Vetoomus Meri-Rastilan, Kivinokan ja Vartiosaaren puolesta

Vetoomus Meri-Rastilan, Kivinokan ja Vartiosaaren puolesta / Tiedotteet / Jo yli 1000 allekirjoitusta Helsingin luontoalueiden puolesta! / Kommentit

Vieras

27.11.2013 17:56

Kaupunki tarvitsee myös keuhkot, jokainen viheralue on tarpeellinen ja kaunis, elävä kasvusto on elämän merkki kivi/betoni/sementti ympäristössä
Joona Vainio

#2 Kognitiivista dissonanssia

03.12.2013 11:27

Tämä on avoin kommentti kaikille Meri-Rastilan. Kivinokan ja muiden viher- ja luonnonsuojelualueiden tai niiden välittömän läheisyyden lähiöittämiselle. Lasten Potteria lainatakseni; ankeuttamiselle.

Anteeksi arvon kaupungin herrat, rouvat ja neidit ja nuoret valkokaulusuraohjusklopit. Mitä ihmettä te oikein ajattelette? Tällaisille paikoille ei todellakaan tule mitään halpoja uudisasuntoja Helsingin "uudisasukkaiden" ja vähäosaisempien nuorten lapsiperheiden tai muiden asunnottomien hätään. Vaan huippukalliita ökyasuntoja merinäköalalla parhaille paikoille. Ilkeämielinen voisi sanoa, tarvitseeko jo ennen luontoideansa puolesta hyvä vihreäkin nykyään tilaa toiselle mersulle tai bemarille talliin?

Parhaille betonioimatta Euroopassa ainutlaatuisiakin kaupunkiluontosaarekkeita. Niinkuin ei muka Helsingin valtavasta läänistä joutomaata löytyisi. Excuse moi, laissez moi rire!

Vieras

24.01.2014 12:33

Kivinokkaan voisi tehdä opastettuja turistiretkiä, jonka jälkeen kahvit Maijan kahvilassa tai vaikka soutaen arabianrantaan shoppailemaan.
Mari Heikkinen

Kommentoi adressia

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…