Tarhapuiston koulua ei saa lakkauttaa

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Tarhapuiston koulua ei saa lakkauttaa.

Ali Alokeili
Vantaa

#1 tarhapuiston puolesta

22.09.2009 17:46

Olen Ali Alokeili. Lapseni Zahra ja Hussein opiskelevat tarhapuiston koulussa. He viihtyvät ja pitävät opiskelusta sielä. Sielä on kivoja opettajia ja rehtori. Olisi väärin oppilaiden sekä opettajien kannalta, jos tarhapuisto lakkautettaisiin, sillä omat lapseni sekä muiden perheiden lapset joutuisivat keskenkaiken vaihtamaan koulua. Tämä ei olisi lapsen kehityksen kannalta kovinkaan hyvä juttu, sillä tuttu ja turvallinen kouluympäristö vaihtuisi uuteen, jossa taas on kerättävä uudet kaverit. Lapsemme joutuisivat vaihtamaan koulua jonnekin pitkälle ja se olisi meitä. Itse asumme lähellä koulua, joten koulu on meidän lapsille sijainnin kannalta hyvä paikka. Toivomme, että meidän ja muiden perheiden lapset saisivat jatkaa tarhapuistossa.
Teija Pahkala
Vantaa

#2 Nimien keräys adressiin

23.09.2009 11:14

Hei kaikille!
Nyt voisi laittaa hihat heilumaan nimien keräämiseksi ja näin osoittaa olevamme tosissamme.
Olemme koko perheen voimin (4 nimeä) osallistuneet tähän ja lisäksi 11 muuta nimeä on listassa. Lisää odotellaan eli kaikki sukulaiset ja ystävät sekä kummit ja työkaverit ovat saaneet tiedon tästä adressista.
Nimen laittaminen ei vaadi sähköpostiosoitetta, kuten itsekin luulin ensin, joten oppilaat itsekin voivat allekirjoittaa halutessaan adressin.
Tsemppiä taisteluun koulun säilyttämiseksi. Otetaan esimerkkiä Tapanilan asukkaiden taistelusta ala-asteen puolesta.
Päivi Mallila
Vantaa

#3 Tiedote

23.09.2009 13:20

Tiedote pitää laittaa tästä asiasta jokaiseen mahdolliseen paikkaan !
Kaikki vanhemmat eivät lue lastensa tuomaa postia koululta !
Infoa lisää ! Näkyviin paikkoihin, kirjasto, kaupan seinät, terveysasema jne.
Sari Lassila
Adressin tekijä

#4 Viekää viestiä eteenpäin

23.09.2009 18:13

Olen kaikkien edellä kirjoittaneiden kanssa samaa mieltä, ja ennen kaikkea toivon teidän ryhtyvän tuumasta toimeen tuossa viestin levittämisessä. Eli jakakaa adressin osoitetta kaikkiin mahdollisiin paikkoihin ja jos teillä on oman lapsenne luokan vanhempien yhteystietoja, niin laittakaa sitäkin kautta viestiä eteenpäin. Kaikkien allekirjoitukset ovat tärkeitä, mutta ennen kaikkea kaikkien vantaalaisten. Meillä on huomenna johtokunnan kokous ja varmasti myös siellä mietimme, miten voisimme tiedottaa asiasta enemmän.
Päivi Mallila
Vantaa

#5 VIESTIÄ ETEENPÄIN

23.09.2009 21:47

Laitan ainakin henk.koht. tietoa eteenpäin sivuilla !
En voi jalkautua koska pieni vauva kotona ja kipeenä minä sekä vauva !
Nyt illalla on onneksi aikaa tehdä näitä "hommia" :)
Laittakaa muutkin eteenpäin tietoa Vantaan alueella !!!!
Teija Pahkala
Vantaa

#6 Tilaisuus 30.9.09

24.09.2009 11:34

Hei,
vielä lyhyt kommentti tilaisuuden järjestämisestä:
- tilana Tarhapuiston koulun jumppasali
- aikaa 1 tunti
edellinen tilaisuus alueen koulujärjestelyistä oli Havukosken koululla ja sekin oli täynnä ja tilaisuus kesti ainakin kaksi tuntia.
Nyt varmasti päättäjät näkevät että väkeä on paikalla, kun tila on pieni, mutta kaikki halukkaat tuskin mahtuvat sisään ja montako puheenvuoroa tunnissa ehtii esille tuomaan.
Pia Söderqvist-Kainulainen
Vantaa

#7 Havukoski asuinpaikkana

02.10.2009 09:21

Hei,

Olen kolmen lapsen äiti ja vanhin lapseni on toisella luokalla Tarhapuiston koulussa. Rupesimme n. vuosi sitten miettimään asunnon ostoa ja tyttäreni ilmoitti minulle, että äiti minä en halua vaihtaa koulua.
Samoihin aikoihin sitten tuli päätös siitä, että koulu saa jatkaa toimintaansa ainakin vuoteen 2017 saakka. Tästä päätöksestä huojentuneena päätimme ostaa asuntomme Havukoskelta.
Tilanne näytti hyvältä, tyttäreni koulumatka lyheni hieman, kaverit säilyivät samana ja kaksospoikammekaan eivät joutuneet vaihtamaan päiväkotia. Erityisesti vaikutti myös se, että 1,5 vuoden päästä kun kaksospoikamme aloittavat koulun, heillä olisi mahdollisuus käydä Tarhapuiston koulua.
Noin viikko muuttomme jälkeen rupesi liikkumaan huhu siitä, että Tarhapuiston koulua oltaisiin taas lakkauttamassa. Voitte kuvitella pettymyksemme määrän. Luulen että emme ole ainoita, jotka ovat pitäneet Tarhapuiston koulua yhtenä tärkeimmistä asioista koko Havukosken alueella. Minkä vuoksi haluaisimme jäädä Havukoskelle asumaan, jos lapsiltamme riistetään mahdollisuus opiskella pienessä koulussa joka tarjoaa turvallisen ja miellyttävän opiskeluilmapiirin?