos näin ala-arvoisen hölmöjä hyväksyttäisiin maan johtoelimiin, niin mitä meiltä muilta voidaan vaatia? Heitetään kaikki aivot romukoppaan, vaikka siltähän tää Suomi-meininki välillä vaikuttaa.

Jos Kanervaa ei erotettaisi, olisin enemmän huolissani tämän maan henkisestä tilasta. (Olen kyllä muutenkin, kun kapitalistit valittiin johtoon: tuhoisat seuraukset kaikelle sosiaaliselle vastuulle, näemmä.)