Erityistukea tarvitsevien lasten oikeus oppimiseen turvattava!
Erityistukea tarvitsevien lasten oikeus oppimiseen turvattava! / Tiedotteet / Allekirjoituksen vahvistaminen / Kommentit
|
Vieras |
#120.04.2014 07:39Olen muistanut. |
|
| |
|
Vieras |
#220.04.2014 08:54Lasten puolesta! :) |
|
| |
|
Vieras |
#320.04.2014 11:00Ehdottomasti erityslapset tarvitsevat kaiken tuen oppimiseen. Vain siten he pääset ät |
|
| |
|
Vieras |
#420.04.2014 11:45olen mukana allekirjoittanut. |
|
| |
|
Vieras |
#520.04.2014 12:23Olen kyllä ja toivottavasti kaikki muistavat allekirjoittaa jotta saadaan asialle vielä lisää kannattajia. |
|
| |
|
Vieras |
#620.04.2014 13:28Kyllä! |
|
| |
|
Vieras |
#720.04.2014 14:28Kyllä on vahvistus tehty. Teet hienoa työtä ja toivotan voimia, onnea ja oikeita sanoja <3 |
|
| |
|
Vieras |
#820.04.2014 14:40tehty on |
|
| |
|
Vieras |
#920.04.2014 15:56Olen mielestäni vahvistanut allekirjoitukseni. Voinko tarkastaa sitä mitenkään ? |
|
| |
|
Vieras |
#1020.04.2014 16:00Allekirjoitettu ja allekirjoitus vahvistettu. Hienoa työtä Nora! |
|
| |
|
Vieras |
#1120.04.2014 16:09Tehty on! |
|
| |
|
Vieras |
#1220.04.2014 16:27Kyllä olen. |
|
| |
|
Vieras |
#1320.04.2014 16:27Tehty on. T: Vesa Lehtomäki |
|
| |
|
Vieras |
#1420.04.2014 17:06Toivon sydämmestäni että löytyy riittävä määrä ihmisiä tosi tärkeälle asialle. |
|
| |
|
Vieras |
#1520.04.2014 18:37Kaikille lapsille on turvattava oikeus oppimiseen!! T.Sisko Vihra |
|
| |
|
Vanha erityislapsi Vieras |
#1620.04.2014 18:44Jep, vahvistin :) Itse sain kaiken tuen mitä olen tarvinnut ja tahdon, että lapset saisivat tulevaisuudessakin! T: "entinen erityislapsi" |
|
| |
|
Vieras |
#1720.04.2014 19:19Kyllä on. |
|
| |
|
Vieras |
#1820.04.2014 20:32Asia ok.Mielestäni olen vahvistanut allekirjoitukseni. |
|
| |
|
Vieras |
#1921.04.2014 03:39Olet tärkeällä asialla, erityistukea tarvitsevat lapset ovat jo nykyisellään väliinputoajia ja alisuoriutujia monellakin mitalla. Kunnat supistavat neuvolaikäisten palveluja ja sitäkin hanakammin kouluikäisten kuntoutusta, sielläkin missä sitä on annettu. Toivotan menestystä ministeritapaamiseen!
|
|
| |
|
Vieras |
#2021.04.2014 05:56Kyllä |
|
| |
|
Vieras |
#2121.04.2014 06:40Hienoa. Toivotaan, että tulemme kuulluiksi ja adressista seuraa toimenpiteitä. Sen, mitä teemme nyt lastemme hyväksi, saamme monikertaisesti takaisin tulevaisuudessa. T. Pirjo Rintamäki |
|
| |
|
Vieras |
#2221.04.2014 07:09Kyllä olen. T: Ville Vuori |
|
| |
|
Vieras |
#2321.04.2014 08:59Olen vahvistanut allekirjoituksen sekä laittanut omalla face-sivullani seinälleni ja sitä on jaettu eteenpäin. Hienoa työtä teette. Terveisin Itä-Suomesta Morjava Katariiina |
|
| |
|
Vieras |
#2421.04.2014 09:04 |
|
| |
|
Vieras |
#2521.04.2014 19:14Hei! Olen muistanut ja toivotaan että saadaan paljon allekirjoituksia kun ollaan tärkeällä asialla! |
|
| |
|
Mikään ei muutu jos kaikki ovat hiljaa.
Tämän adressin kirjoittaja ryhtyi toimiin. Teetkö itse saman?
Muita adresseja, joista saattaisit olla kiinnostunut
Tarjoamme ilmaisen sivutilan nettiadresseille. Käyttäjiemme luomiin adresseihin viitataan päivittäin tiedotusvälineissä, joten nettiadressi on tehokas väline, kun haluat saada asiallesi suuren yleisön ja päättäjien huomion.