Vetoomus Meri-Rastilan, Kivinokan ja Vartiosaaren puolesta

Vetoomus Meri-Rastilan, Kivinokan ja Vartiosaaren puolesta / Tiedotteet / Ota kantaa uuden vaihemaakuntakaavan tavoitteisiin / Kommentit

04.01.2014 16:10

On käsittämätöntä että nämä alueet uhrataan !! - Ei tarvitse ihmetellä pahoinvointia kun ihmisille ei jätetä aitoon virkistäytymiseen tilaa!
Ehdottomasti tälle rakentamiselle EI !!

05.01.2014 09:14

Miks ne ei hitto rakenna niit talojaan esim vuosaaren golf kentälle siin olis valmista aukeeta ,eihän siel ku muutama rikas mailan heiluttaja käy sillon tällön pelaamassa,pitää ain pilata kaunis luonto ja mitä tuhannet ihmiset kävelee ihailee ympäri vuoden . Golf kenttä on ihan jonnii joutavaa turhaa maata kyllä siin on tarpeeksi meri maisemaa rikkaille prkl......?

06.01.2014 15:47

Vartiosaareen on ilmeisen kauan toivottu parempia veneyhteyksiä. Miksi kaupunki ei ole halunjut niitä järjestää? Siltojen rakentamiseen nähden ratkaisu olisi kesäajalle luonteva ja toimiva. Saaren ainutlaatuinen luonto, moni-ilmeinen ympäristö, autoton paratiisi 'keskellä kaupunkia' on minusta ehdottomasti säilytettävä, henkireikä ja virksitymispaikka tiiviin rakentamisen asukkaille. Suunnitelmat asuinalueen rakentamisesta Vartiosaareen ovat varma tae murskata saaren uniikki ympäristö. Ikuisesti. Virkistystoimintaa voisi kehittää kioskin, uimarannan ja pienen venelaiturin merkeissä.
t. Anna Sammalkorpi,
laajasalolainen vuodesta 1963

07.01.2014 05:17

Ehdottomasti kaikki golf-kentät rakennettava ja jätetään vielä tuhoamattomat alueet hengitysreiiksi/virkistysalueiksi ja rakentamatta!

Kommentoi adressia

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…