Assembly-tapahtuma kiellettävä
Ota yhteyttä adressin tekijään
Näin on
Urheilutapahtumien kietäminen on siis ehdottomasti lisättävä tähän adressiin
This comment has been removed by the person who wrote it.
Melkein nauroin...
sekasin prkl.
koko ikäni eläny tietokoneiden parissa jne. konsoleiden. samoin sadat kaverit. eikä kukaan meistä o koskaan hakannu, ryöstäny, raiskannu, tms. väkivaltaista tai rikollista toimintaa harrastanut. pari kaveria on kyllä hakattu, kun ovat baarista kotio tulleet. Mutta sillon asialla ovat olleet tietokoneiden/konsolien kanssa täysin kädettömiä "koviksia", jotka pääsee teoillaan lesoilemaan kavereilleen. Ja muutaman kyseisenlaisen "koviksen" ala-,yläasteelta tunteneena tiedän, ettei niillä mene hyvin. Jotkut ovat vankilassa sillon tällön mistäkin syystä ja toiset ovat kotonaan istuvia naapurin deekujen kanssa ryyppäävia työttömiä ihmisraunioita, jotka pelkäävät tulla yleiselle paikalle. Joka on surullista koska muutama näistä oli parhaita lapsuuden ystäviä, kunnes intressit eivät enää kohdanneet(minulla tietokoneet/pelaaminen jne. kavereilla ryyppääminen/aineiden käyttö ja kovistelu tms.).
Surullista luettavaa on kun pelejä, tv sarjoja, tms. syytetään väkivaltaisuudesta jne. päihteiden käytöstä.
Hupaisaa, mutta surullista at the same time.
Re:
Ne nuoret oo ees siel tapahtumassa ne on niit joil ei oo muuta tekemistä ku vetää päihi :)
TOTAALINEN HAJOAMINEN. En oo varma, onko tää ihan tosissaan X,D
musta tuntuu että ala ikäinen tää sakari
Re: Roflmao?
#29: Pekka Maskulin - Roflmao?
Ei oo kaiken kieltämisellä mitään tekemistä kommunismin kanssa. Holhousvaltio tai totalitarismi vois sopia paremmin. Just saying :p
Applen addressi
Piilomainontaa
Re:
Mutta miten tuo liittyy tapahtumaan itse, niitä kaupataan enemmän esim. Jalkapallo pelissä. Mielestäni on muutenkin varsin vaaratonta jos tuollaisessa käy pari kertaa elämässään.
Oletko edes koskaan itse ollut assemblyillä?
This comment has been removed by the person who wrote it.
Reason for the removal: GAKO
ebin addressi
Ihmettelen...
T:Ihmettelijä
Re:
Ahihihi. Eli siis Assembly on kiellettävä koska sinne tulee koulukiusattuja nuoria jotka yrittävät löytää edes jonkinlaisen sosiaalisen verkoston koulujen ulkopuolelta, jossa heitä arvostetaan ihmisinä? :D Mietitkö Sakari nyt ihan loppuun saakka tuota(kaan) lausetta? Kieltämällä tämän, joillekkin ainoan sosiaalisen verkoston, ajaisit heidät entistä pahempaan umpikujaan...
Mikä olisi Sakarin vaihtoehto löytää nämä syrjäytyneet nuoret?
Re: Assembly on lopetettava!
#8: sami pekkarinen - Assembly on lopetettava!
Ketään ei pakoteta juomaan energia ja kolajuomia. Pelaajat ovat ne itse vieneet sinne ja ostaneet paikan päältä. Sinne voi mennä iha pelkästään vesipulloinki tai mehuilla :D Niin naurettava lausunto sul et varmaan vois olla hyvä esittää tollaselle väitteelle todisteita. Tämä assembly ei ole verrattavissa heitteille jättöön (sanoit että piittaamatta ihmisen perustarpeista). Tämä on pelitapahtuma, vähän kuin jotkut käy pelaamassa jalkapalloa jne päivän ajan. Kiellätkö heiltäkin ne noiden perustelujesi takia, kun lapset saavat omaa aikaa olla jossain muualla kuin kotonaan.
Naama alkaa sulaa tällaste ihmisten takia. Meneppä kuule parantaa maailmaa jollai tärkeemmäl asial.
Itse käyny vuodesta -98 lähtien
T. 10 vuotta vanhan koneen omistaja
| This discussion has been closed. |
Re: Anteeksi?
#12: Jarkko Räsänen - Anteeksi?
Jarkko älä mee rölliin