Oikeus vaihtoehtohoitoihin

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Oikeus vaihtoehtohoitoihin .

Willem-Eric de Wit
Turku/Lieto

#1 Vapaassa kansakunnassa tämä on itsestäänselvyys

17.04.2010 10:43

Ikävä kyllä olen samaa mieltä että tämä adressi on hyvin tarpeellinen jotta itsestäänselvyyksiä ei unohdeta.. Itsenäinen historiamme pitäisi muistuttaa meitä siitä mitä vapaus ja itsemääräämisoikeus tarkoittaa.
Perusoikeuksia ja yksilövapautta ei ole jos niitä ei vaalita aktiivisesti ja äänekkäästi.
Poliitikkojen on aika perehtyä minimivaltio käsitteeseen jotta eivät lamauta kansalaisiaan veroilla.
Luomuhoitoa
Vieras

31.07.2010 10:40

Ihminen on osa luontoa ja luonnon saastuttaminen on ympäristörikos, siten myös lääkekemikaalit ihmisen elimistössä ovat vierasaineita ja ympäristömyrkkyjä ja saattavat olla ympäristörikoksia ja ovat usein myös huumeita. Ihmisillä on oltava oikeus valita luonnomukainen ja ympäristöystävällinen luontaishoito, se on valintaa elimistön terveyden ja puhtaan ympäristön hyväksi.
Lumira

#3 Vapaa valinta kaikille

25.11.2011 14:36

Kaikista eniten terveyttämme edistää terve ja myrkyistä puhdas luonnon ravinto tasapuolisesti käytettynä ja nykyään kun luonnossa saateiden ja lannoituksen ns tehotoutannon vuoksi elintärkeitä ravintoaineita on vähemmän voi olla tarpeen käyttää lisäravinteita ja vitamiineja ja kivennäisaineita terveytemme säilymisen turvaamiseksi.En pidä lääkekemikaaleja välttämättöminä, muuta kuin hetkellisesti käytettynä. Kansainvälisestikin jo tunnustetaan luonnon uutteiden terveysvaikutukset ja ennaltaehkäisy ja ennen kaikkea elimistö säästyy lääkeriippuvuudesta ja haittavaikutuksista ja merkittäviä taloudellisia säästöjö syntyy, kun ei tarvita kalliita lääketeollisuuden kemikaaleja ja myös ympäristö säästyy. Moni lääketieteilijä valitsee Suomessa lääkekemikaalit ainoiksi oikeiksi, koska saavat hyvät provisoit yms. etuja.

Vieras

19.11.2015 07:38

Koska olen itse Diplomi vyöh.terapeutti ja saanut lukemattomia hyviä hoitotuloksia. Olen myös Dipl.lymfaterapeuttina saanut monen ihmisen säärihaavan umpeutumaan. . . ym
Itse olen käyttänyt Akupunktiota, Homeopatiaa ja saanut niistä apua reumaan. Kiropraktikko ja Osteopaatti pitävät selkäni kunnossa.
Järjenkäyttösallittua

14.12.2015 15:15

Ikävä kyllä suomalaisia on holhottava, sillä erilaisten  uskomusten takia eräs ihmisjoukko on vaaraksi itsensä(ja lastensa )terveydelle.