Vetoomus Meri-Rastilan, Kivinokan ja Vartiosaaren puolesta

Vetoomus Meri-Rastilan, Kivinokan ja Vartiosaaren puolesta / Tiedotteet / Luonto-Liiton Siilin piikki -palkinto Helsingin kaupunkisuunnittelijoille / Kommentit

29.04.2014 14:20

Oikein hyvä, voisi antaa vaikka kaksi piikkiä, paitsi että siili kärsii.

29.04.2014 15:35

se on oikein! Törkeetä kun ei saada mitään aikaan .. Rakentaminen vaan alkaa..mmrrr.. ;(

29.04.2014 17:00

Nämä alueet tulisi ehdottamasti säilyttää ulkoilu ja virkistysalueina. Tulevaisuudessa tarvitsemme tällaisia alueita. Kivinokkaa ei missään nimessä saa rakentaa!!

29.04.2014 18:05

Siinipä piikki löysi paikanssa perustellusti!
Puotilan poika vm. 1961

#5 Kaupunkisuunnittelijat pelkäävät elantoaan

29.04.2014 19:28

Nämä ns.kaupunkisuunnittelijat ovat virastohuoneissaan pelko persiissä. Tekevät kaiken maailman suunnitelmia vain siksi, että he haluavat osoittaa tekevänsä jotain leipänsä eteen. Suunnitelmat ovat aivan UFOja ja osuvat turhan usein luontokohteisiinkin. Kalasatamastakin piti tulla jokin hieno ja moderni alue...katsokaapa mikä on tilanne. Suurimmasta osasta hankkeita puuttuu sellainen pikku yksityiskohta kuin rahoitus! Sipoosta piti vallata lisää maita kun Helsingissä ei ole tilaa, Pajusen Krim. Tehdäänkö siellä mitään? No ei! Helsingin kaupunginvaltuusto, joka äänestää maan käytöstä alueella, on siirtomaalaiskepujen ja toisaalta ruskeakielisten kokkarinuorten miehittämä joukkio, jolla ei ole mitään käsitystä luontoarvoista kunhan golf-nurmet vain viheriöivät.

Kirjoittaja on poistanut viestinsä (Näytä tarkemmat tiedot)

18.06.2014 10:10

18.06.2014 16:16

Kirjoita kommentti

Kommentoi adressia

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…