EI! synnytysten lopettamiselle Oulaskankaalla.

EI! synnytysten lopettamiselle Oulaskankaalla. / Tiedotteet / Tervetuloa mielenilmaukseen Oulaisiin lauantaina 10.5!!! / Kommentit

06.05.2014 15:49

Synnytyksiä ei saa lopettaa Oulaskankaalta!

06.05.2014 18:13

Oulakankaan sairaalan synnytysosasto on TÄRKEÄ alueen odottaville ÄIDEILLE ja elintärkeä syntyville vauvoille. Synnytysosastoa ei saa lopettaa!!

08.05.2014 09:57

Aihetta on, hienoa, että jaksatte taistella.

10.05.2014 05:40

Kun oyksi:a pitäisi laajentaa ja henkilökutaa lisätä ,jos,Oulaskangas lopetetaan.Niin laajenetaan Oulaskangastasta.Saadaan kyseinen lääkäri .Sairaanhoito oppilaitos säilyy,Palvelu paranee,ja OYKS:in paineet vähenee.Kivuliaan äidin ei tarvitse rynkyttää ahtaan auton kyydissä kauas,se ei paranna vauvan ja äidin oloa ja lääkäristä ei tietoakaan. Lapsiperheiden kotiolot paranevat ,kun ei hoito ole tehty lähellä mahdottomaksi. Tällä nykyisellä kaavailulla loppu pelissä ei saada apua ja turvaa ,vaan vaikeus ja turvatomuus kasvaa ja säteilee paljon kauemmas ,kuin pelkästään syntyvään vauvaan .kustannukset eivät pienene. Mikä on lopuksi takana ,kun halutaan lain nimissä vain vaikeuttaa ihmisten elämää ,kun sen samalla vaivalla voisi tehdä helpommaksikkin.
Näin säilyisi koko muukin toiminta hyväksi koetussa sairaalassamme. TAI: Kun laki on voitu tehdä näin päin, Ei ole mikään konsti muuttaa sitä takaisin entiseleen ja tehdä siitä OIKEUDEN MUKAISTA KAIKILLE JA TEHDÄ IHMISTEN ELÄMÄ MAHDOLLISEKSI.MUISTAKAA PÄÄTTÄJÄT MITÄ OLETTE LUVANNEET OTTAESSANNE VASTAAN TYÖNNE. TEIDÄN TULEE AJATELLA KANSAKUNNAN PARASTA .

LAAJAN ALUEEN VÄESTÖN TODELLISET VAIKEUDET HUOMIOON OTTAEN TERVEISIN

Anja Paananen
APUA TARVINNUT

#5 Re:

10.05.2014 06:19

KERÄTKÄÄ NIMEJÄ MUTTA KERTOKAA SAMALLA  ,ETTÄ LAAJENNETAAN OULASKANGASTA  SAADAAN SE LASTEN LÄÄKÄRI .SÄILYY SAIRAANHOITO OPPILAITOS ,SAIRAALA PAINEET OUKSISTA VÄHENEE .TULEE KUSTANNUKSISSA SÄÄSTÖJÄ  .ÄITIEN ,VAUVOJEN JA  LAAJAN ALUEEN IHMISTEN HOITOMAHDOLLISUUS  HOITOON ON LÄHEMPÄNÄ. TYÖLLISYYS PARANEE.  KYLLÄ OYKSI SIITÄ HUOLIMATTA PYSYY PYSTÖSSÄ .TURVATTOMUUS SÄTEILEE PALJON KAUEMMAKSI KUIN VAIN SIIHEN ÄITIIN JA  VAUVAAN .                 AUTOLLA MENESSÄ SYNNYTTÄMÄÄN EI OLE LÄÄKÄRISTÄ TIETOAKAAN ,SE ASIA EI AINA SEURAA OLETTAMUKSIA JA SÄÄNTÖJÄ  JA LAKIPYKÄLIÄ. AJATTELEEKO LAIN SÄÄTÄ NIITÄ ÄIDIN TUSKIA OLENKAAN,NE VOI TULLA ITSELLE ETEEN TOISENLAISEN VAIVAN TUSKANA JOSKUS JA APUA EI OLE.                                  .MATKALLE OLISI VAUVA TULLUT .KUN EN OLIS AJOISSA TAJUNNUT LÄHTEÄ OUKSIIN ASTI .TAI SITTEN SIELLÄ OLIS PITÄNYT OLLA TOSELLAKIN KERTAA VIIKKO ETUKÄTEEN  . .KUN EI TIEDÄ MILLOIN ON TODELA H AHETKI .KUN TEETTELEE VIIKON JA SITTEN VAIN SE YHTÄ ÄKKIÄ TAPAHTUU.                         MITÄHÄN MINUNKIN HOIDOT OLISIVAT YHTEIS KUNNALLE MAKSANEET ,JOS OLISI PITÄNYT KAIKKI APU HAKEA OYKSISTA ASTI               .MIKSILAIN LAATIJAT TEKEVÄT IHMISTEN ELÄMÄN VAIKEAMMAKSI ,KUN SEN SAMALLA VAIVALLA VOIS SAADA PAREMMAKSIKKIN