Adressi Israelin tueksi!

Adressi Israelin tueksi! / Tiedotteet / Terveiset ulkoministeri Erkki Tuomiojalle! / Kommentit


Vieras

#1

01.06.2015 05:03

Asun mieheni kanssa Intiassa ja seuraan netin valityksella tapahtumia Suomessa. Olen ollut iloinen siita, etta Suomeen tulee uusi hallitus uusine ministereineen ja eduskunta uudistuu, kun joitakin ensikertalaisiakin paasi mukaan sinne. Erityisesti odotan innolla ministereiden sanomisia ja tekemisia, joita voin seurata lehtikirjoittelun valityksella.
Olen monena vuotena ihmetellyt aikaisemman ulkoministeri Erkki Tuomiojan sanomisia ja tekemisia. Mielestani ne ovat joissakin asioissa vuodesta toiseen puolueellisia. Eras naista asioista, joka on toistuvasti pistanyt silmaani on hanen yksipuolinen palestiinalaisten asian seka poliittinen etta ideologinen suosiminen Israelin ja sen asukkaiden, seka juutalaisten , arabien etta kristittyjen kustannuksella. Han esittaa olevansa ateisti ja se on o.k., mutta mielestani se ei oikeuta vaheksymaan arkeologian ja yleisen historian tuomia tosiasioita tuon pienen maakaistaleen menneesta historiasta ja omistussuhteista. Siellahan on kautta vuosituhansien asunut niin juutalaisia, arabeja, kristittyja jne.
Olen iloinen, etta Suomi on saanut uuden ulkoministerin, joka jo yleissivistyksen perusteella tuntee Raamattua ja haluaa kunnioittaa tuon alueen koko maailmalle antamaa juutalaiskristillista perintoa, josta Eurooppakin on saanut nauttia vuosisatojen ajan.
Marjut Chugh, VTM, New Delhi Intia

Kommentoi adressia




Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…