Micro60 AKK:n hyväksymäksi karting luokaksi

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Micro60 AKK:n hyväksymäksi karting luokaksi.

Vieras

26.02.2014 14:56

Tämä luokka on edullinen ja helppo harrastaa niin kuljettajalle kuin huoltajallekin. Halutessa tarjoaa kuitenkin todellisen haasteen vaativallekin kilpailijalle ja tasoa löytyy.
mukana ollaan

#2 Suosittelen

26.02.2014 17:07

Luokka on kansainvälisesti suosittu tasaväkisistä moottoreista johtuen, useampia moottorivaihtoehtoja, ei mikään yks merkkiluokka. Monissa Euroopan maissa käytössä juuri nämä moottorit pikkuluokissa aloittavilla kuskeilla, samalla perusmoottorilla voi jatkaa seuraavaan luokkaa.
Karjala6

#3 radalle vaan kaikki. motti mikä motti

26.02.2014 18:30

Henkkoht mielipide on että ei tämä luokka ainakaan keneltäkään pois ole. Rakettimikroilla on oma kannattajakunta ja tällä oma. Osa muksuista ajaa varmasti molempia luokkia. Ja kyläkisoissa jos on vähemmän kuskeja menee varmaan koffimikrot ja rakettimikrot kummasti samassa lähdössä. Isommissa luokissa onnistuu niin miksikäs ei tässäkin. Käytettyjä motteja saa muutamalla satasella. Eroa voi vanhan luokkarin koneella olla uuteen verrattuna pari pientä numeroa kierroksessa mutta kyllä se ero tuon ikäsissä on maaliviivalla niin paljon enempi kaasarin, rungon ja kuskin säädöissä että liekkö tuolla tuloslistalla edes merkitystä. Sekunnin sisään vetelivät viime kesänä 50 kf kuutostakin.

raketti

27.02.2014 04:44

itse suosittelisin myös microjen yhdistämistä. On paljon kehittävämpää ja hauskempaa harrastella, mikäli kuskeja useampia.
Markos

#5 Hyvä paketti

02.03.2014 06:31

Hyvä luokka cadetin jälkeen jatkaa opettelua kartingin saloihin. Vauhti kasvaa juuri sen verta että jarrutus asia tulee opiskeluun, välityksen merkitys kierosaikaan tämä molemmille kuskille ja huoltajalle. Moottorit on tasaväkisä vaaditaan virheetöntä ajoa kuskilta. Käytettyjä ja uusia moottoreita löytyy hyvin, pysyy kustannukset kurissa. Mini60 ja micro60 yhteis kisoissa rittää osanottajia näin järjestävä tahokin hyötyy tilanteesta. Saadaan tasokkaita viikonloppuja kun tiedetään kuljettajien tulevan kilpailemaan.

Vieras

04.03.2014 06:20

Asiaa... vielä kun sais vastaan hannaajien kuvat ja nimet näkyviin!