KELAN laittomuuksille loppu

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista KELAN laittomuuksille loppu.

mh

#26 Kelan uhri ja vakuutusyhtiö Pohjolan uhri jo 10 vuotta

01.07.2017 10:15

Kela on evännyt korvauksien maksamisen kohdallani vedoten milloin mihinkin lakiin tai löydöksiin,koska alkuhoito oli puuttellinen johtuen pätemättömästä venäläislääkäristä joka pialsi alkuun kaiken.

Minulla on todettu keskivaikea/vaikea aivovamma josta johtuu työkyvttömyys eikä uudelleen kouluttautumisestakaan tule mitään,kongitiiviset oireet ovat heikkoa,lähimuisti on todella heikko puhumattakaan keskittymisestä,väsymisestä,tarrkkaavaisuudesta ym,neuropsykologisetetstit tehty 2009.2010.2015 ja aina eri tekijä eikä korjaantumista ole asioissani tapahtunut,sain onnettomuudessa myös nilkan ja ranteen murtumat sekä kaularnkavamman jossa pieni välilevynpullistuma ja juuriaukonahtauma.kelan mielestä minulla on vain lieväaivovamman jälkitila mutta minun lausunnoissani ei niin edes lue mitä kela taas kertoi vakuutusoikeudelle,minulla oireina on jatkuva tinnitus,näkökenttäpuutokset,puutumista,kipuja edelleen lähes päivittäin korvissa.silmissä,niskassa,nilkassa ja päässä mutta kela ei ole hyväksynyt koko aikana aivovammaani vaikka nytkin on todettu aivoradoisaa pientä poikkeavuutta ja tämän lisäksi onnettomuudesta johtuvan etenevän atrofian (aivojen surkastuminen)jonka vuoksi muutkin ovat saaneet eläkkeen tahtomattaan,myös muut ovat saaneet eläkkeen ja sairaspäivärahat kelasta pelkillä nepsytesteillä,olin työtön perheeheni asioista johtuen onnettomuuden saatuessa ja tämä kelan takaa ajo on tullut selväksi juuri tuon takia!minulla on myös olkapäätkin rikki en tiedä johtuvatko nekin onnettomuudesta kun kukaan ei ole ollut halukas tutkimaan tai laittaamaan asiansa osaavalle taholle minua!

minulla on muitakin sairauksia!

KYRPÄ

#27 ☩ (卐) ϟϟ

05.03.2020 09:07

ON SE VITU KU VITU...

SOMALIT SAA ILMASTA RAHAA JOKA KK. 3000€ (3DONAA) TILILLE JA MEIKÄ EI SAA KU 400€

... JA NY EI OO TUKLLU SITÄKÄÄN

[SANOVAT VIELÄ ET SINÄ RASISTI , SINÄ RASISTI!]

KU VAATII OIKEUKSIAAN !

ON SIINÄ MEILLÄ HALLITUS VITU !

EU ERO !

MARKKA TAKAS !

MUSUT JA MATUT VITUUN !

Vieras

06.03.2020 06:38

KELA ON YKS P3RSE !

TUKEE VAAN MATUJA JA

VITUILEE SUOMALAISILLE !'

:(

kela on ihan kusipää

#29 suomelle kustaa matulle mannaa :(!!!

02.04.2020 17:14

Kela kusee suomalaisii naamaan